Nee.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:57 schreef vincenzo78 het volgende:
Is er niet zo'n ongeschreven regel waarbij degene die het laatst post in een topic een nieuwe opent?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2016 22:26:48 ]
Dit kun je Marsman moeilijk aanrekenen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:34 schreef Shadowkid053 het volgende:
Marsman moet ook altijd gebukt staan. Kost hem nu ook wéér de kop.
Dit was gewoon een foutquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dit kun je Marsman moeilijk aanrekenen.
ALLES kunnen we Marsman aanreken. Hij komt gewoon tekort. Qua reflexen, qua inzicht...quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dit kun je Marsman moeilijk aanrekenen.
lekker beginnen met pure aidsquote:
Hopelijk wint NEC dan maarquote:Op zondag 18 december 2016 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
lekker beginnen met pure aids
GAE,ADO, Roda denk ikquote:Op zondag 18 december 2016 12:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit. Exclsior moet zsm gewoon weer naar de Jupiler.
ADO zou ik dan nog wel een gemis vinden. Excelsior direct eruit, Roda en GAE nacompetitie. Daar zou ik voor tekenen.quote:
GAE mag van mij wel blijven. Doe maar Roda, Excelsior en PEC dan.quote:Op zondag 18 december 2016 12:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ADO zou ik dan nog wel een gemis vinden. Excelsior direct eruit, Roda en GAE nacompetitie. Daar zou ik voor tekenen.
Laat Heracles lekker degraderen danquote:Op zondag 18 december 2016 12:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
GAE mag van mij wel blijven. Doe maar Roda, Excelsior en PEC dan.
quote:Op zondag 18 december 2016 12:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laat Heracles lekker degraderen dan
Lekker madquote:Op zondag 18 december 2016 12:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha mooie snelle reactie. Mad?quote:Op zondag 18 december 2016 12:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk, wie zou niet mad zijn als je club speelt zoals PEC doetquote:Op zondag 18 december 2016 12:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Haha mooie snelle reactie. Mad?
Mokhtar? Prima speler voor rechterrijtje.quote:Op zondag 18 december 2016 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heracles PEC Roda Excelsior mogen allemaal wel op dit moment, maar Heracles zie ik niet gebeuren en Armenteros vind ik ook wel een leuk spelertje.
PEC is echt schrijnend, geen enkel leuk spelertje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op zondag 18 december 2016 12:39 schreef Tagliano het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Jij ook dus zeker?quote:Op zondag 18 december 2016 12:41 schreef Zipportal het volgende:
Regi Blinker
Illias Bel Hassani
Youri Mulder
Arno Vermeulen
Mensen die dit vanavond gaan kijken, zijn geestelijk down.
Darts.quote:Op zondag 18 december 2016 12:41 schreef Zipportal het volgende:
Regi Blinker
Illias Bel Hassani
Youri Mulder
Arno Vermeulen
Mensen die dit vanavond gaan kijken, zijn geestelijk down.
Eens. Bij Heracles begonnen ze ook zo en toen de 2e helft gingen ze ineens voetballen.quote:Op zondag 18 december 2016 12:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dat NEC is ook zo onvoorspelbaar als iets. Als ze er zin in hebben kunnen ze best aardig spelen. Als ze dat niet hebben dan is het zoals nu. Wat een treurnis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Dat laatste valt dan ook wel weer mee. Ze komen redelijk vaak op voorsprong maar uiteindelijk gaat het dan toch nog mis. Lekker voor ze.quote:Op zondag 18 december 2016 12:46 schreef Tchock het volgende:
Excelsior verbaast me dit seizoen wel echt. Spelen aanvallend en gedurfd en meestal nog met resultaat ook.
Zet je vaak op W2 in?quote:Op zondag 18 december 2016 12:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Willem 2 is ook een goudmijn daarmee
Yes als het kan wel. tegen Heerenveen lag de lijn zelfs op over 3,5 dat was echt free moneyquote:Op zondag 18 december 2016 12:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zet je vaak op W2 in?
Pak je altijd de 5 corners?
Welke site bied 5 corners voor een specifieke club aan?quote:Op zondag 18 december 2016 12:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Yes als het kan wel. tegen Heerenveen lag de lijn zelfs op over 3,5 dat was echt free money. Denk dat ik Heracles-PEC ook speel. Die 2 hebben ook vaak corners
quote:Op zondag 18 december 2016 13:18 schreef Tagliano het volgende:
lucky realSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Volhouden? Waarom zou iemand 3 Rotterdamse clubs in de Eredivisie willen?quote:Op zondag 18 december 2016 13:36 schreef RvLaak het volgende:
Gaat goed met de Rotterdamse clubs tot nu toe... Nu volhouden
Meid!quote:Op zondag 18 december 2016 13:47 schreef GGMM het volgende:
Wat duurt het nog lang voordat Ajax - PSV begint. :S
Mensen die Jay-Roy hetenquote:
Ik vind het geen rare naam.quote:Op zondag 18 december 2016 13:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mensen die Jay-Roy heten
Ouders die hun kind Jay-Roy noemen![]()
Ik denk dat Kenneth Perez geen goed woord over heeft voor die grens.quote:
Higler deed het bovenverwachting goed...quote:Op zondag 18 december 2016 14:04 schreef Tchock het volgende:
De scheidsrechters dit weekend zijn weer om te janken.
Ook de enige wedstrijd waar geen doelpunt onterecht werd af- of goedgekeurd tot nu toe.quote:Op zondag 18 december 2016 14:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Higler deed het bovenverwachting goed...
Da's waar, al heeft hij wel een aantal overtredingen over het hoofd gezien... Maar goed, blijft Higler, dus foutloos zal het nooit wordenquote:Op zondag 18 december 2016 14:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ook de enige wedstrijd waar geen doelpunt onterecht werd af- of goedgekeurd tot nu toe.
Niet echt neutraal, maar Her-PEC uiteraardquote:Op zondag 18 december 2016 14:27 schreef Tchock het volgende:
Welke wedstrijd kijken de neutrale toeschouwers?
Ado Sparta natuurlijk.quote:Op zondag 18 december 2016 14:27 schreef Tchock het volgende:
Zuid Hollandse derby natuurlijk.quote:Op zondag 18 december 2016 14:27 schreef Tchock het volgende:
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 18 december 2016 14:28 schreef RvLaak het volgende:
volgens de commentator zijn alle kerstuitingen verboden in Almelo
Is 'ie niet in de war met Turkije?quote:Op zondag 18 december 2016 14:28 schreef RvLaak het volgende:
volgens de commentator zijn alle kerstuitingen verboden in Almelo
De term "derby" op elke willekeurige streekwedstrijd plakkenquote:Op zondag 18 december 2016 14:28 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Zuid Hollandse derby natuurlijk.
Kan, zou me niets verbazen van een FOX commentator...quote:Op zondag 18 december 2016 14:30 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Is 'ie niet in de war met Turkije?
vertel?quote:Op zondag 18 december 2016 14:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sjaak Swart heeft weer onzin geroepen zo te zien
Ajax - Fey is een 'Hollandse' derby.quote:Op zondag 18 december 2016 14:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
De term "derby" op elke willekeurige streekwedstrijd plakken
Ging keihard stuk omdat Twente verloren had in de laatste minuut omdat ze vorige week van Ajax wonnen in de laatste minuut. Ja gek zeg dat ze daar blij mee waren vorige weekquote:
In Nederland is alles een derby.quote:Op zondag 18 december 2016 14:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
De term "derby" op elke willekeurige streekwedstrijd plakken
Zucht... Gooi die man in een gesloten afdeling voor dementerende bejaarden...quote:Op zondag 18 december 2016 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ging keihard stuk omdat Twente verloren had in de laatste minuut omdat ze vorige week van Ajax wonnen in de laatste minuut. Ja gek zeg dat ze daar blij mee waren vorige week
Heracles - PEC is de Sallands/Twentse derby.quote:Op zondag 18 december 2016 14:31 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ajax - Fey is een 'Hollandse' derby.
Sjaak Swart neemt niemand meer serieus.quote:Op zondag 18 december 2016 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ging keihard stuk omdat Twente verloren had in de laatste minuut omdat ze vorige week van Ajax wonnen in de laatste minuut. Ja gek zeg dat ze daar blij mee waren vorige week
Sjaak "Seniel" Swart.quote:Op zondag 18 december 2016 14:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijkbaar krijgt hij nog steeds een platform. Dan moet zijn vrouw toch ook zeggen: "Sjaak niet meer doen, je wordt overal uitgelachen"quote:Op zondag 18 december 2016 14:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sjaak Swart neemt niemand meer serieus.
Ach, wij hem ook niet.quote:Op zondag 18 december 2016 14:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sjaak Swart neemt niemand meer serieus.
Risicowedstrijdquote:Op zondag 18 december 2016 14:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heracles - PEC is de Sallands/Twentse derby.
Misschien is die ook dement?quote:Op zondag 18 december 2016 14:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijkbaar krijgt hij nog steeds een platform. Dan moet zijn vrouw toch ook zeggen: "Sjaak niet meer doen, je wordt overal uitgelachen"
selectief dement?quote:Op zondag 18 december 2016 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan was hij wel vergeten tegen wie Ajax vorige week heeft gespeeld.
Ligt eraan met wie natuurlijk. Het moet niet een of andere nobuddie zijn die hier net 2 dagen post ofzo.quote:Op zondag 18 december 2016 14:34 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Doe je vandaag aan weddenschappen omtrent Ajax?
KOEKOEKquote:Op zondag 18 december 2016 14:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ligt eraan met wie natuurlijk. Het moet niet een of andere nobuddie zijn die hier net 2 dagen post ofzo.
Misschien durft tompsv18 het wel aan met je.quote:Op zondag 18 december 2016 14:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ligt eraan met wie natuurlijk. Het moet niet een of andere nobuddie zijn die hier net 2 dagen post ofzo.
quote:Op zondag 18 december 2016 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien durft tompsv18 het wel aan met je.
Jij en Onlo zijn aan elkaar gewaagd. De verliezer blijft de rest van het jaar weg van fok.quote:Op zondag 18 december 2016 14:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tom heeft zijn geloofwaardigheid verloren toen hij zich niet aan de eerste weddenschap hield.quote:Op zondag 18 december 2016 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien durft tompsv18 het wel aan met je.
Ik ben ook wel weer even klaar met voetbal dus dat komt mooi uitquote:Op zondag 18 december 2016 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Godverdomme gelukkig zijn we bijna af van deze promo
Ga je Ajax niet eens kijken vanmiddag?quote:Op zondag 18 december 2016 14:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben ook wel weer even klaar met voetbal dus dat komt mooi uit
Fijn dat jij weddenschappen voor mij afsluit. GGMM probeerde dit in het verleden ook al eens. Zonder succes. Ik vind FOK! veel te leuk om 2 weken niet te posten. Daarbij is het een gemis als GGMM 2 weken niet post.quote:Op zondag 18 december 2016 14:36 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jij en Onlo zijn aan elkaar gewaagd. De verliezer blijft de rest van het jaar weg van fok.
Durft hij niet.quote:Op zondag 18 december 2016 14:36 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jij en Onlo zijn aan elkaar gewaagd. De verliezer blijft de rest van het jaar weg van fok.
Natuurlijk welquote:Op zondag 18 december 2016 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je Ajax niet eens kijken vanmiddag?
Hij had het over voetbal.quote:Op zondag 18 december 2016 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je Ajax niet eens kijken vanmiddag?
quote:Op zondag 18 december 2016 14:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fijn dat jij weddenschappen voor mij afsluit. GGMM probeerde dit in het verleden ook al eens. Zonder succes. Ik vind FOK! veel te leuk om 2 weken niet te posten. Daarbij is het een gemis als GGMM 2 weken niet post.
Ik por je moeder.quote:Op zondag 18 december 2016 14:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel te porren voor een weddenschap hoor. Verzin wat creatiefs
PEC heeft wel genadeloos vaak pech met de scheids dit seizoen. De gifbeker moet dan ook echt leeg na twee topseizoenen hè.quote:Op zondag 18 december 2016 14:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
ZE ZIJN ALLEMAAL TEGEN ONS HET IS EEN COMPLOT!!!!!![]()
quote:Op zondag 18 december 2016 14:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verder dan dat kom je inderdaad niet.
alles op alles voor handhaving... Je moet vanaf nu alles winnenquote:Op zondag 18 december 2016 14:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
PEC heeft wel genadeloos vaak pech met de scheids dit seizoen. De gifbeker moet dan ook echt leeg na twee topseizoenen hè.
Haha, wat zullen die PSVers boos zijn als ze dit lezenquote:Op zondag 18 december 2016 14:50 schreef onlogisch het volgende:
Grappig dat er geen apart topic is voor ajax psv. Daarmee wordt hier op fok nogmaals onderstreept dat de enige echte topper Feyenoord - Ajax is.
Da's dan ook de enige wedstrijd die op dat tijdstip gespeeld wordt... Stijn heeft in die situaties wel eens geprobeerd om een apart topic te openen, maar heel populair waren die topics niet.quote:Op zondag 18 december 2016 14:50 schreef onlogisch het volgende:
Grappig dat er geen apart topic is voor ajax psv. Daarmee wordt hier op fok nogmaals onderstreept dat de enige echte topper Feyenoord - Ajax is.
Je raakt er niet vrolijk van, laat ik het zo zeggen.quote:Op zondag 18 december 2016 14:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
PEC heeft wel genadeloos vaak pech met de scheids dit seizoen. De gifbeker moet dan ook echt leeg na twee topseizoenen hè.
quote:
De verliezer moet in elke post tot het einde van dit jaar onder elke post vermelden:quote:Op zondag 18 december 2016 14:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel te porren voor een weddenschap hoor. Verzin wat creatiefs
Doe dit maar niet meer.quote:Op zondag 18 december 2016 14:53 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
De verliezer moet in elke post tot het einde van dit jaar onder elke post vermelden:
"GGMM/Onlo is mijn meester en ik vereer de grond waarop hij gelopen heeft".
Leuk voor de mensen die niet op de hoogte zijn van de weddenschap
Wat een domme kleuter ben jij zeg.quote:Op zondag 18 december 2016 14:53 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
De verliezer moet in elke post tot het einde van dit jaar onder elke post vermelden:
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen.quote:Op zondag 18 december 2016 14:53 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het wordt er niet beter op zo...quote:Op zondag 18 december 2016 14:56 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Brainstormsessie! Zonder slechte suggesties was je vader ook niet in je moeder klaargekomen.
Beter dan geen emotie.quote:Op zondag 18 december 2016 14:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen.
quote:Op zondag 18 december 2016 14:56 schreef onlogisch het volgende:
Users met cijfers in hun naam zijn sowieso niet serieus te nemen.Dat is oldschool internetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
En weer zet je enkel jezelf voor aap...quote:Op zondag 18 december 2016 14:56 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Brainstormsessie! Zonder slechte suggesties was je vader ook niet in je moeder klaargekomen.
Zelfs mijn niveau is hoger dan ditquote:Op zondag 18 december 2016 14:57 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Zei de dokter tegen je moeder toen hij je had laten vallen.
Die kijkt naar dartsenquote:Op zondag 18 december 2016 14:57 schreef Coco98 het volgende:
Waar is ons aller Stijn? De zondag middag is niet compleet zonder zijn inhoudelijke analyse van de eredivisie.
Jij gaat voor die zuigaward. Ik heb een andere op het oog en was tot mijn verbazing al 2x genomineerd.quote:Op zondag 18 december 2016 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
En weer zet je enkel jezelf voor aap...
Stop gewoon met posten, dan doe je jezelf geen pijn.
Zelfs RvLaak zijn niveau is hoger dan dit.quote:Op zondag 18 december 2016 14:57 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Zei de dokter tegen je moeder toen hij je had laten vallen.
Gelukkig speelt hij niet tegen Cambuur vandaagquote:Op zondag 18 december 2016 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelfs RvLaak zijn niveau is hoger dan dit.
Waarom zou je kijken naar een stel alcoholisten die met pijltjes gooien? Maar goed, ze noemen het gelukkig geen sport...quote:
Omdat het best vermakelijk is, en de voetbalpotjes niet heel boeiend zijn tot aan 16:45.quote:Op zondag 18 december 2016 15:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Waarom zou je kijken naar een stel alcoholisten die met pijltjes gooien? Maar goed, ze noemen het gelukkig geen sport...
Kijk, da's een reden die ik begrijpquote:Op zondag 18 december 2016 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat het best vermakelijk is, en de voetbalpotjes niet heel boeiend zijn tot aan 16:45.
Is nooit echt sfeervol daar, of wel.quote:Op zondag 18 december 2016 15:01 schreef Tchock het volgende:
Achter en met tien man en alsnog komt het uitvak boven de supporters van Heracles uit.
win je geen punten meequote:Op zondag 18 december 2016 15:01 schreef Tchock het volgende:
Achter en met tien man en alsnog komt het uitvak boven de supporters van Heracles uit.
Ik welquote:
Als jij iets weet waar PEC wel punten mee pakt, gelieve een brief te sturen naar R. Jans, Stadionplein 1, 8025 CP Zwolle.quote:
Heb je het nu over dartsen?quote:Op zondag 18 december 2016 15:02 schreef zoekeenleven het volgende:
Zometeen de lamme tegen de blinde, kan niet wachten...
Wedstrijden winnen of gelijk spelen.quote:Op zondag 18 december 2016 15:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als jij iets weet waar PEC wel punten mee pakt, gelieve een brief te sturen naar R. Jans, Stadionplein 1, 8025 CP Zwolle.
Denk dat je al wat verder gaat komen als je ene Q. Menig naar de Toekomst terug stuurt.quote:Op zondag 18 december 2016 15:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als jij iets weet waar PEC wel punten mee pakt, gelieve een brief te sturen naar R. Jans, Stadionplein 1, 8025 CP Zwolle.
Chips, cola en 4-2 voor die Amsterdammers.quote:Op zondag 18 december 2016 15:02 schreef zoekeenleven het volgende:
Hoe veel pijn het ook doet om dit toe te geven is het echt de enige man op het veld die nog enig gevaar sticht de afgelopen tijd.quote:Op zondag 18 december 2016 15:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Denk dat je al wat verder gaat komen als je ene Q. Menig naar de Toekomst terug stuurt.
Ik hoop toch minimaal 10 goals.quote:Op zondag 18 december 2016 15:04 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Chips, cola en 4-2 voor die Amsterdammers.
Kunstgrasveld vervangen.quote:Op zondag 18 december 2016 15:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
mwauh een zaaddodende 0-0 zou wel vermakelijk zijn. Veel blessures aan beide kanten.quote:Op zondag 18 december 2016 15:04 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Chips, cola en 4-2 voor die Amsterdammers.
is youness alweer fit?quote:Op zondag 18 december 2016 15:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe veel pijn het ook doet om dit toe te geven is het echt de enige man op het veld die nog enig gevaar sticht de afgelopen tijd.
Langdurige blessures graagquote:Op zondag 18 december 2016 15:05 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
mwauh een zaaddodende 0-0 zou wel vermakelijk zijn. Veel blessures aan beide kanten.
Is Saymak al op zijn oude niveau?quote:Op zondag 18 december 2016 15:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe veel pijn het ook doet om dit toe te geven is het echt de enige man op het veld die nog enig gevaar sticht de afgelopen tijd.
U bent Feyenoorder?quote:Op zondag 18 december 2016 15:05 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
mwauh een zaaddodende 0-0 zou wel vermakelijk zijn. Veel blessures aan beide kanten.
quote:
Allebei geblesseerd.quote:Op zondag 18 december 2016 15:06 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Is Saymak al op zijn oude niveau?
PEC heeft toch geen onaardige spelers.
Als dat een club zou overkomen, dan moet die zichzelf opheffen.quote:Op zondag 18 december 2016 15:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
0-10 zou ik persoonlijk wel grappig vinden
quote:Op zondag 18 december 2016 15:02 schreef zoekeenleven het volgende:
Nah, incidentje, dit, datquote:Op zondag 18 december 2016 15:08 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Als dat een club zou overkomen, dan moet die zichzelf opheffen.
Ik zie geen UI (mobiel). Ik wil liever dat Fey kampioen wordt als beide directe concurrenten op volle kracht spelen.quote:
Ik vind het leuk om te lachen als ajax verliest, dat is mijn hobby.quote:Op zondag 18 december 2016 15:09 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik zie geen UI (mobiel). Ik wil liever dat Fey kampioen wordt als beide directe concurrenten op volle kracht spelen.
Dat smaakt veel beter dan dat ze met halve b-elftallen moeten spelen.
Misschien moet je eens een leven gaan zoeken dan.quote:Op zondag 18 december 2016 15:12 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om te lachen als ajax verliest, dat is mijn hobby.
quote:Op zondag 18 december 2016 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een leven gaan zoeken dan.
Er zijn veel teams die zich terugtrekken en nog een aantal die nauwelijks kunnen scoren. Desalniettemin hebben Sparta en Excelsior meerdere leuke wedstrijden op hun naam hoor.quote:Op zondag 18 december 2016 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had iemand serieus verwacht dat dit een leuke pot ging worden?
De eredivisie dit jaar heeft nauwelijks leuke potjes. AZ - Ajax was aardig en Feyenoord - Heerenveen. Onderin vrijwel niets leuks gezien. Excelsior - NEC net was wel leuk, misschien wel de leukste wedstrijd tussen 2 'kleine' clubs
Ken het gevoel, maar nu ben ik groot.quote:Op zondag 18 december 2016 15:12 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om te lachen als ajax verliest, dat is mijn hobby.
In de tweede seizoenshelft wel meer hopelijk omdat er dan meer spanning op de duels komt.quote:Op zondag 18 december 2016 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
De eredivisie dit jaar heeft nauwelijks leuke potjes. AZ - Ajax was aardig en Feyenoord - Heerenveen. Onderin vrijwel niets leuks gezien. Excelsior - NEC net was wel leuk, misschien wel de leukste wedstrijd tussen 2 'kleine' clubs
Heracles - Sparta was ook wel geinigquote:Op zondag 18 december 2016 15:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er zijn veel teams die zich terugtrekken en nog een aantal die nauwelijks kunnen scoren. Desalniettemin hebben Sparta en Excelsior meerdere leuke wedstrijden op hun naam hoor.
Tja ik ook, maar dat gevoel blijft.quote:Op zondag 18 december 2016 15:16 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ken het gevoel, maar nu ben ik groot.
Feyenoord - Az was vermakelijk.quote:Op zondag 18 december 2016 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prima, iedereen roept ook maar dat Sink niks kan in de directe duels ofzoquote:
Al Gaza.quote:Op zondag 18 december 2016 15:38 schreef Coco98 het volgende:
Ajax: Onana, Veltman, Sanchez, Riedewald, Sinkgraven, Klaassen, Schone, Ziyech, El Ghazi, Dolberg, Younes
Walgelijke post inderdaad.quote:Op zondag 18 december 2016 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe eens normaal joh. Hij heet El Ghazi.
Jawelquote:Op zondag 18 december 2016 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Jorrit ook weer fit genoeg? Dan gaan we namelijk gewoon winnen.
JUICHENquote:
Is er al iemand mad geworden van de top drie die in een gifje kan?quote:Op zondag 18 december 2016 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
JUICHEN
PSV KAMPIOEN 2016/17
Je bedoelt zoiets?quote:Op zondag 18 december 2016 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is er al iemand mad geworden van de top drie die in een gifje kan?
Krijg nou wat.quote:
Iets met milkshaken.quote:Op zondag 18 december 2016 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Narsingh gaat Ajax dronken spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |