Nee.quote:Op zaterdag 17 december 2016 21:57 schreef vincenzo78 het volgende:
Is er niet zo'n ongeschreven regel waarbij degene die het laatst post in een topic een nieuwe opent?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2016 22:26:48 ]
Dit kun je Marsman moeilijk aanrekenen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:34 schreef Shadowkid053 het volgende:
Marsman moet ook altijd gebukt staan. Kost hem nu ook wéér de kop.
Dit was gewoon een foutquote:Op zaterdag 17 december 2016 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dit kun je Marsman moeilijk aanrekenen.
ALLES kunnen we Marsman aanreken. Hij komt gewoon tekort. Qua reflexen, qua inzicht...quote:Op zaterdag 17 december 2016 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dit kun je Marsman moeilijk aanrekenen.
lekker beginnen met pure aidsquote:
Hopelijk wint NEC dan maarquote:Op zondag 18 december 2016 12:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
lekker beginnen met pure aids
GAE,ADO, Roda denk ikquote:Op zondag 18 december 2016 12:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit. Exclsior moet zsm gewoon weer naar de Jupiler.
ADO zou ik dan nog wel een gemis vinden. Excelsior direct eruit, Roda en GAE nacompetitie. Daar zou ik voor tekenen.quote:
GAE mag van mij wel blijven. Doe maar Roda, Excelsior en PEC dan.quote:Op zondag 18 december 2016 12:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ADO zou ik dan nog wel een gemis vinden. Excelsior direct eruit, Roda en GAE nacompetitie. Daar zou ik voor tekenen.
Laat Heracles lekker degraderen danquote:Op zondag 18 december 2016 12:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
GAE mag van mij wel blijven. Doe maar Roda, Excelsior en PEC dan.
quote:Op zondag 18 december 2016 12:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laat Heracles lekker degraderen dan
Lekker madquote:Op zondag 18 december 2016 12:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laat Heracles lekker degraderen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |