Haha mooie snelle reactie. Mad?quote:Op zondag 18 december 2016 12:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laat Heracles lekker degraderen dan
Natuurlijk, wie zou niet mad zijn als je club speelt zoals PEC doetquote:Op zondag 18 december 2016 12:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Haha mooie snelle reactie. Mad?
Mokhtar? Prima speler voor rechterrijtje.quote:Op zondag 18 december 2016 12:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heracles PEC Roda Excelsior mogen allemaal wel op dit moment, maar Heracles zie ik niet gebeuren en Armenteros vind ik ook wel een leuk spelertje.
PEC is echt schrijnend, geen enkel leuk spelertje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op zondag 18 december 2016 12:39 schreef Tagliano het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Jij ook dus zeker?quote:Op zondag 18 december 2016 12:41 schreef Zipportal het volgende:
Regi Blinker
Illias Bel Hassani
Youri Mulder
Arno Vermeulen
Mensen die dit vanavond gaan kijken, zijn geestelijk down.
Darts.quote:Op zondag 18 december 2016 12:41 schreef Zipportal het volgende:
Regi Blinker
Illias Bel Hassani
Youri Mulder
Arno Vermeulen
Mensen die dit vanavond gaan kijken, zijn geestelijk down.
Eens. Bij Heracles begonnen ze ook zo en toen de 2e helft gingen ze ineens voetballen.quote:Op zondag 18 december 2016 12:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Dat NEC is ook zo onvoorspelbaar als iets. Als ze er zin in hebben kunnen ze best aardig spelen. Als ze dat niet hebben dan is het zoals nu. Wat een treurnis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |