Jij en Onlo zijn aan elkaar gewaagd. De verliezer blijft de rest van het jaar weg van fok.quote:Op zondag 18 december 2016 14:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ligt eraan met wie natuurlijk. Het moet niet een of andere nobuddie zijn die hier net 2 dagen post ofzo.
Tom heeft zijn geloofwaardigheid verloren toen hij zich niet aan de eerste weddenschap hield.quote:Op zondag 18 december 2016 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien durft tompsv18 het wel aan met je.
Ik ben ook wel weer even klaar met voetbal dus dat komt mooi uitquote:Op zondag 18 december 2016 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Godverdomme gelukkig zijn we bijna af van deze promo
Ga je Ajax niet eens kijken vanmiddag?quote:Op zondag 18 december 2016 14:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben ook wel weer even klaar met voetbal dus dat komt mooi uit
Fijn dat jij weddenschappen voor mij afsluit. GGMM probeerde dit in het verleden ook al eens. Zonder succes. Ik vind FOK! veel te leuk om 2 weken niet te posten. Daarbij is het een gemis als GGMM 2 weken niet post.quote:Op zondag 18 december 2016 14:36 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jij en Onlo zijn aan elkaar gewaagd. De verliezer blijft de rest van het jaar weg van fok.
Durft hij niet.quote:Op zondag 18 december 2016 14:36 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Jij en Onlo zijn aan elkaar gewaagd. De verliezer blijft de rest van het jaar weg van fok.
Natuurlijk welquote:Op zondag 18 december 2016 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je Ajax niet eens kijken vanmiddag?
Hij had het over voetbal.quote:Op zondag 18 december 2016 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je Ajax niet eens kijken vanmiddag?
quote:Op zondag 18 december 2016 14:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fijn dat jij weddenschappen voor mij afsluit. GGMM probeerde dit in het verleden ook al eens. Zonder succes. Ik vind FOK! veel te leuk om 2 weken niet te posten. Daarbij is het een gemis als GGMM 2 weken niet post.
Ik por je moeder.quote:Op zondag 18 december 2016 14:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel te porren voor een weddenschap hoor. Verzin wat creatiefs
PEC heeft wel genadeloos vaak pech met de scheids dit seizoen. De gifbeker moet dan ook echt leeg na twee topseizoenen hè.quote:Op zondag 18 december 2016 14:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
ZE ZIJN ALLEMAAL TEGEN ONS HET IS EEN COMPLOT!!!!!![]()
quote:Op zondag 18 december 2016 14:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verder dan dat kom je inderdaad niet.
alles op alles voor handhaving... Je moet vanaf nu alles winnenquote:Op zondag 18 december 2016 14:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
PEC heeft wel genadeloos vaak pech met de scheids dit seizoen. De gifbeker moet dan ook echt leeg na twee topseizoenen hè.
Haha, wat zullen die PSVers boos zijn als ze dit lezenquote:Op zondag 18 december 2016 14:50 schreef onlogisch het volgende:
Grappig dat er geen apart topic is voor ajax psv. Daarmee wordt hier op fok nogmaals onderstreept dat de enige echte topper Feyenoord - Ajax is.
Da's dan ook de enige wedstrijd die op dat tijdstip gespeeld wordt... Stijn heeft in die situaties wel eens geprobeerd om een apart topic te openen, maar heel populair waren die topics niet.quote:Op zondag 18 december 2016 14:50 schreef onlogisch het volgende:
Grappig dat er geen apart topic is voor ajax psv. Daarmee wordt hier op fok nogmaals onderstreept dat de enige echte topper Feyenoord - Ajax is.
Je raakt er niet vrolijk van, laat ik het zo zeggen.quote:Op zondag 18 december 2016 14:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
PEC heeft wel genadeloos vaak pech met de scheids dit seizoen. De gifbeker moet dan ook echt leeg na twee topseizoenen hè.
quote:
De verliezer moet in elke post tot het einde van dit jaar onder elke post vermelden:quote:Op zondag 18 december 2016 14:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel te porren voor een weddenschap hoor. Verzin wat creatiefs
Doe dit maar niet meer.quote:Op zondag 18 december 2016 14:53 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
De verliezer moet in elke post tot het einde van dit jaar onder elke post vermelden:
"GGMM/Onlo is mijn meester en ik vereer de grond waarop hij gelopen heeft".
Leuk voor de mensen die niet op de hoogte zijn van de weddenschap
Wat een domme kleuter ben jij zeg.quote:Op zondag 18 december 2016 14:53 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
De verliezer moet in elke post tot het einde van dit jaar onder elke post vermelden:
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen.quote:Op zondag 18 december 2016 14:53 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het wordt er niet beter op zo...quote:Op zondag 18 december 2016 14:56 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Brainstormsessie! Zonder slechte suggesties was je vader ook niet in je moeder klaargekomen.
Beter dan geen emotie.quote:Op zondag 18 december 2016 14:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen.
quote:Op zondag 18 december 2016 14:56 schreef onlogisch het volgende:
Users met cijfers in hun naam zijn sowieso niet serieus te nemen.Dat is oldschool internetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |