dnkje <3quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:34 schreef zeer het volgende:
[..]
je bent altijd al klb mascotte geweest
quote:De gezondheid van meer dan acht miljoen kinderen in Syrië en de omliggende landen is volgens UNICEF in gevaar vanwege de intredende kou.
Op verschillende plekken in de regio daalt de temperatuur 's nachts tot onder het vriespunt. Volgens UNICEF bieden tenten en half afgebouwde huizen in de regio te weinig bescherming tegen de kou.
komquote:Op vrijdag 16 december 2016 13:34 schreef Amarantha het volgende:
Crip zullen we gaan modder worstelen?
snap srs niet wrm er niet iedere dag honderden vliegtuigen die kant op gaan om mensen mee te nemenquote:Op vrijdag 16 december 2016 13:38 schreef Crip het volgende:
moet altijd huilen als ik eraan denk dat zo veel mensen nu buiten liggen met de kou.
Kinderen die hun huis missen en moeten wegvluchten door oorlog zoveel pijn en verdriet op zo'n leeftijd
quote:Een familie uit het Zuid-Afrikaanse Limpopo is in diepe rouw gedompeld na de onfortuinlijke dood van drie broers. De familie van de heren wordt geplaagd door een akelige vloek: erectieproblemen in bed. Om dit euvel te verhelpen schakelden de mannen een medicijnman in, die hen aanraadde een vrouwelijke krokodil te verkrachten en zo de eer van de familie te redden.
Zo gezegd, zo gedaan. De mannen kregen een verdovend 'medicijn' mee voor hun heldhaftige daad. Deze zou de krokodil dusdanig moeten verzwakken dat het dier eenvoudig overmeesterd zou kunnen worden. Helaas liep het avontuur anders af dan gehoopt; drie broers overleefden de tegenaanval van het dier niet.
De huilende vader van het trio legde later uit dat de zonen één voor één de krokodil zouden bestijgen, maar het dier zou resistent zijn geworden tegen het 'medicijn'. Twee van de lichamen werden grotendeels intact teruggevonden, maar het derde bleek verscheurd door hongerige reptielen.
Een familielid heeft verklaard dat de medicijnman geen blaam treft. Impotentieproblemen worden wel vaker op deze manier genezen, hij heeft een goede reputatie en had in het verleden al veel andere mannen geholpen. 'We nemen hem niets kwalijk, maar betreuren deze uikomst.'
Die mensen liggen er ook als het 30 graden is en het snachts wemelt van het ongedierte.quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:38 schreef Crip het volgende:
moet altijd huilen als ik eraan denk dat zo veel mensen nu buiten liggen met de kou.
Kinderen die hun huis missen en moeten wegvluchten door oorlog zoveel pijn en verdriet op zo'n leeftijd
worden ze hard vanquote:Op vrijdag 16 december 2016 13:38 schreef Crip het volgende:
Stort ¤10 euro en koop je westerse schuldgevoel af.quote:
Wie gaat dat betalen?quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:40 schreef zeer het volgende:
[..]
snap srs niet wrm er niet iedere dag honderden vliegtuigen die kant op gaan om mensen mee te nemen
Je hebt krijgsmacht nodig, en F16's vliegen al een jaar of 30 en zijn gedateerd. Ben al blij dat ze überhaupt 37 kunnen kopen.quote:
gwn geen legerquote:Op vrijdag 16 december 2016 13:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit lijkt me sowieso een goed idee.
dit verbaast je nog?quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Oh zeer weet het allemaal weer beter hoor
Trump vindt JSF's ook geen goede aankoop.quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je hebt krijgsmacht nodig, en F16's vliegen al een jaar of 30 en zijn gedateerd. Ben al blij dat ze überhaupt 37 kunnen kopen.
Zwitserland heeft toch ook geen leger?quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:59 schreef zeer het volgende:
[..]
gwn geen leger
ga eens na iedereen die je kent die in het leger zit is retard
nee zijn altijd neutraal geweest maar hebben vrij groot leger dacht ikquote:Op vrijdag 16 december 2016 14:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zwitserland heeft toch ook geen leger?
Trump wil "rem" op lopende contracten, lijkt alsof hij eea opnieuw wil aanbestedenquote:Op vrijdag 16 december 2016 14:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Trump vindt JSF's ook geen goede aankoop.
Was ook standpunt van Fortuyn toch?quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:59 schreef zeer het volgende:
[..]
gwn geen leger
ga eens na iedereen die je kent die in het leger zit is retard
goddomme al genoeg van die moslims sprekende mensen hier in oude-pekelaquote:Op vrijdag 16 december 2016 13:40 schreef zeer het volgende:
[..]
snap srs niet wrm er niet iedere dag honderden vliegtuigen die kant op gaan om mensen mee te nemen
eens gewoon allemaal terugsturen. Dan is alles opgelostquote:Op vrijdag 16 december 2016 14:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Was ook standpunt van Fortuyn toch?
Hele leger afschaffen weet ik niet, maar prioriteiten mogen wat mij betreft nu wel anders. Maar sowieso kan ik heel verdrietig worden van hoe de hele vluchtelingen situatie nu aangepakt wordt. Of eigenlijk alle sociale problemen op dit moment, ook wat betreft zorg en ouderen.
pakken ze ook nog ONZE banen AF!quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
goddomme al genoeg van die moslims sprekende mensen hier in oude-pekela
behalve als je wit bent. dan mag je wel uitkering trekken omdat je een legitieme reden hebt om niet te werken.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:18 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
pakken ze ook nog ONZE banen AF!
Ze moeten gewoon THUIS BLIJVE zitten maar wel zonder UITKERING van ONZE BELASTINGCENTEN
o plsquote:Op vrijdag 16 december 2016 14:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
kijk eens in de spiegel zou ik zeggen.
hoe heet zij?quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:19 schreef Crip het volgende:
waarom is ze zo mooi
ben zo jelly als ik zulke meisjes zie
Anders 1vs1 je weet hetquote:Op vrijdag 16 december 2016 14:02 schreef zeer het volgende:
[..]
gelukkig zou je niet te veel tegen de borst willen stoten
ze eet niet de hele dagquote:Op vrijdag 16 december 2016 14:19 schreef Crip het volgende:
waarom is ze zo mooi
ben zo jelly als ik zulke meisjes zie
Gewoon een automatisch wapen met munitie van je overheid krijgen op je 21ste omdat je oproepbaar bent voor het leger.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:02 schreef zeer het volgende:
[..]
nee zijn altijd neutraal geweest maar hebben vrij groot leger dacht ik
dat soort landen zijn wel altijd voorbeeld dat geweld een gevolg is van retardness en niet per se van omstandighedenquote:Op vrijdag 16 december 2016 14:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon een automatisch wapen met patronen van je overheid krijgen op je 21ste omdat je oproepbaar bent voor het leger.
oh in dat gevalquote:Op vrijdag 16 december 2016 14:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heb ik niet gemaakt, zag 'm staan in abusers SC
Ditquote:Op vrijdag 16 december 2016 14:44 schreef zeer het volgende:
[..]
dat soort landen zijn wel altijd voorbeeld dat geweld een gevolg is van retardness en niet per se van omstandigheden
fokking hinderlijk, gewoon een mes tussen tussen de ribben steken dan heb je wat over geneeskunde te praten met je babbelsquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:00 schreef Opsonisatie het volgende:
CY ben jij ook zo'n typje wat 24/7 praat over d'r geneeskunde studie?
Er is een jongen, doet geneeskunde. Enige waar hij het over kan hebben is over z'n studie en hoe weinig slaap hij wel niet krijgt.
Hahaha Jezus nee, daar zou het leven saai van worden. Vond het juist altijd awkward als mensen er naar vroegen en dan constant benadrukten hoe zwaar de studie is. Valt allemaal reuze mee, het is een lange studie maar niet super moeilijk ofzo.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:00 schreef Opsonisatie het volgende:
CY ben jij ook zo'n typje wat 24/7 praat over d'r geneeskunde studie?
Er is een jongen, doet geneeskunde. Enige waar hij het over kan hebben is over z'n studie en hoe weinig slaap hij wel niet krijgt.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hahaha Jezus nee, daar zou het leven saai van worden. Vond het juist altijd awkward als mensen er naar vroegen en dan constant benadrukten hoe zwaar de studie is. Valt allemaal reuze mee, het is een lange studie maar niet super moeilijk ofzo.
Claim je geld terugquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:08 schreef Drug het volgende:
kan ik hier 5 uur wachten op volgende vlucht
euhquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Claim je geld terug
Oh wacht je hebt het zelf gemist of schuld van luchtvaartmaatschappij?
waar ben je?quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:20 schreef Drug het volgende:
ga denk ff proberen 1st class lounge te infiltreren en dan de ellende wegdrinken
slecht weerquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:28 schreef zeer het volgende:
[..]
omgeving vliegveld is wel zooooo mooi tho
Drie dagen, meh, zijn nichtje.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:30 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
hoe lang was je daar
en was het leuk
en wat heb je gedaan
blow mequote:Op vrijdag 16 december 2016 15:30 schreef PeZu het volgende:
eey fukker doe eens chil ofzo, ik zit hier lekker in de zon te smoken, kom je spammen, easy drug easy
equote:
Wil ook smokenquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:30 schreef PeZu het volgende:
eey fukker doe eens chil ofzo, ik zit hier lekker in de zon te smoken, kom je spammen, easy drug easy
dit helptquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
e
je hebt alleen jezelf ermee door je zo op te winden, ik stress nie, neem en extra took en denk och arme drug![]()
adem in en neurie ahummmmmmmmmmm tot je rustig bent
Apartquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:19 schreef jamesdeen het volgende:
moest een beetje lachenNWS / Jonge voetballer verkracht
Wees een glijbaanquote:
van je af!quote:
die was goed nat boh boh de spaonsequote:
little bit of bothquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:43 schreef zeer het volgende:
[..]
oh personal assistant dacht alleen ass
hier nog niet zien liggenquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:46 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
gewoon bellen
hier in de stad droppen ze van die naamkaartjes met nummers overal op de grond
echt de straten zijn er mee bezaaidquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:47 schreef Drug het volgende:
[..]
hier nog niet zien liggen
lhoeveel hoertjes heb je daar gebald?
beter gewoon hosselen jaquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:49 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
echt de straten zijn er mee bezaaid
0, veel beter om chicks te hosselen/ maar als last option toch
borsten hebben echt zeer beperkte houdbaarheidsdatum ben ik achtergekomen na empirisch onderzoekquote:
Zeker, zeker.quote:
hey haagsquote:
In welk opzicht?quote:
Nou, op MTV heb je catfish en dit is mevrouw Fushia aan het bekijken. In repeat modus en ecbt zo slechtquote:
En jij zit er maar wat bij te klagen hoe nep het is...?quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:02 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nou, op MTV heb je catfish en dit is mevrouw Fushia aan het bekijken. In repeat modus en ecbt zo slecht
Ik ben ziek joh, we zitten allebei onder een dekentje. Lief hequote:Op vrijdag 16 december 2016 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En jij zit er maar wat bij te klagen hoe nep het is...?
Awwwwwquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:05 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik ben ziek joh, we zitten allebei onder een dekentje. Lief he
Groet back.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Awwwwwwel lief. Doen wij ook wel eens.
Gr. aan kdrick
Roken? als je ziek bent heb je daar dan nog behoefte aan? bahquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:08 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Groet back.
Maar mijn peuken zijn op en we hebben honger maar absoluut geen zin om te koken.
En bezorgen is te vroeg
neuj vlucht gemist dus mag tot half 9 wachtenquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weer terug in Nederland?
goede indica en de snorlaxleef levenquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:16 schreef PeZu het volgende:
als je wil roken als je 'ziek' bent ben je niet ziek
Beneden in de hal heeft men een Kerstboom en versiering neergezet, maar de stroom was niet volgens de regels, dus ik had tegen diverse buren gezegd die ermee bezig waren dat ik dat op me nam. Heb zat verlengsnoeren ed. Bleef er een haspel over. Laat ik niet beneden in de hal staan dus ik mee naar boven genomen en aan diverse buren netjes gemeld dat de eigenaar 'm bij me op kon halen. Geen idee van wie 'ie was.quote:
je hebt ook van die mensen die gaan zeiken als ze buiten moeten roken. "Wil je dat ik ziek word!"quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:16 schreef PeZu het volgende:
als je wil roken als je 'ziek' bent ben je niet ziek
Heb nog maar 2 peuken gerookt vandaag man. Gisteren mss 4/5quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Roken? als je ziek bent heb je daar dan nog behoefte aan? bah
Gewoon banaantje eten toch
quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:16 schreef Drug het volgende:
[..]
neuj vlucht gemist dus mag tot half 9 wachten
Ik erger me aan zulke mensenquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:21 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heb nog maar 2 peuken gerookt vandaag man. Gisteren mss 4/5
Oke dat is wel aanzienlijk minder dan normaal danquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:21 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heb nog maar 2 peuken gerookt vandaag man. Gisteren mss 4/5
quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je hebt ook van die mensen die gaan zeiken als ze buiten moeten roken. "Wil je dat ik ziek word!"
ja af en toequote:Op vrijdag 16 december 2016 16:23 schreef NoelGallagher het volgende:
James ga je wel eens klagen bij de klaagmuur
Dit soort vakanties warenquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik erger me aan zulke mensen
Eerst Joop Braakhekke, daarna Martin Kok.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:27 schreef NoelGallagher het volgende:
haha dat filmpje ook van de uitvaart van martin kok
wat een vent
Ja deuhquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke dat is wel aanzienlijk minder dan normaal dan
haha ja want joop was kokquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eerst Joop Braakhekke, daarna Martin Kok.
#Jesuissteelpan
Echt he.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha ja want joop was kok
wat barst je toch van de goede grappen
jaquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:36 schreef wickedmen het volgende:
Angel-Joy is ook best lekker geworden
Weet iemand of ze een vriendje heeft?
quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:37 schreef Crip het volgende:
ach mensen die haat hebben zijn sws zwakzinnig.
Maar Ajax supporters zijn extreem domquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
aah ik snap het al
NWS / Joden hoogst opgeleid, moslims laagst
heeft iemand jou wel eens verteld dat de holocaust grappiger is dan jijquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar Ajax supporters zijn extreem dom
goed nieuws dat bepaalde mensen smerigmad gaat makenquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
aah ik snap het al
NWS / Joden hoogst opgeleid, moslims laagst
o ja onnodig, dat agressievequote:Op vrijdag 16 december 2016 16:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Beneden in de hal heeft men een Kerstboom en versiering neergezet, maar de stroom was niet volgens de regels, dus ik had tegen diverse buren gezegd die ermee bezig waren dat ik dat op me nam. Heb zat verlengsnoeren ed. Bleef er een haspel over. Laat ik niet beneden in de hal staan dus ik mee naar boven genomen en aan diverse buren netjes gemeld dat de eigenaar 'm bij me op kon halen. Geen idee van wie 'ie was.
Net dus een ouwe vent, zwaar agressief dat ik met m'n klauwen van z'n spullen af moet blijven dit dat. Ik kijk 'm zo aan:'Wilt u alstublieft weggaan?' Rooie harses en naar me wijzen.
Maargoed, even een cricketbat uit de berging gepakt en naast de deur gezet. Wat een debiel zeg.
ik heb bloemen in het haar zullen we naakt dansen door de weiquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:38 schreef Crip het volgende:
[..]
niet iedereen kan zo perfect zijn zoals ons
ja komquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:38 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb bloemen in het haar zullen we naakt dansen door de wei
laatste maanden swsquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:38 schreef Chloroform het volgende:
Er is blijkbaar sowieso weer een blik zwakzinnigen geopend hier
echt een jodenstreek was datquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:39 schreef jamesdeen het volgende:
voor jodengrapjes kan je een week ban krijgen
ik spreek uit ervaring
quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:39 schreef Drug het volgende:
koop 100 mb bij t-mobile. 1 post en het was op
de wat?quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:38 schreef zeer het volgende:
[..]
heeft iemand jou wel eens verteld dat de holocaust grappiger is dan jij
poe in dat geval kun je je beter achter een kast verstoppenquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:39 schreef jamesdeen het volgende:
ik spreek uit ervaring
hehequote:Op vrijdag 16 december 2016 16:39 schreef Drug het volgende:
koop 100 mb bij t-mobile. 1 post en het was op
op z'n minstquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:39 schreef jamesdeen het volgende:
ik spreek uit ervaring
Ik snap wel waarom jij en die kdrick samen zijnquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:40 schreef Fushia2 het volgende:
Hamas hamas joden aan het.....
EWAAJA IK WOON IN ROTTERDAM WAT HAD JE VERWACHT DAN
Whyquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom jij en die kdrick samen zijn
volgens mij wel. vond een weekje toch eigenlijk wel net iets te enthousiastquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:41 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
wij kregen toen tegelijk een ban of nie?
Allebei mentaal uitgedaagdquote:
Ky jelly ook jaquote:
Pas je wel bij denk ik zoquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:38 schreef Chloroform het volgende:
Er is blijkbaar sowieso weer een blik zwakzinnigen geopend hier
hadden we maar niet tegen elkaar voor de grap k@nk@r moeten zeggenquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
volgens mij wel. vond een weekje toch eigenlijk wel net iets te enthousiast
Hey geeltandquote:
wat bezielde onsquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:45 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
hadden we maar niet tegen elkaar voor de grap k@nk@r moeten zeggen
quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:46 schreef Crip het volgende:
[..]
jij ehbt echt zin in een mental breakdown weer he
Watquote:
xxxquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:47 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Halfuurtje later ga ik redden tozo
maandag ochtend 6:00quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:41 schreef Drug het volgende:
[..]
ja
jij gaat zondag ofzo toch? wat was het, las palmas?
Hoe ben jij zo gvdquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:49 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nice sta aan de kasse en was toiletpapier vergeten
dat vakantiefilmpje van jou is echt ranzigquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:49 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Er is een nieuwe serie op net5, de mannen van dokter Anne en het is leuk
Doe effe normaal. Ga effe je ziel opnieuw verkopenquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:46 schreef wickedmen het volgende:
Tevens paar tr's gezeten het Anti-Joden Discriminatie comitee ingeschakeld
Fushia2 likt het er wel afquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:50 schreef kdricklamar het volgende:
Nu al te laat heel je bank onder t pis
Geilquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:50 schreef kdricklamar het volgende:
Nu al te laat heel je bank onder t pis
Ossdrop?quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:51 schreef CristinaYang het volgende:
In de tram naar mijn oude dorp, zo veel nostalgische feels.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:51 schreef CristinaYang het volgende:
In de tram naar mijn oude dorp, zo veel nostalgische feels.
Geen ideequote:Op vrijdag 16 december 2016 16:50 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Hoe ben jij zo gvd
DAT WAS JE ENIGE TAAK
En wem prate, we via fok gvd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |