Nee dat klopt dus niet.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:07 schreef hottentot het volgende:
Mooi.
Als ik voortaan dus stel dat moslims de domste religieuze groepering zijn, dan is dat dus een feit en niet slechts een mening.
Nee.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:07 schreef hottentot het volgende:
Mooi.
Als ik voortaan dus stel dat moslims de domste religieuze groepering zijn, dan is dat dus een feit en niet slechts een mening.
Rare conclusie.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:11 schreef BoneThugss het volgende:
Conclusie: geloof maakt mensen dom.
Lijkt me niet dat je dat hieruit kan concluderen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:07 schreef hottentot het volgende:
Mooi.
Als je in vliegende ezels, tovenaars en luchtkastelen gelooft ben je gewoon dom.quote:
nee, eerder onder afstompingquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:10 schreef Hallojo het volgende:
Valt religieuze indoctrinatie ook onder opleiding?
Pijnlijk om dan anderen dom te noemen.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:15 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Als je in vliegende ezels, tovenaars en luchtkastelen geloofd ben je gewoon dom.
Of als je geloofd dat Eva toch maar beter die appel had kunnen laten liggen.
Het is toch allemaal wat.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Pijnlijk om dan anderen dom te noemen.
Is volgens mij ook meer voor kleuters bedoeld.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:28 schreef deedeetee het volgende:
Als je alleen al de gebedsinstructie ziet dan weet je toch al genoeg ? Een intelligent en ontwikkeld mens gaat zich hier echt niet mee bezig houden hoor.
Die groene voeten in dat filmpje...![]()
Ja, atheïsten zijn dom en gaan naar het hellevuur, dubbel genaaid.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:26 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Het is toch allemaal wat.
Verder nog iets inhoudelijks te melden?
Gelukkig ben ik dat niet.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:40 schreef justarandomdude het volgende:
[..]
Ja, atheïsten zijn dom en gaan naar het hellevuur, dubbel genaaid.
Ja leuk maar dat ging over het feit dat moslims nu meer studeren dan vroeger.quote:Op vrijdag 16 december 2016 15:22 schreef SecretPret het volgende:
Onderzoek over moslims in Nederland is heel wat anders. Er is geconcludeerd dat zij wel beter studeren maar wel minder snel een baan krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |