equote:
Wil ook smokenquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:30 schreef PeZu het volgende:
eey fukker doe eens chil ofzo, ik zit hier lekker in de zon te smoken, kom je spammen, easy drug easy
dit helptquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
e
je hebt alleen jezelf ermee door je zo op te winden, ik stress nie, neem en extra took en denk och arme drug![]()
adem in en neurie ahummmmmmmmmmm tot je rustig bent
Apartquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:19 schreef jamesdeen het volgende:
moest een beetje lachenNWS / Jonge voetballer verkracht
Wees een glijbaanquote:
van je af!quote:
die was goed nat boh boh de spaonsequote:
little bit of bothquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:43 schreef zeer het volgende:
[..]
oh personal assistant dacht alleen ass
hier nog niet zien liggenquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:46 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
gewoon bellen
hier in de stad droppen ze van die naamkaartjes met nummers overal op de grond
echt de straten zijn er mee bezaaidquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:47 schreef Drug het volgende:
[..]
hier nog niet zien liggen
lhoeveel hoertjes heb je daar gebald?
beter gewoon hosselen jaquote:Op vrijdag 16 december 2016 15:49 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
echt de straten zijn er mee bezaaid
0, veel beter om chicks te hosselen/ maar als last option toch
borsten hebben echt zeer beperkte houdbaarheidsdatum ben ik achtergekomen na empirisch onderzoekquote:
Zeker, zeker.quote:
hey haagsquote:
In welk opzicht?quote:
Nou, op MTV heb je catfish en dit is mevrouw Fushia aan het bekijken. In repeat modus en ecbt zo slechtquote:
En jij zit er maar wat bij te klagen hoe nep het is...?quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:02 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nou, op MTV heb je catfish en dit is mevrouw Fushia aan het bekijken. In repeat modus en ecbt zo slecht
Ik ben ziek joh, we zitten allebei onder een dekentje. Lief hequote:Op vrijdag 16 december 2016 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En jij zit er maar wat bij te klagen hoe nep het is...?
Awwwwwquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:05 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik ben ziek joh, we zitten allebei onder een dekentje. Lief he
Groet back.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Awwwwwwel lief. Doen wij ook wel eens.
Gr. aan kdrick
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |