quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:37 schreef Crip het volgende:
ach mensen die haat hebben zijn sws zwakzinnig.
Maar Ajax supporters zijn extreem domquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
aah ik snap het al
NWS / Joden hoogst opgeleid, moslims laagst
heeft iemand jou wel eens verteld dat de holocaust grappiger is dan jijquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar Ajax supporters zijn extreem dom
goed nieuws dat bepaalde mensen smerigmad gaat makenquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
aah ik snap het al
NWS / Joden hoogst opgeleid, moslims laagst
o ja onnodig, dat agressievequote:Op vrijdag 16 december 2016 16:19 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Beneden in de hal heeft men een Kerstboom en versiering neergezet, maar de stroom was niet volgens de regels, dus ik had tegen diverse buren gezegd die ermee bezig waren dat ik dat op me nam. Heb zat verlengsnoeren ed. Bleef er een haspel over. Laat ik niet beneden in de hal staan dus ik mee naar boven genomen en aan diverse buren netjes gemeld dat de eigenaar 'm bij me op kon halen. Geen idee van wie 'ie was.
Net dus een ouwe vent, zwaar agressief dat ik met m'n klauwen van z'n spullen af moet blijven dit dat. Ik kijk 'm zo aan:'Wilt u alstublieft weggaan?' Rooie harses en naar me wijzen.
Maargoed, even een cricketbat uit de berging gepakt en naast de deur gezet. Wat een debiel zeg.
ik heb bloemen in het haar zullen we naakt dansen door de weiquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:38 schreef Crip het volgende:
[..]
niet iedereen kan zo perfect zijn zoals ons
ja komquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:38 schreef zeer het volgende:
[..]
ik heb bloemen in het haar zullen we naakt dansen door de wei
laatste maanden swsquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:38 schreef Chloroform het volgende:
Er is blijkbaar sowieso weer een blik zwakzinnigen geopend hier
echt een jodenstreek was datquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:39 schreef jamesdeen het volgende:
voor jodengrapjes kan je een week ban krijgen
ik spreek uit ervaring
quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:39 schreef Drug het volgende:
koop 100 mb bij t-mobile. 1 post en het was op
de wat?quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:38 schreef zeer het volgende:
[..]
heeft iemand jou wel eens verteld dat de holocaust grappiger is dan jij
poe in dat geval kun je je beter achter een kast verstoppenquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:39 schreef jamesdeen het volgende:
ik spreek uit ervaring
hehequote:Op vrijdag 16 december 2016 16:39 schreef Drug het volgende:
koop 100 mb bij t-mobile. 1 post en het was op
op z'n minstquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:39 schreef jamesdeen het volgende:
ik spreek uit ervaring
Ik snap wel waarom jij en die kdrick samen zijnquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:40 schreef Fushia2 het volgende:
Hamas hamas joden aan het.....
EWAAJA IK WOON IN ROTTERDAM WAT HAD JE VERWACHT DAN
Whyquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik snap wel waarom jij en die kdrick samen zijn
volgens mij wel. vond een weekje toch eigenlijk wel net iets te enthousiastquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:41 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
wij kregen toen tegelijk een ban of nie?
Allebei mentaal uitgedaagdquote:
Ky jelly ook jaquote:
Pas je wel bij denk ik zoquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:38 schreef Chloroform het volgende:
Er is blijkbaar sowieso weer een blik zwakzinnigen geopend hier
hadden we maar niet tegen elkaar voor de grap k@nk@r moeten zeggenquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
volgens mij wel. vond een weekje toch eigenlijk wel net iets te enthousiast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |