Wie gaat dat betalen?quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:40 schreef zeer het volgende:
[..]
snap srs niet wrm er niet iedere dag honderden vliegtuigen die kant op gaan om mensen mee te nemen
Je hebt krijgsmacht nodig, en F16's vliegen al een jaar of 30 en zijn gedateerd. Ben al blij dat ze berhaupt 37 kunnen kopen.quote:
gwn geen legerquote:Op vrijdag 16 december 2016 13:58 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit lijkt me sowieso een goed idee.
dit verbaast je nog?quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:00 schreef NoelGallagher het volgende:
Oh zeer weet het allemaal weer beter hoor
Trump vindt JSF's ook geen goede aankoop.quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
Je hebt krijgsmacht nodig, en F16's vliegen al een jaar of 30 en zijn gedateerd. Ben al blij dat ze berhaupt 37 kunnen kopen.
Zwitserland heeft toch ook geen leger?quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:59 schreef zeer het volgende:
[..]
gwn geen leger
ga eens na iedereen die je kent die in het leger zit is retard
nee zijn altijd neutraal geweest maar hebben vrij groot leger dacht ikquote:Op vrijdag 16 december 2016 14:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zwitserland heeft toch ook geen leger?
Trump wil "rem" op lopende contracten, lijkt alsof hij eea opnieuw wil aanbestedenquote:Op vrijdag 16 december 2016 14:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Trump vindt JSF's ook geen goede aankoop.
Was ook standpunt van Fortuyn toch?quote:Op vrijdag 16 december 2016 13:59 schreef zeer het volgende:
[..]
gwn geen leger
ga eens na iedereen die je kent die in het leger zit is retard
goddomme al genoeg van die moslims sprekende mensen hier in oude-pekelaquote:Op vrijdag 16 december 2016 13:40 schreef zeer het volgende:
[..]
snap srs niet wrm er niet iedere dag honderden vliegtuigen die kant op gaan om mensen mee te nemen
eens gewoon allemaal terugsturen. Dan is alles opgelostquote:Op vrijdag 16 december 2016 14:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Was ook standpunt van Fortuyn toch?
Hele leger afschaffen weet ik niet, maar prioriteiten mogen wat mij betreft nu wel anders. Maar sowieso kan ik heel verdrietig worden van hoe de hele vluchtelingen situatie nu aangepakt wordt. Of eigenlijk alle sociale problemen op dit moment, ook wat betreft zorg en ouderen.
pakken ze ook nog ONZE banen AF!quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
goddomme al genoeg van die moslims sprekende mensen hier in oude-pekela
behalve als je wit bent. dan mag je wel uitkering trekken omdat je een legitieme reden hebt om niet te werken.quote:Op vrijdag 16 december 2016 14:18 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
pakken ze ook nog ONZE banen AF!
Ze moeten gewoon THUIS BLIJVE zitten maar wel zonder UITKERING van ONZE BELASTINGCENTEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |