Roken? als je ziek bent heb je daar dan nog behoefte aan? bahquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:08 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Groet back.
Maar mijn peuken zijn op en we hebben honger maar absoluut geen zin om te koken.
En bezorgen is te vroeg
neuj vlucht gemist dus mag tot half 9 wachtenquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weer terug in Nederland?
goede indica en de snorlaxleef levenquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:16 schreef PeZu het volgende:
als je wil roken als je 'ziek' bent ben je niet ziek
Beneden in de hal heeft men een Kerstboom en versiering neergezet, maar de stroom was niet volgens de regels, dus ik had tegen diverse buren gezegd die ermee bezig waren dat ik dat op me nam. Heb zat verlengsnoeren ed. Bleef er een haspel over. Laat ik niet beneden in de hal staan dus ik mee naar boven genomen en aan diverse buren netjes gemeld dat de eigenaar 'm bij me op kon halen. Geen idee van wie 'ie was.quote:
je hebt ook van die mensen die gaan zeiken als ze buiten moeten roken. "Wil je dat ik ziek word!"quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:16 schreef PeZu het volgende:
als je wil roken als je 'ziek' bent ben je niet ziek
Heb nog maar 2 peuken gerookt vandaag man. Gisteren mss 4/5quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Roken? als je ziek bent heb je daar dan nog behoefte aan? bah
Gewoon banaantje eten toch
quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:16 schreef Drug het volgende:
[..]
neuj vlucht gemist dus mag tot half 9 wachten
Ik erger me aan zulke mensenquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:21 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heb nog maar 2 peuken gerookt vandaag man. Gisteren mss 4/5
Oke dat is wel aanzienlijk minder dan normaal danquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:21 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heb nog maar 2 peuken gerookt vandaag man. Gisteren mss 4/5
quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je hebt ook van die mensen die gaan zeiken als ze buiten moeten roken. "Wil je dat ik ziek word!"
ja af en toequote:Op vrijdag 16 december 2016 16:23 schreef NoelGallagher het volgende:
James ga je wel eens klagen bij de klaagmuur
Dit soort vakanties warenquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik erger me aan zulke mensen
Eerst Joop Braakhekke, daarna Martin Kok.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:27 schreef NoelGallagher het volgende:
haha dat filmpje ook van de uitvaart van martin kok
wat een vent
Ja deuhquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke dat is wel aanzienlijk minder dan normaal dan
haha ja want joop was kokquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eerst Joop Braakhekke, daarna Martin Kok.
#Jesuissteelpan
Echt he.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha ja want joop was kok
wat barst je toch van de goede grappen
jaquote:Op vrijdag 16 december 2016 16:36 schreef wickedmen het volgende:
Angel-Joy is ook best lekker geworden
Weet iemand of ze een vriendje heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |