watquote:Op donderdag 15 december 2016 01:15 schreef Amarantha het volgende:
Wow krijg een hartaanval. Krijg even rekening van 300 euro van Univé. Voor mijn ziekenhuisovernachting in april.
gwn termijntjes toch.quote:Op donderdag 15 december 2016 01:15 schreef Amarantha het volgende:
Wow krijg een hartaanval. Krijg even rekening van 300 euro van Univé. Voor mijn ziekenhuisovernachting in april.
Ben benieuwd naar mijn rekeningquote:Op donderdag 15 december 2016 01:15 schreef Amarantha het volgende:
Totale rekening was ¤2102,47 euro.quote:Op donderdag 15 december 2016 01:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar mijn rekening
eigenrisico tochquote:Op donderdag 15 december 2016 01:15 schreef Amarantha het volgende:
waaromquote:Op donderdag 15 december 2016 01:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Totale rekening was ¤2102,47 euro.
Koekoek. Voor één nacht slapen in het ziekenhuis.
ik moet vanaf januari iedere maand 350 afgeven aan duo, dus misschien vind je troost in die gedachtequote:Op donderdag 15 december 2016 01:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is het nog steeds veel geld voor mij.
ik betaal meer dan 600 per maand aan belasting, helpt dat?quote:Op donderdag 15 december 2016 01:21 schreef Drug het volgende:
[..]
ik moet vanaf januari iedere maand 350 afgeven aan duo, dus misschien vind je troost in die gedachte
Ah dat is ook wel zuur ja.quote:Op donderdag 15 december 2016 01:21 schreef Drug het volgende:
[..]
ik moet vanaf januari iedere maand 350 afgeven aan duo, dus misschien vind je troost in die gedachte
quote:Op donderdag 15 december 2016 01:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wiet/alcohol, week lang kotsen. Is mij eerder gebeurd.
ik ookquote:Op donderdag 15 december 2016 01:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik betaal meer dan 600 per maand aan belasting, helpt dat?
Ik drink geen alcohol meer. Probleem opgelost.quote:Op donderdag 15 december 2016 01:23 schreef Murdera het volgende:
[..]jemig
misschien moet ik voortaan kleine jointjes draaien voor amachickie
roverheidquote:Op donderdag 15 december 2016 01:23 schreef Murdera het volgende:
ik en vriendin betalen zo'n 45000 euro per jaar aan belasting
pff mootje en yusuf halen er nog wat beltegoed en wiet vanquote:Op donderdag 15 december 2016 01:23 schreef Murdera het volgende:
ik en vriendin betalen zo'n 45000 euro per jaar aan belasting
Had je nieuwe killer kamal gezien danquote:Op donderdag 15 december 2016 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
pff mootje en yusuf halen er nog wat beltegoed en wiet van
nee joh ben te blank daarvoorquote:Op donderdag 15 december 2016 01:29 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Had je nieuwe killer kamal gezien dan
Als ze je op komen halen voor die hartaanval ben je toch al mooi door je eigen risico heen.quote:Op donderdag 15 december 2016 01:15 schreef Amarantha het volgende:
Klopt.quote:Op donderdag 15 december 2016 01:44 schreef Mortaxx het volgende:
En dan brengen ze nog maar een fractie bij jou in rekening
nog niet, wat is het?quote:Op donderdag 15 december 2016 01:30 schreef Mortaxx het volgende:
Mur ken je dit
https://www.reddit.com/r/ThePhenomenon/wiki/table_of_contents
nosleep vibe?quote:Op donderdag 15 december 2016 01:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
een verhaal. Allemaal korte fragmenten. Wel leuk opgezet
bookmarked.quote:Op donderdag 15 december 2016 01:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
yup. Het werd ooit ook per dag bijgewerkt maar nu kan je gewoon bingen
zoveel terug betalenquote:Op donderdag 15 december 2016 01:21 schreef Drug het volgende:
[..]
Hey Mortiiquote:
Nehquote:Op donderdag 15 december 2016 02:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is het geen kleine meisjes bed tijd
drugquote:
quote:Op donderdag 15 december 2016 02:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
is het geen kleine meisjes bed tijd
Hun vrind shalal kan ook nog een jaar lang meebikken met huisvesting en al van dat bedrag hoor.quote:Op donderdag 15 december 2016 01:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
pff mootje en yusuf halen er nog wat beltegoed en wiet van
Why?quote:
Mr. Smith is in your Phone.quote:Op donderdag 15 december 2016 01:14 schreef Kurovski het volgende:
Nog steeds niet gefixt die nieuwsbalk. Toont al 2 weken hetzelfde nieuws.
Verhaal en goede acteerwerkquote:
Oh eigenlijk niet thoquote:Op donderdag 15 december 2016 02:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Gwn iedereen zo lief begroeten
Succesquote:Op donderdag 15 december 2016 02:54 schreef Tamabralski het volgende:
Ik ga dit deeltje helemaal voltrollen en de volgende TT kapen.
TT will be mine!
Dus volwassen mannen en vrouwen die ogenschijnlijk intelligent ogen. Maar praten met een opvallend fake en overdreven sccent, is goed acteerwerk?quote:Op donderdag 15 december 2016 02:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Verhaal en goede acteerwerk
Overdreven accent klopt niet maar dat is mijn mening en je hoeft er niet mee eens te zijnquote:Op donderdag 15 december 2016 02:56 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Dus volwassen mannen en vrouwen die ogenschijnlijk intelligent ogen. Maar praten met een opvallend fake en overdreven sccent, is goed acteerwerk?
Leuk voor jequote:Op donderdag 15 december 2016 02:54 schreef Tamabralski het volgende:
Ik ga dit deeltje helemaal voltrollen en de volgende TT kapen.
TT will be mine!
Ook met de studie?quote:
Vrijdag laatste vak herkansen en dan solliciteren. Ik twijfel nog steeds of ik in Nederland blijf.quote:Op donderdag 15 december 2016 03:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ook met de studie?
Druk druk, ik ga binnenkort verhuizen
Oh dacht dat al zeker was omdat je twijfelde over abo nemen enzoquote:Op donderdag 15 december 2016 03:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vrijdag laatste vak herkansen en dan solliciteren. Ik twijfel nog steeds of ik in Nederland blijf.
Waarom en waarheen
Ja, maar het is ook wel lastig ofzo.quote:Op donderdag 15 december 2016 03:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh dacht dat al zeker was omdat je twijfelde over abo nemen enzo
Naar Eindhoven, mn minor begint in februari daar en daarna moet ik een jaar stage doen wss in de buurt
Ja je moet opnieuw beginnen maar als je het wilt lukt je dat ookquote:Op donderdag 15 december 2016 03:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, maar het is ook wel lastig ofzo.Ik heb hier alles.
Oh veel sterkte daar. Maar ach Geo zou ook vast in die buurt wonen. Dat zou het wel wat minder erg maken.
Weet ik hoor. Zou ook goed voor mijn ontwikkeling zijn.. Maar tja. Ik vier volgende week voor de laatste keer mijn verjaardag de laatste keer kerst. Maakt het allemaal zo 'echt'.quote:Op donderdag 15 december 2016 03:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja je moet opnieuw beginnen maar als je het wilt lukt je dat ook
Gelukkig woont Geo in de buurt idd anders kende ik echt niemand
Tot morgen.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
Oh, en ik maakt het hier maar ff kundig.
Ik stop voorlopig met FOK! en Autoweek.
YouTuben blijf ik doen, maar ga mij voorlopig even niet meer op Fora begeven. Dus Moira, kan dit topic op slot? Als ik dan weer terug ben van mijn zelf ingelaste vakantie geef ik wel weer een gil
Is echt ff nodig mensen.
Alvast een fijne kerst en een prettig uiteinde gewenst aan iedereen hierTot 2017
noem je chai nou dikquote:Op donderdag 15 december 2016 07:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat afvallen wordt wel makkelijk als je helemaal niks te doen hebt.
ik refereer naar braddie. die is toch so desperate met afvallen. Dan is de hele dag voor je uitkijken het jezelf wel erg moeilijk maken.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2016 07:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat afvallen wordt wel makkelijk als je helemaal niks te doen hebt.
wel nee, die is alleen desperate voor aandachtquote:Op donderdag 15 december 2016 08:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik refereer naar braddie. die is toch so desperate met afvallen. Dan is de hele dag voor je uitkijken het jezelf wel erg moeilijk maken.
Als hij nou wat eten vervangt met aandacht hebben we wel al een beginnetje. Liever een aandachtshoer dan iemand die potentieel veel centjes kan kosten.quote:Op donderdag 15 december 2016 08:04 schreef zeer het volgende:
[..]
wel nee, die is alleen desperate voor aandacht
gewoon niet te dik opleggen.quote:Op donderdag 15 december 2016 08:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik mag dat trouwens gewoon. Dat soort privilege's moet je opbouwen bij Chai.
misschien moeten wij betalen voor een psycholoog danquote:Op donderdag 15 december 2016 08:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als hij nou wat eten vervangt met aandacht hebben we wel al een beginnetje. Liever een aandachtshoer dan iemand die potentieel veel centjes kan kosten.
Dweilen met de kraan open kost te veel geld.quote:Op donderdag 15 december 2016 08:06 schreef zeer het volgende:
[..]
misschien moeten wij betalen voor een psycholoog dan
Hij kost al veel centjes doordat hij door het aandacht vragen op internet heel moeilijk aan een baan gaat komen.quote:Op donderdag 15 december 2016 08:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als hij nou wat eten vervangt met aandacht hebben we wel al een beginnetje. Liever een aandachtshoer dan iemand die potentieel veel centjes kan kosten.
Ik denk dat je van een triple bypass zo een jaar of 8 wajong kan betalen hoor.quote:Op donderdag 15 december 2016 08:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij kost al veel centjes doordat hij door het aandacht vragen op internet heel moeilijk aan een baan gaat komen.
ah dan wil ik graag een bonus op mijn wajong omdat ik die triple bypass niet krijg.quote:Op donderdag 15 december 2016 08:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik denk dat je van een triple bypass zo een jaar of 8 wajong kan betalen hoor.
Bel UWV zou ik zeggen.quote:Op donderdag 15 december 2016 08:12 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
ah dan wil ik graag een bonus op mijn wajong omdat ik die triple bypass niet krijg.
beter opereer jij niet.quote:Op donderdag 15 december 2016 08:13 schreef zeer het volgende:
jongens hij krijgt die WAJONG niet omdat 'ie op eenzelfde niveau kan opereren als wij
jouw taalgrapjes zijn nooit zo grappigquote:Op donderdag 15 december 2016 08:15 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
beter opereer jij niet.
zegt dat iets over ons? zegt dat iets over hem? ik weet t niet meer.quote:Op donderdag 15 december 2016 08:13 schreef zeer het volgende:
jongens hij krijgt die WAJONG niet omdat 'ie op eenzelfde niveau kan opereren als wij
ben erg goed in rectaal onderzoekquote:Op donderdag 15 december 2016 08:19 schreef Trollscience het volgende:
zin om geopereerd te worden door zeer![]()
Ook op je iPad.quote:Op donderdag 15 december 2016 08:21 schreef Mozy het volgende:
Chai is zelf ingelogd op mijn telefoon. Hoe kan ik het beste grenzen aangeven?
waar werkt ze?quote:Op donderdag 15 december 2016 08:21 schreef Mozy het volgende:
Chai is zelf ingelogd op mijn telefoon. Hoe kan ik het beste grenzen aangeven?
ja gewoon doen yoloquote:
quote:
quote:Op donderdag 15 december 2016 00:15 schreef Azpilicueta het volgende:
Het is weer eens zover. Ben je weer gepest in klb sc?
quote:Op donderdag 15 december 2016 00:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
Nee niet eens, maar ik heb gewoon even een beetje rust nodig om mezelf te herpakken, en ik merk dat een forum zoals een Autoweek of een FOK! daar niet echt bij helpen.
YouTuben blijf ik doen tot op zekere hoogte, maar ik ga mezelf ff niet meer begeven op forums.
Ben sowieso wel weer terug over een poos, maar weet niet wanneer
Doeg
Hahaha oh wowquote:
Vaak wakker geworden om te kakken?quote:Op donderdag 15 december 2016 08:52 schreef HPLC het volgende:
Wat een schijtnacht. Ik wil er niet over praten
Ja. Hij staat voor de klas in een kansenwijk in Utrecht, dus moet ook wel.quote:Op donderdag 15 december 2016 08:56 schreef Che_ het volgende:
Het ziet er naar uit dat mozy minder sociaal gestoord is en geen last meer heeft van 'traagheid'
Klopt dat chai?
Was dat maar waarquote:Op donderdag 15 december 2016 08:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Vaak wakker geworden om te kakken?
Epidemie he.quote:Op donderdag 15 december 2016 08:57 schreef Montelly het volgende:
Oh man wat ben ik ziek aan het worden
Is het al zover?quote:
mietje hoorquote:Op donderdag 15 december 2016 08:59 schreef Montelly het volgende:
Ja dus.
http://www.ad.nl/gezond/rivm-griepepidemie-in-nederland~ae90ed00/
Nu dat ik weet dat er een epidemie is denk ik dat ik ook ziek wordquote:
jij bent al ziekquote:Op donderdag 15 december 2016 09:03 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Nu dat ik weet dat er een epidemie is denk ik dat ik ook ziek word
okquote:Op donderdag 15 december 2016 08:57 schreef Montelly het volgende:
Oh man wat ben ik ziek aan het worden
quote:
Omg ik ga gelijk sinaasappelsap en vitaminepillen inslaanquote:Op donderdag 15 december 2016 08:59 schreef Montelly het volgende:
Ja dus.
http://www.ad.nl/gezond/rivm-griepepidemie-in-nederland~ae90ed00/
Oh dacht roze bril.quote:
Zitten? Pussy. Ik sta gewoon.quote:Op donderdag 15 december 2016 09:14 schreef zeer het volgende:
[..]
zit dat niet oncomfortabel dan op zo'n koude pot?
quote:Op donderdag 15 december 2016 09:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zitten? Pussy. Ik sta gewoon.
ja, fijn dat jullie er zijnquote:Op donderdag 15 december 2016 09:18 schreef TARDIS. het volgende:
Goedemorgen vriendjes en vriendinnetjes, fijn dat jullie er zijn!
iets van 20 celcius. zag wel een spaanse boy die leek op jou en hij werd wel nat na mijn golden shower, dus durf wel met ja te antwoordenquote:Op donderdag 15 december 2016 07:58 schreef zeer het volgende:
[..]
hoe warm is het daar en heb je zon lekkere natte Spaanse gehad?
ariba ariba ai ai ai aiiiiiiquote:Op donderdag 15 december 2016 09:23 schreef Drug het volgende:
[..]
iets van 20 celcius. zag wel een spaanse boy die leek op jou en hij werd wel nat na mijn golden shower, dus durf wel met ja te antwoorden
Gewoon even vermoeden bevestigen toch.quote:Op donderdag 15 december 2016 09:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dus je vroeg iets wat je al dacht te weten?
jij eist ook iedereen opquote:Op donderdag 15 december 2016 09:28 schreef madeliefff het volgende:
nutz wil jou niet hoor hijis al van mij
Ja, om zeker te weten.quote:Op donderdag 15 december 2016 09:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dus je vroeg iets wat je al dacht te weten?
Wowquote:Op donderdag 15 december 2016 09:28 schreef madeliefff het volgende:
nutz wil jou niet hoor hijis al van mij
Ik twijfel over rogue one. het is een compleet ander verhaal dan de originele starwars toch?quote:Op donderdag 15 december 2016 09:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ja daar kan ik weer niets aan doen
Rogue One was schitterend.quote:Op donderdag 15 december 2016 09:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik twijfel over rogue one. het is een compleet ander verhaal dan de originele starwars toch?
neem van die vieze plastic opwarmhamburgers mee die niks met eten te maken hebben maar stiekem wel een beetje lekker zijn als je een kater hebquote:
Wat raar is, is dat dingen als patat enzo vaak onder de categorie fastfood geschaard worden, terwijl ze gewoon rustig blijven liggen. Dit terwijl bijvoorbeeld een lopend buffet niet fastfood wordt genoemd. Dat is toch raar.quote:Op donderdag 15 december 2016 09:48 schreef HPLC het volgende:
nou ja, was geen fastfood, maar te veel Italiaanse troep
Dat is wel raar ja.quote:Op donderdag 15 december 2016 09:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat raar is, is dat dingen als patat enzo vaak onder de categorie fastfood geschaard worden, terwijl ze gewoon rustig blijven liggen. Dit terwijl bijvoorbeeld een lopend buffet niet fastfood wordt genoemd. Dat is toch raar.
Ghehequote:Op donderdag 15 december 2016 09:52 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Blijf er gewoon vanaf smeerlap
quote:Op donderdag 15 december 2016 09:52 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 december 2016 09:52 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
pi-hicsquote:Op donderdag 15 december 2016 09:59 schreef NoelGallagher het volgende:
3 kroket rondjes, een kipsatébroodje, saucijzenbroodje, 2 Italiaanse bolletjes, Zeeuws spek en rundercarpaccio
en die rubberen hamburgers nou?quote:Op donderdag 15 december 2016 09:59 schreef NoelGallagher het volgende:
3 kroket rondjes, een kipsatébroodje, saucijzenbroodje, 2 Italiaanse bolletjes, Zeeuws spek en rundercarpaccio
sowquote:Op donderdag 15 december 2016 10:07 schreef zeer het volgende:
[..]
waar is je god als je hem nodig hebt
quote:Op donderdag 15 december 2016 10:07 schreef zeer het volgende:
[..]
mind blownquote:Op donderdag 15 december 2016 10:07 schreef zeer het volgende:
[..]
Hoe lang is dat dan? Ik wil maximaal 1x per 2 jaar ziek zijn, maar lukt tot nu toe nog niet.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:10 schreef zeer het volgende:
[..]
sinds ik veganistisch eet ben ik niet meer ziek geweest
veganisme 1 - allah 0
BOOM!!!
bijna 2 jaar denk ikquote:Op donderdag 15 december 2016 10:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe lang is dat dan? Ik wil maximaal 1x per 2 jaar ziek zijn, maar lukt tot nu toe nog niet.
vond vlees altijd al lame as fuck eigenlijk, mja ouders eten gewoon "gewoon" dus dan eet je maar wat mee maar meestal at ik dan geen vlees mee tenzij het iets heel lekkers was als stoofpot o.i.d.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:15 schreef Chai het volgende:
[..]
En daarvoor gewoon full vlees en bier?
quote:Op donderdag 15 december 2016 10:17 schreef zeer het volgende:
[..]
vond vlees altijd al lame as fuck eigenlijk, mja ouders eten gewoon "gewoon" dus dan eet je maar wat mee maar meestal at ik dan geen vlees mee tenzij het iets heel lekkers was als stoofpot o.i.d.
toen op gegeven moment vegetarisch maar dus belachelijk veel kaas en zuivel en bla bla bla wat dus nog steeds nergens op slaat
en daarna vegan livestyle of abundance
en nu?quote:Op donderdag 15 december 2016 10:16 schreef zeer het volgende:
[..]
god breekt het takje misschien door midden
er zijn nu twee takjes
Waar zat al die zuivel in dan? Volgens mij is de meeste zuivel die ik eet kaas.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:17 schreef zeer het volgende:
[..]
vond vlees altijd al lame as fuck eigenlijk, mja ouders eten gewoon "gewoon" dus dan eet je maar wat mee maar meestal at ik dan geen vlees mee tenzij het iets heel lekkers was als stoofpot o.i.d.
toen op gegeven moment vegetarisch maar dus belachelijk veel kaas en zuivel en bla bla bla wat dus nog steeds nergens op slaat
en daarna vegan livestyle of abundance
ongeveer alle chips, nootjes, koekjes, relatief veel brood, vegetarische vlees vervangers, zuivelproducten zelf, ijs, ongeveer alle sauzen, sommige douche/shampoo producten, instant koffie uit de koffie automaat, geraffineerd suiker, producten als sandwichspread, ongeveer alle vegetarische snoepjesquote:Op donderdag 15 december 2016 10:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar zat al die zuivel in dan? Volgens mij is de meeste zuivel die ik eet kaas.
de overmacht, er zijn inmiddels al 4 takjes en maar 1 godquote:Op donderdag 15 december 2016 10:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wat wint het takje precies? niet verliezen is niet hetzelfde als winnen
quote:Op donderdag 15 december 2016 10:27 schreef zeer het volgende:
[..]
ongeveer alle chips, nootjes, koekjes, relatief veel brood, vegetarische vlees vervangers, zuivelproducten zelf, ijs, ongeveer alle sauzen, sommige douche/shampoo producten, instant koffie uit de koffie automaat, geraffineerd suiker, producten als sandwichspread, ongeveer alle vegetarische snoepjes
hij kan het toch verpulveren verdikkie, heb je een beetje stof nou yeah wat een overmachtquote:Op donderdag 15 december 2016 10:27 schreef zeer het volgende:
[..]
de overmacht, er zijn inmiddels al 4 takjes en maar 1 god
miljard takjes 1 godquote:Op donderdag 15 december 2016 10:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
hij kan het toch verpulveren verdikkie, heb je een beetje stof nou yeah wat een overmacht
leg jij het ook af tegen duizenden mieren?quote:
jaquote:Op donderdag 15 december 2016 10:30 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
leg jij het ook af tegen duizenden mieren?
ja iedereenquote:Op donderdag 15 december 2016 10:30 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
leg jij het ook af tegen duizenden mieren?
waar baseer je dat op?quote:
quote:Op donderdag 15 december 2016 10:32 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
waar baseer je dat op?
Als er duizend mieren op mij kruipen ga ik gewoon onder de douche staan. Spoelen ze allemaal van me af.
Of ik spring het water in, ben ik ze ook kwijt.
Nootjes? Borrelnootjes dan? Hmm valt nog wel mee dan. Alleen chips wist ik niet. Ons brood zat het volgens mij niet in. Maar in zwarte instantkoffie zit het dus ook?quote:Op donderdag 15 december 2016 10:27 schreef zeer het volgende:
[..]
ongeveer alle chips, nootjes, koekjes, relatief veel brood, vegetarische vlees vervangers, zuivelproducten zelf, ijs, ongeveer alle sauzen, sommige douche/shampoo producten, instant koffie uit de koffie automaat, geraffineerd suiker, producten als sandwichspread, ongeveer alle vegetarische snoepjes
Wat nouquote:
ja alles wat procesed is, zit altijd wel iets van ei of zuivel inquote:Op donderdag 15 december 2016 10:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Nootjes? Borrelnootjes dan? Hmm valt nog wel mee dan. Alleen chips wist ik niet. Ons brood zat het volgens mij niet in. Maar in zwarte instantkoffie zit het dus ook?
waar is haags?quote:Op donderdag 15 december 2016 10:34 schreef TARDIS. het volgende:
ITS THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAAAARRRRRRRRR
Ben je vegan?quote:Op donderdag 15 december 2016 10:38 schreef zeer het volgende:
[..]
ja alles wat procesed is, zit altijd wel iets van ei of zuivel in
Ja, staat er vaak niet op maak de draagstof/bulkstof waar er aroma op zit is 9/10 keer dierlijk eiwit. Daarom schuimd het ook.
Dan is het dus ook niet 0 kcal zoals bij zwarte filterkoffie.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:38 schreef zeer het volgende:
[..]
ja alles wat procesed is, zit altijd wel iets van ei of zuivel in
Ja, staat er vaak niet op maak de draagstof/bulkstof waar er aroma op zit is 9/10 keer dierlijk eiwit. Daarom schuimd het ook.
is een fetishquote:Op donderdag 15 december 2016 10:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Allergisch dan? Of vertel je als hobby over alle middelen waar zuivel en ei in zitten?
ok sorryquote:Op donderdag 15 december 2016 10:58 schreef CristinaYang het volgende:
De hele metro is leeg en toch komt er iemand naast me zitten. Ga. Weg.
Is dat Dima? Ben jij Treinmeisje?quote:Op donderdag 15 december 2016 10:58 schreef CristinaYang het volgende:
neequote:Op donderdag 15 december 2016 10:58 schreef CristinaYang het volgende:
je hebt zon rare definitie van ingrediënt in Nederland, het is bijv legaal om een product zijnde vegan te verkopen terwijl er niet-vegan aroma in zit, omdat aroma geen ingrediënt is. Daarom hoeven aroma's ook niet per se gedefinieerd te worden maar volstaat 'aroma's'. Als je fabrikanten hier over belt komen ze met een of ander bullshit IP verhaalquote:Op donderdag 15 december 2016 10:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan is het dus ook niet 0 kcal zoals bij zwarte filterkoffie.Gelukkig drink ik alleen nog maar filterkoffie en alleen bij speciale gelegenheden.
dit is gestoordquote:Op donderdag 15 december 2016 11:03 schreef zeer het volgende:
[..]
Sommige stoffen moeten als ingrediënt als allergeen worden gemerkt maar als aroma niet.Wat een land.
word zelf graag geforceerd te beffenquote:Op donderdag 15 december 2016 11:10 schreef Chai het volgende:
Dit praten-praten-praten-advies wordt letterlijk elke keer gegeven bij dit probleem. Geloven mensen werkelijk dat je daarmee de sexuele interesse en passie terug kunt brengen van je partner
Ik ben bang dat je eerder het tegenovergestelde er mee bewerkstelligt: irritatie en daardoor nog minder interesse.
En dan nog, sinds wanneer kun je rationeel een verminderde interesse voor je partner bij jezelf omhoogkrikken!? Hooguit dat de vent van TS in dit geval geforceerd en pro forma TS gaat lopen beffen en vingeren. Ik weet alleen niet of dat hetgene is wat TS mist.
ik ookquote:Op donderdag 15 december 2016 11:14 schreef zeer het volgende:
[..]
word zelf graag geforceerd te beffen
Sowieso eens, maar link?quote:Op donderdag 15 december 2016 11:10 schreef Chai het volgende:
Dit praten-praten-praten-advies wordt letterlijk elke keer gegeven bij dit probleem. Geloven mensen werkelijk dat je daarmee de sexuele interesse en passie terug kunt brengen van je partner
Ik ben bang dat je eerder het tegenovergestelde er mee bewerkstelligt: irritatie en daardoor nog minder interesse.
En dan nog, sinds wanneer kun je rationeel een verminderde interesse voor je partner bij jezelf omhoogkrikken!? Hooguit dat de vent van TS in dit geval geforceerd en pro forma TS gaat lopen beffen en vingeren. Ik weet alleen niet of dat hetgene is wat TS mist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |