Vaak wakker geworden om te kakken?quote:Op donderdag 15 december 2016 08:52 schreef HPLC het volgende:
Wat een schijtnacht. Ik wil er niet over praten
Ja. Hij staat voor de klas in een kansenwijk in Utrecht, dus moet ook wel.quote:Op donderdag 15 december 2016 08:56 schreef Che_ het volgende:
Het ziet er naar uit dat mozy minder sociaal gestoord is en geen last meer heeft van 'traagheid'
Klopt dat chai?
Was dat maar waarquote:Op donderdag 15 december 2016 08:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Vaak wakker geworden om te kakken?
Epidemie he.quote:Op donderdag 15 december 2016 08:57 schreef Montelly het volgende:
Oh man wat ben ik ziek aan het worden
Is het al zover?quote:
mietje hoorquote:Op donderdag 15 december 2016 08:59 schreef Montelly het volgende:
Ja dus.
http://www.ad.nl/gezond/rivm-griepepidemie-in-nederland~ae90ed00/
Nu dat ik weet dat er een epidemie is denk ik dat ik ook ziek wordquote:
jij bent al ziekquote:Op donderdag 15 december 2016 09:03 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Nu dat ik weet dat er een epidemie is denk ik dat ik ook ziek word
okquote:Op donderdag 15 december 2016 08:57 schreef Montelly het volgende:
Oh man wat ben ik ziek aan het worden
quote:
Omg ik ga gelijk sinaasappelsap en vitaminepillen inslaanquote:Op donderdag 15 december 2016 08:59 schreef Montelly het volgende:
Ja dus.
http://www.ad.nl/gezond/rivm-griepepidemie-in-nederland~ae90ed00/
Oh dacht roze bril.quote:
Zitten? Pussy. Ik sta gewoon.quote:Op donderdag 15 december 2016 09:14 schreef zeer het volgende:
[..]
zit dat niet oncomfortabel dan op zo'n koude pot?
quote:Op donderdag 15 december 2016 09:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zitten? Pussy. Ik sta gewoon.
ja, fijn dat jullie er zijnquote:Op donderdag 15 december 2016 09:18 schreef TARDIS. het volgende:
Goedemorgen vriendjes en vriendinnetjes, fijn dat jullie er zijn!
iets van 20 celcius. zag wel een spaanse boy die leek op jou en hij werd wel nat na mijn golden shower, dus durf wel met ja te antwoordenquote:Op donderdag 15 december 2016 07:58 schreef zeer het volgende:
[..]
hoe warm is het daar en heb je zon lekkere natte Spaanse gehad?
ariba ariba ai ai ai aiiiiiiquote:Op donderdag 15 december 2016 09:23 schreef Drug het volgende:
[..]
iets van 20 celcius. zag wel een spaanse boy die leek op jou en hij werd wel nat na mijn golden shower, dus durf wel met ja te antwoorden
Gewoon even vermoeden bevestigen toch.quote:Op donderdag 15 december 2016 09:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dus je vroeg iets wat je al dacht te weten?
jij eist ook iedereen opquote:Op donderdag 15 december 2016 09:28 schreef madeliefff het volgende:
nutz wil jou niet hoor hijis al van mij
Ja, om zeker te weten.quote:Op donderdag 15 december 2016 09:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dus je vroeg iets wat je al dacht te weten?
Wowquote:Op donderdag 15 december 2016 09:28 schreef madeliefff het volgende:
nutz wil jou niet hoor hijis al van mij
Ik twijfel over rogue one. het is een compleet ander verhaal dan de originele starwars toch?quote:Op donderdag 15 december 2016 09:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ja daar kan ik weer niets aan doen
Rogue One was schitterend.quote:Op donderdag 15 december 2016 09:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik twijfel over rogue one. het is een compleet ander verhaal dan de originele starwars toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |