Weet ik hoor. Zou ook goed voor mijn ontwikkeling zijn.. Maar tja. Ik vier volgende week voor de laatste keer mijn verjaardag de laatste keer kerst. Maakt het allemaal zo 'echt'.quote:Op donderdag 15 december 2016 03:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja je moet opnieuw beginnen maar als je het wilt lukt je dat ook
Gelukkig woont Geo in de buurt idd anders kende ik echt niemand
Tot morgen.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
Oh, en ik maakt het hier maar ff kundig.
Ik stop voorlopig met FOK! en Autoweek.
YouTuben blijf ik doen, maar ga mij voorlopig even niet meer op Fora begeven. Dus Moira, kan dit topic op slot? Als ik dan weer terug ben van mijn zelf ingelaste vakantie geef ik wel weer een gil
Is echt ff nodig mensen.
Alvast een fijne kerst en een prettig uiteinde gewenst aan iedereen hierTot 2017
noem je chai nou dikquote:Op donderdag 15 december 2016 07:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat afvallen wordt wel makkelijk als je helemaal niks te doen hebt.
ik refereer naar braddie. die is toch so desperate met afvallen. Dan is de hele dag voor je uitkijken het jezelf wel erg moeilijk maken.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2016 07:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat afvallen wordt wel makkelijk als je helemaal niks te doen hebt.
wel nee, die is alleen desperate voor aandachtquote:Op donderdag 15 december 2016 08:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
ik refereer naar braddie. die is toch so desperate met afvallen. Dan is de hele dag voor je uitkijken het jezelf wel erg moeilijk maken.
Als hij nou wat eten vervangt met aandacht hebben we wel al een beginnetje. Liever een aandachtshoer dan iemand die potentieel veel centjes kan kosten.quote:Op donderdag 15 december 2016 08:04 schreef zeer het volgende:
[..]
wel nee, die is alleen desperate voor aandacht
gewoon niet te dik opleggen.quote:Op donderdag 15 december 2016 08:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik mag dat trouwens gewoon. Dat soort privilege's moet je opbouwen bij Chai.
misschien moeten wij betalen voor een psycholoog danquote:Op donderdag 15 december 2016 08:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als hij nou wat eten vervangt met aandacht hebben we wel al een beginnetje. Liever een aandachtshoer dan iemand die potentieel veel centjes kan kosten.
Dweilen met de kraan open kost te veel geld.quote:Op donderdag 15 december 2016 08:06 schreef zeer het volgende:
[..]
misschien moeten wij betalen voor een psycholoog dan
Hij kost al veel centjes doordat hij door het aandacht vragen op internet heel moeilijk aan een baan gaat komen.quote:Op donderdag 15 december 2016 08:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als hij nou wat eten vervangt met aandacht hebben we wel al een beginnetje. Liever een aandachtshoer dan iemand die potentieel veel centjes kan kosten.
Ik denk dat je van een triple bypass zo een jaar of 8 wajong kan betalen hoor.quote:Op donderdag 15 december 2016 08:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij kost al veel centjes doordat hij door het aandacht vragen op internet heel moeilijk aan een baan gaat komen.
ah dan wil ik graag een bonus op mijn wajong omdat ik die triple bypass niet krijg.quote:Op donderdag 15 december 2016 08:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik denk dat je van een triple bypass zo een jaar of 8 wajong kan betalen hoor.
Bel UWV zou ik zeggen.quote:Op donderdag 15 december 2016 08:12 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
ah dan wil ik graag een bonus op mijn wajong omdat ik die triple bypass niet krijg.
beter opereer jij niet.quote:Op donderdag 15 december 2016 08:13 schreef zeer het volgende:
jongens hij krijgt die WAJONG niet omdat 'ie op eenzelfde niveau kan opereren als wij
jouw taalgrapjes zijn nooit zo grappigquote:Op donderdag 15 december 2016 08:15 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
beter opereer jij niet.
zegt dat iets over ons? zegt dat iets over hem? ik weet t niet meer.quote:Op donderdag 15 december 2016 08:13 schreef zeer het volgende:
jongens hij krijgt die WAJONG niet omdat 'ie op eenzelfde niveau kan opereren als wij
ben erg goed in rectaal onderzoekquote:Op donderdag 15 december 2016 08:19 schreef Trollscience het volgende:
zin om geopereerd te worden door zeer![]()
Ook op je iPad.quote:Op donderdag 15 december 2016 08:21 schreef Mozy het volgende:
Chai is zelf ingelogd op mijn telefoon. Hoe kan ik het beste grenzen aangeven?
waar werkt ze?quote:Op donderdag 15 december 2016 08:21 schreef Mozy het volgende:
Chai is zelf ingelogd op mijn telefoon. Hoe kan ik het beste grenzen aangeven?
ja gewoon doen yoloquote:
quote:
quote:Op donderdag 15 december 2016 00:15 schreef Azpilicueta het volgende:
Het is weer eens zover. Ben je weer gepest in klb sc?
quote:Op donderdag 15 december 2016 00:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
Nee niet eens, maar ik heb gewoon even een beetje rust nodig om mezelf te herpakken, en ik merk dat een forum zoals een Autoweek of een FOK! daar niet echt bij helpen.
YouTuben blijf ik doen tot op zekere hoogte, maar ik ga mezelf ff niet meer begeven op forums.
Ben sowieso wel weer terug over een poos, maar weet niet wanneer
Doeg
Hahaha oh wowquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |