Bel UWV zou ik zeggen.quote:Op donderdag 15 december 2016 08:12 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
ah dan wil ik graag een bonus op mijn wajong omdat ik die triple bypass niet krijg.
beter opereer jij niet.quote:Op donderdag 15 december 2016 08:13 schreef zeer het volgende:
jongens hij krijgt die WAJONG niet omdat 'ie op eenzelfde niveau kan opereren als wij
jouw taalgrapjes zijn nooit zo grappigquote:Op donderdag 15 december 2016 08:15 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
beter opereer jij niet.
zegt dat iets over ons? zegt dat iets over hem? ik weet t niet meer.quote:Op donderdag 15 december 2016 08:13 schreef zeer het volgende:
jongens hij krijgt die WAJONG niet omdat 'ie op eenzelfde niveau kan opereren als wij
ben erg goed in rectaal onderzoekquote:Op donderdag 15 december 2016 08:19 schreef Trollscience het volgende:
zin om geopereerd te worden door zeer![]()
Ook op je iPad.quote:Op donderdag 15 december 2016 08:21 schreef Mozy het volgende:
Chai is zelf ingelogd op mijn telefoon. Hoe kan ik het beste grenzen aangeven?
waar werkt ze?quote:Op donderdag 15 december 2016 08:21 schreef Mozy het volgende:
Chai is zelf ingelogd op mijn telefoon. Hoe kan ik het beste grenzen aangeven?
ja gewoon doen yoloquote:
quote:
quote:Op donderdag 15 december 2016 00:15 schreef Azpilicueta het volgende:
Het is weer eens zover. Ben je weer gepest in klb sc?
quote:Op donderdag 15 december 2016 00:17 schreef Mister-Bradge het volgende:
Nee niet eens, maar ik heb gewoon even een beetje rust nodig om mezelf te herpakken, en ik merk dat een forum zoals een Autoweek of een FOK! daar niet echt bij helpen.
YouTuben blijf ik doen tot op zekere hoogte, maar ik ga mezelf ff niet meer begeven op forums.
Ben sowieso wel weer terug over een poos, maar weet niet wanneer
Doeg
Hahaha oh wowquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |