Why?quote:
Mr. Smith is in your Phone.quote:Op donderdag 15 december 2016 01:14 schreef Kurovski het volgende:
Nog steeds niet gefixt die nieuwsbalk. Toont al 2 weken hetzelfde nieuws.
Verhaal en goede acteerwerkquote:
Oh eigenlijk niet thoquote:Op donderdag 15 december 2016 02:49 schreef richolio het volgende:
[..]
Gwn iedereen zo lief begroeten
Succesquote:Op donderdag 15 december 2016 02:54 schreef Tamabralski het volgende:
Ik ga dit deeltje helemaal voltrollen en de volgende TT kapen.
TT will be mine!
Dus volwassen mannen en vrouwen die ogenschijnlijk intelligent ogen. Maar praten met een opvallend fake en overdreven sccent, is goed acteerwerk?quote:Op donderdag 15 december 2016 02:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Verhaal en goede acteerwerk
Overdreven accent klopt niet maar dat is mijn mening en je hoeft er niet mee eens te zijnquote:Op donderdag 15 december 2016 02:56 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Dus volwassen mannen en vrouwen die ogenschijnlijk intelligent ogen. Maar praten met een opvallend fake en overdreven sccent, is goed acteerwerk?
Leuk voor jequote:Op donderdag 15 december 2016 02:54 schreef Tamabralski het volgende:
Ik ga dit deeltje helemaal voltrollen en de volgende TT kapen.
TT will be mine!
Ook met de studie?quote:
Vrijdag laatste vak herkansen en dan solliciteren. Ik twijfel nog steeds of ik in Nederland blijf.quote:Op donderdag 15 december 2016 03:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ook met de studie?
Druk druk, ik ga binnenkort verhuizen
Oh dacht dat al zeker was omdat je twijfelde over abo nemen enzoquote:Op donderdag 15 december 2016 03:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vrijdag laatste vak herkansen en dan solliciteren. Ik twijfel nog steeds of ik in Nederland blijf.
Waarom en waarheen
Ja, maar het is ook wel lastig ofzo.quote:Op donderdag 15 december 2016 03:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh dacht dat al zeker was omdat je twijfelde over abo nemen enzo
Naar Eindhoven, mn minor begint in februari daar en daarna moet ik een jaar stage doen wss in de buurt
Ja je moet opnieuw beginnen maar als je het wilt lukt je dat ookquote:Op donderdag 15 december 2016 03:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, maar het is ook wel lastig ofzo.Ik heb hier alles.
Oh veel sterkte daar. Maar ach Geo zou ook vast in die buurt wonen. Dat zou het wel wat minder erg maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |