neem van die vieze plastic opwarmhamburgers mee die niks met eten te maken hebben maar stiekem wel een beetje lekker zijn als je een kater hebquote:
Wat raar is, is dat dingen als patat enzo vaak onder de categorie fastfood geschaard worden, terwijl ze gewoon rustig blijven liggen. Dit terwijl bijvoorbeeld een lopend buffet niet fastfood wordt genoemd. Dat is toch raar.quote:Op donderdag 15 december 2016 09:48 schreef HPLC het volgende:
nou ja, was geen fastfood, maar te veel Italiaanse troep
Dat is wel raar ja.quote:Op donderdag 15 december 2016 09:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat raar is, is dat dingen als patat enzo vaak onder de categorie fastfood geschaard worden, terwijl ze gewoon rustig blijven liggen. Dit terwijl bijvoorbeeld een lopend buffet niet fastfood wordt genoemd. Dat is toch raar.
Ghehequote:Op donderdag 15 december 2016 09:52 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Blijf er gewoon vanaf smeerlap
quote:Op donderdag 15 december 2016 09:52 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 december 2016 09:52 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
pi-hicsquote:Op donderdag 15 december 2016 09:59 schreef NoelGallagher het volgende:
3 kroket rondjes, een kipsatébroodje, saucijzenbroodje, 2 Italiaanse bolletjes, Zeeuws spek en rundercarpaccio
en die rubberen hamburgers nou?quote:Op donderdag 15 december 2016 09:59 schreef NoelGallagher het volgende:
3 kroket rondjes, een kipsatébroodje, saucijzenbroodje, 2 Italiaanse bolletjes, Zeeuws spek en rundercarpaccio
sowquote:Op donderdag 15 december 2016 10:07 schreef zeer het volgende:
[..]
waar is je god als je hem nodig hebt
quote:Op donderdag 15 december 2016 10:07 schreef zeer het volgende:
[..]
mind blownquote:Op donderdag 15 december 2016 10:07 schreef zeer het volgende:
[..]
Hoe lang is dat dan? Ik wil maximaal 1x per 2 jaar ziek zijn, maar lukt tot nu toe nog niet.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:10 schreef zeer het volgende:
[..]
sinds ik veganistisch eet ben ik niet meer ziek geweest
veganisme 1 - allah 0
BOOM!!!
bijna 2 jaar denk ikquote:Op donderdag 15 december 2016 10:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe lang is dat dan? Ik wil maximaal 1x per 2 jaar ziek zijn, maar lukt tot nu toe nog niet.
vond vlees altijd al lame as fuck eigenlijk, mja ouders eten gewoon "gewoon" dus dan eet je maar wat mee maar meestal at ik dan geen vlees mee tenzij het iets heel lekkers was als stoofpot o.i.d.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:15 schreef Chai het volgende:
[..]
En daarvoor gewoon full vlees en bier?
quote:Op donderdag 15 december 2016 10:17 schreef zeer het volgende:
[..]
vond vlees altijd al lame as fuck eigenlijk, mja ouders eten gewoon "gewoon" dus dan eet je maar wat mee maar meestal at ik dan geen vlees mee tenzij het iets heel lekkers was als stoofpot o.i.d.
toen op gegeven moment vegetarisch maar dus belachelijk veel kaas en zuivel en bla bla bla wat dus nog steeds nergens op slaat
en daarna vegan livestyle of abundance
en nu?quote:Op donderdag 15 december 2016 10:16 schreef zeer het volgende:
[..]
god breekt het takje misschien door midden
er zijn nu twee takjes
Waar zat al die zuivel in dan? Volgens mij is de meeste zuivel die ik eet kaas.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:17 schreef zeer het volgende:
[..]
vond vlees altijd al lame as fuck eigenlijk, mja ouders eten gewoon "gewoon" dus dan eet je maar wat mee maar meestal at ik dan geen vlees mee tenzij het iets heel lekkers was als stoofpot o.i.d.
toen op gegeven moment vegetarisch maar dus belachelijk veel kaas en zuivel en bla bla bla wat dus nog steeds nergens op slaat
en daarna vegan livestyle of abundance
ongeveer alle chips, nootjes, koekjes, relatief veel brood, vegetarische vlees vervangers, zuivelproducten zelf, ijs, ongeveer alle sauzen, sommige douche/shampoo producten, instant koffie uit de koffie automaat, geraffineerd suiker, producten als sandwichspread, ongeveer alle vegetarische snoepjesquote:Op donderdag 15 december 2016 10:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Waar zat al die zuivel in dan? Volgens mij is de meeste zuivel die ik eet kaas.
de overmacht, er zijn inmiddels al 4 takjes en maar 1 godquote:Op donderdag 15 december 2016 10:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wat wint het takje precies? niet verliezen is niet hetzelfde als winnen
quote:Op donderdag 15 december 2016 10:27 schreef zeer het volgende:
[..]
ongeveer alle chips, nootjes, koekjes, relatief veel brood, vegetarische vlees vervangers, zuivelproducten zelf, ijs, ongeveer alle sauzen, sommige douche/shampoo producten, instant koffie uit de koffie automaat, geraffineerd suiker, producten als sandwichspread, ongeveer alle vegetarische snoepjes
hij kan het toch verpulveren verdikkie, heb je een beetje stof nou yeah wat een overmachtquote:Op donderdag 15 december 2016 10:27 schreef zeer het volgende:
[..]
de overmacht, er zijn inmiddels al 4 takjes en maar 1 god
miljard takjes 1 godquote:Op donderdag 15 december 2016 10:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
hij kan het toch verpulveren verdikkie, heb je een beetje stof nou yeah wat een overmacht
leg jij het ook af tegen duizenden mieren?quote:
jaquote:Op donderdag 15 december 2016 10:30 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
leg jij het ook af tegen duizenden mieren?
ja iedereenquote:Op donderdag 15 december 2016 10:30 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
leg jij het ook af tegen duizenden mieren?
waar baseer je dat op?quote:
quote:Op donderdag 15 december 2016 10:32 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
waar baseer je dat op?
Als er duizend mieren op mij kruipen ga ik gewoon onder de douche staan. Spoelen ze allemaal van me af.
Of ik spring het water in, ben ik ze ook kwijt.
Nootjes? Borrelnootjes dan? Hmm valt nog wel mee dan. Alleen chips wist ik niet. Ons brood zat het volgens mij niet in. Maar in zwarte instantkoffie zit het dus ook?quote:Op donderdag 15 december 2016 10:27 schreef zeer het volgende:
[..]
ongeveer alle chips, nootjes, koekjes, relatief veel brood, vegetarische vlees vervangers, zuivelproducten zelf, ijs, ongeveer alle sauzen, sommige douche/shampoo producten, instant koffie uit de koffie automaat, geraffineerd suiker, producten als sandwichspread, ongeveer alle vegetarische snoepjes
Wat nouquote:
ja alles wat procesed is, zit altijd wel iets van ei of zuivel inquote:Op donderdag 15 december 2016 10:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Nootjes? Borrelnootjes dan? Hmm valt nog wel mee dan. Alleen chips wist ik niet. Ons brood zat het volgens mij niet in. Maar in zwarte instantkoffie zit het dus ook?
waar is haags?quote:Op donderdag 15 december 2016 10:34 schreef TARDIS. het volgende:
ITS THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEAAAARRRRRRRRR
Ben je vegan?quote:Op donderdag 15 december 2016 10:38 schreef zeer het volgende:
[..]
ja alles wat procesed is, zit altijd wel iets van ei of zuivel in
Ja, staat er vaak niet op maak de draagstof/bulkstof waar er aroma op zit is 9/10 keer dierlijk eiwit. Daarom schuimd het ook.
Dan is het dus ook niet 0 kcal zoals bij zwarte filterkoffie.quote:Op donderdag 15 december 2016 10:38 schreef zeer het volgende:
[..]
ja alles wat procesed is, zit altijd wel iets van ei of zuivel in
Ja, staat er vaak niet op maak de draagstof/bulkstof waar er aroma op zit is 9/10 keer dierlijk eiwit. Daarom schuimd het ook.
is een fetishquote:Op donderdag 15 december 2016 10:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Allergisch dan? Of vertel je als hobby over alle middelen waar zuivel en ei in zitten?
ok sorryquote:Op donderdag 15 december 2016 10:58 schreef CristinaYang het volgende:
De hele metro is leeg en toch komt er iemand naast me zitten. Ga. Weg.
Is dat Dima? Ben jij Treinmeisje?quote:Op donderdag 15 december 2016 10:58 schreef CristinaYang het volgende:
neequote:Op donderdag 15 december 2016 10:58 schreef CristinaYang het volgende:
je hebt zon rare definitie van ingrediënt in Nederland, het is bijv legaal om een product zijnde vegan te verkopen terwijl er niet-vegan aroma in zit, omdat aroma geen ingrediënt is. Daarom hoeven aroma's ook niet per se gedefinieerd te worden maar volstaat 'aroma's'. Als je fabrikanten hier over belt komen ze met een of ander bullshit IP verhaalquote:Op donderdag 15 december 2016 10:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan is het dus ook niet 0 kcal zoals bij zwarte filterkoffie.Gelukkig drink ik alleen nog maar filterkoffie en alleen bij speciale gelegenheden.
dit is gestoordquote:Op donderdag 15 december 2016 11:03 schreef zeer het volgende:
[..]
Sommige stoffen moeten als ingrediënt als allergeen worden gemerkt maar als aroma niet.Wat een land.
word zelf graag geforceerd te beffenquote:Op donderdag 15 december 2016 11:10 schreef Chai het volgende:
Dit praten-praten-praten-advies wordt letterlijk elke keer gegeven bij dit probleem. Geloven mensen werkelijk dat je daarmee de sexuele interesse en passie terug kunt brengen van je partner
Ik ben bang dat je eerder het tegenovergestelde er mee bewerkstelligt: irritatie en daardoor nog minder interesse.
En dan nog, sinds wanneer kun je rationeel een verminderde interesse voor je partner bij jezelf omhoogkrikken!? Hooguit dat de vent van TS in dit geval geforceerd en pro forma TS gaat lopen beffen en vingeren. Ik weet alleen niet of dat hetgene is wat TS mist.
ik ookquote:Op donderdag 15 december 2016 11:14 schreef zeer het volgende:
[..]
word zelf graag geforceerd te beffen
Sowieso eens, maar link?quote:Op donderdag 15 december 2016 11:10 schreef Chai het volgende:
Dit praten-praten-praten-advies wordt letterlijk elke keer gegeven bij dit probleem. Geloven mensen werkelijk dat je daarmee de sexuele interesse en passie terug kunt brengen van je partner
Ik ben bang dat je eerder het tegenovergestelde er mee bewerkstelligt: irritatie en daardoor nog minder interesse.
En dan nog, sinds wanneer kun je rationeel een verminderde interesse voor je partner bij jezelf omhoogkrikken!? Hooguit dat de vent van TS in dit geval geforceerd en pro forma TS gaat lopen beffen en vingeren. Ik weet alleen niet of dat hetgene is wat TS mist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |