abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 december 2016 @ 20:17:13 #101
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_167328976
quote:
10s.gif Op woensdag 14 december 2016 19:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Kolere :')
Jij zoekt ruzie hè?
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_167329165
quote:
99s.gif Op woensdag 14 december 2016 20:17 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Jij zoekt ruzie hè?
Welnee, welnee, zelf twijfel ik tussen VNL en DENK. Dát zijn pas partijen!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 14 december 2016 @ 22:16:03 #103
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_167333369
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 20:14 schreef TomLuny het volgende:

[..]

raar, als ik geboorte en moslims in die zoekmachine zet krijg ik ineens deze :?

Mohammed tops the list of most popular baby boy names in England and Wales

heb je ook nog cijfers dat orthodxe immigranten meer seculier aan het worden zijn ?
want daar gaat links wel van uit volgens mij
moet haast wel, want anders is het ineens gedaan met hun vrijheid van kerstvrouw en derde toilet voor de trans
http://www.flipvandyke.nl(...)land-iedere-12-jaar/

https://www.kis.nl/sites/(...)ims-in-nederland.pdf
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_167336139
quote:
Als je de reacties van veel politici moet geloven dan is de huidige 'vluchtelingencrisis' zonder precedent; volgens het Sociaal en Cultureel Planbureau (SCP) is de 'toestroom van vluchtelingen' de grootste kopzorg van Nederlanders. Want er zit geen rem meer op - een regelrechte economische en culturele bedreiging voor de samenleving.

De recente geschiedenis
Maar klopt dat wel? Een blik op de recente geschiedenis is verhelderend.
quote:
Anders dan velen denken, betreft het verschil tussen de jaren negentig en nu niet zozeer de aantallen of de herkomst. In het laatste decennium van de 20ste eeuw kwamen er zelfs aanmerkelijk meer naar Nederland (en Duitsland) dan in de afgelopen vijf jaar. Kijken we naar de totale 'asielinstroom', dan ging het voor Nederland in de periode 1991-2000 om zo'n 345.000 asielzoekers, tegen 131.000 in de afgelopen vijf jaar. Pas als er tot 2021 ieder jaar 45.000 asielzoekers naar Nederland komen, evenaren we het niveau van de jaren negentig.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-vluchtelingen.dhtml
pi_167337520
quote:
bedankt voor de lectuur
de bovenste heb ik doorgebladerd, de onderste is me te uitgebreid.
wil even erbij zetten dat ik het in mijn vorige post had over totale bevolkingsgroei nederland, van 9 miljoen in 1940 tot 17 heden en dat wij in europa op 1 staan (op paar mini-staatjes na)
dus vol=vol, dat was mijn inbreng eigenlijk.
nu ineens gaat het erover of moslims verdubbelen iedere 12 jaar.

maar zoals gezegd, toch doorgebladerd en toen kwam ik deze tegen :

quote:
Ook het CBS gaat in zijn prognose voor 2010-2050 niet uit van grote toenames. Niettemin leven wij in een onzekere wereld. Een nieuwe Amerikaanse president die graag weer een oorlog begint? Wij leven echter met heel andere vreemdelingenregels dan voor 2001. Het is niet eenvoudig om hier een verblijfsvergunning te krijgen.
Niettemin werd ons vorig jaar door menig zwartkijker voorspelt dat wij een tsunami uit Noord-Afrika konden verwachten. Het aantal asielzoekers is inderdaad in 2010 gestegen met … 50.
die zwartkijker kreeg dus wel gelijk.
en nee, ik vind dat niet grappig

toegegeven, niet grappig mss, maar dan wel flauw.
is niet bedoeld om jouw artikel helemaal af te kraken, bedankt voor het delen ervan

quote:
die was ook interessant om te lezen, tnx
probleem tegenwoordig is dat mensen zoals L. Lucassen het alleenrecht van spreken hebben.
wie nog iets er tegenin brengt staat voor de rechter als nazi of wordt door ME bij het azc in coma geslagen of de botten gebroken. Hem hoor je enkel uitpakken over woerden.
Keulen wordt niet eens genoemd, slechts indirekt, zie hieronder :
quote:
Deze anti-immigratiestemming heeft ook in Oost-Europa de wind in de zeilen gekregen. Door het succes van Viktor Orban in Hongarije en Jaroslaw Kaczynski in Polen nemen andere partijen het vluchtelingen-zijn-moslims-en-dus-een-bedreigingframe over. Daarin is het normaal om over vluchtelingen te praten als een onoverkomelijk logistiek en financieel probleem, en ze te zien als een ideologische bedreiging: moslims die onze (christelijke, westerse) samenleving ontwrichten, al dan niet met (seksueel) geweld.
en verklaart vervolgens de sociale media (wat dat dan ook moge zijn) tot medeveroorzaker voor een gebrek aan vertrouwen :
Sociale media dragen eraan bij dat tegenstanders van het opnemen van vluchtelingen de traditionele media niet meer geloven

en dat met 'een druk op de knop' razendsnel knokploegen mobiliseert die de asielers gaan afranselen.
voor mij persoonlijk is het gebrek aan vertrouwen in media, (en daardoor mede in politiek want de kranten zijn ook maar doorgaans afhankelijk van wat de politici openbaar maken), naar mijn mening vooral ontstaan bij de jihad taharush in keulen (en hamburg en nog een paar steden)
en hoe dat in de doofpot werd gestopt.
Denk dat het daar vooral is begonnen en dat wordt niet eens genoemd.

laten we eens op deze knop drukken, het opiniestuk van Lucassen deed me daaraan denken :

knop

nog zo'n voorbeeld, vers van de pers wat ik net zit te lezen : gaat over de verkrachte en vermoorde dochter van een belangrijke EU-ambtenaar en over hoe politici en media reageren :

quote:
As news of Ms Ladenburger's fate emerged, news programme Tagesschau, broadcast on mainstream channel ARD, was blasted for refusing to report on the arrest of accused Hussein Khavari, 17, who had previously been given a 10-year sentence for pushing a woman off a cliff.
[...]
The minister's insistence that migrant violence was a short-term problem, comes after tabloid Bild claimed Vladimir Putin could order "Cologne-style" sex attacks on German women to destabilise the country and end MrsMerkel's political career.
http://www.express.co.uk/(...)nager-raped-murdered

ik vermoed dat dit gedrag van de politici en de msm zelf, dat dat meer afbreekt aan vertrouwen als een sociale media knopje.

[ Bericht 19% gewijzigd door TomLuny op 15-12-2016 07:00:58 ]
shift-knop defekt
pi_167337558
quote:
2s.gif Op woensdag 14 december 2016 20:01 schreef Falco het volgende:

[..]

Het konijnengedrag van de moslims is ook al voorbij. Google maar op geboortecijfers moslims eventueel in combinatie met CBS.
Helpt niet zo veel als je er tienduizenden per jaar importeert.
pi_167338680
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 19:03 schreef TomLuny het volgende:
het laat heel duidelijk zien welk beleid we dankzij merkel over ons heen gestort kregen.
leg eens uit wat je bedoeld met dat 'dankzij Merkel' ?

Alsof de hele vluchtelingencrisis en zelfs het duitse asielzoekers beleid in die persconferentie door Mutti Angela hoogstpersoonlijk uitgedacht en per decreet ingevoerd is...

Om eventjes op te sommen

- Angela Merkel is niet verantwoordelijk voor de Irakoorlog, Aghanistan oorlog en Syrie-oorlog
- Angela Merkel is niet verantwoordelijk voor het feit dat veel vluchtelingen niet efficient in de regio opgevangen konden worden en via Turkije naar Europa kwamen
- Angela Merkel is niet verantwoordelijk voor de financiele schuldsituatie in Griekenland
- Angela Merkel is niet verantwoordelijk voor de eenzijdige keuzes oosteuropeese landen als Griekenland, Hongarije, Kroatie, Servie te reageren op die vluchtelingenstroom, en de problemen door te schuiven nar burlanden

- Angela Merkel is zelfs niet eens verantwoordelijk voor het opvangbeleid in Duitsland zelf, immers is date en competentie van de Bondslanden en niet de Bundesregierung

Wat Merkel enkel gedaan heeft is gerageerd op een situatie die geheel buiten haar om uit de hand aan het lopen was en warvoor kennelijk geen enkele verantwoordelijke organisatie of land ervoor enige poging gedaan de situatie te stabilitseren...

En Merkel heeft uiteindelijk maatregelen aangekondigt die niet het probleem doorschoven maar uiteindelijk Duitsland het initiatef nam de rotzooi op te losen en Merkel heeft daarvan gezegd dat omdat duitsland een sterk land is, ze van mening zwas dat dat zou lukken ...

en daarin heeft Merkel uiteindelijk gelijk gehad.

Nu vind ik het an sich een zeer zorgwekkende ontwikkeling dat men het aan laat komen op regeringsleiders die enkel voor nationale politiek in andere landen gekozen zijn, om europese problemen op te lossen en ik hoop dat dat in de nabije toekomst ook snel niet meer nodig zal zijn...
(En misschien kan men dan bv ook werken aan het beter 'voorkomen' van zulke problemen waarvan de oorzak vaak buiten nationale politiek ligt)

Maar in dit geval mogen heel veel europese burgers erg blij zijn dat een Politca als Merkel ig nog de overtuiging is dat 'Wir das schaffen' en de internationale olitiek niet gecontroleerd is door opulistische resignatie-politici
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_167338944
Met Merkel bedoelen we natuurlijk de regering Merkel, met haar als spreekbuis.
Deze Duitse regering is weldegelijk verantwoordelijk voor:
- de Irakoorlog en het gedoe in Afghanistan
- dat vluchtelingen via Turkije en de Balkanroute naar Europa kwamen
- mede verantwoordelijk als belangrijkste EU lid voor de financiele schuldsituatie in Griekenland
- voor de gebrekkige samenwerking met oosteuropeese landen als Griekenland, Hongarije, Kroatie, Servie om de vluchtelingenstroom tegen te houden.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_167339372
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 09:54 schreef Oud_student het volgende:
- mede verantwoordelijk als belangrijkste EU lid voor de financiele schuldsituatie in Griekenland
- voor de gebrekkige samenwerking met oosteuropeese landen als Griekenland, Hongarije, Kroatie, Servie om de vluchtelingenstroom tegen te houden.
Grappige verzinsels wel weer.
  donderdag 15 december 2016 @ 10:41:28 #110
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_167339539
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 23:29 schreef einzeinz het volgende:
Dag jongens

Hoe gaan jullie over enkele maanden stemmen? Stemmen jullie voor Geert Wilders of toch maar iemand anders?

Ik heb het wel gehad met die ongecontroleerde immigratie de laatste 2 jaren. Iedereen weet dat er sinds midden 2014 heel veel vluchtelingen naar Europa gekomen zijn. Die vluchtelingen beginnen hun eigen normen en culturen op te dringen en je voelt gewoon dat het wringt. Velen vragen zich niet af of de bom ooit barst, maar gewoon wanneer die bom zal barsten. En dan spreek ik uiteraard niet over terreur.
Ook over een actief terugstuurbeleid is bijlange nog geen sprake.

Dus vandaar zou ik eerde de neiging hebben om Geert Wilders te stemmen, puur door het feit dat hij misschien een actief terugstuurbeleid kan bekomen? Ik ben er van overtuigd dat het nu (2017) het moment is voor Wilders om zich te bewijzen.

Je merkt ook op dat Europa de laatste 2 jaar ook steeds rechtser wordt. Dat bewijst alleen maar dat de burger verandering wil. Een efficiënter Europa maar ook een halt toeroepen aan het lakse immigratiebeleid die tot nu toe altijd gevoerd werd.
Ik lees je posts vaker en het is een en al populistisch gezever en nagesproken leugens.

Het is frappant om op een partij te stemmen vol criminelen en die officieel nog steeds een eenmanspartij is met de lange arm van Netanyahu.

Dit moet afgeschaft worden, ongeacht politieke correctheid en wat de domme burger tegen de Grondwet in wil (en ja er zijn een heleboel domme mensen op de wereld)

En je kan het democratie noemen, maar Hitler is ook democratisch gekozen. En ja dit is een Godwin.
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_167339678
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 17:08 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ach arm verdwaald schaapje, het getal van 28.000 van Dijkhoff was inclusief gezinshereniging.
https://ind.nl/Documents/AT%20%2020161205%201625.pdf

[..]

Iets minder goedgelovig zijn en zelf af en toe eens wat feiten checken. Dijkhof en consorten goochelen met cijfers en het is niet zo heel moeilijk om daar doorheen te prikken. Cijfers van het CBS: geen 28.000 maar 204.615 in 2015

http://statline.cbs.nl/st(...)g3,g2,t&stb=g1,g5,g4
God bestaat niet dus geniet van het leven
pi_167339712
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 10:51 schreef .Alektorophobia. het volgende:

[..]

Iets minder goedgelovig zijn en zelf af en toe eens wat feiten checken. Cijfers van het CBS: geen 28.000 maar 204.615 in 2015

Je maakt jezelf volkomen belachelijk:
quote:
Volgens de staatssecretaris zijn dit jaar
Gebruik nu de volgende keer niet zulke grote woorden en controleer zelf eerst even of je wel gelijk hebt dan voorkom je dat je jezelf steeds belachelijker maakt.
pi_167339742
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 09:54 schreef Oud_student het volgende:
wat een faliekante nonsens die je volledig uit je duim zuigt |:( 8)7

-De duitse regering is niet verantwoordelijk voor de Irakoorlog... zelfs schröder was hiertegen openlijk in oppositie en Duitsland dat toen in de veiligheidsraad zat stemde blanco toen die resolutie doorgevoerd werd, en weigerde mee te doen.

- Wat betreft Afghanistan hebben de regering Schröder wel meegewerkt, maar het mandaat van de Bundeswehr was ontzettend beperkt en duitse troepen mochten geen gevechtshandelingen doen ..; dat was alles ver vor Merkel en zeker de huidige regering

Het is erg dom zomaar te gaan roeptoeteren dat Duitsland schuld zou zijn aan vluchtelingen die uit Syrie en andere middenoosten landen via Turkije naar europa komen

Ook is het de grootste nonsens te beweren dat Duitsland de financiele problemen in Griekenland verorzaakt zou hebben... De Griekse schulden zijn enkel en alleen door de Griekse regering opgelopen en uit de hand gelopen.

Wél hebben de grieken toen voor Hulp bij de EU aangeklopt en daarin hebben voornameljk de Duitse onderhandelaars een hulppakket met zeer scherpe voorwaarden opgesteld, dat zeker erg zwaar voor de Grieken was, maar het is nonsens daarvan de 'schuld' te geven aan de duitsers, de problemen kwamen door de grieken zelf...
De Hulp moest juist van de duitsers kregen en als 'dank' kregen die ook een hoop griekse poep over zich uitgekeerd wat eigenlijk een schande is. (en vooral een teken hoe kortzichtig nationaal-populisme eigenlijk is)

Nogmaals, Merkel is uiteindelijk degene geweest die als bondskanselier van Duitsland en eigenlijk enkel met verantwoordelijk voor nationaal duits beleid een europese oplossing naar voren gebracht heeft, toen een heleboel andere nobody's en populitsische boe-roeperts in andere landen de problemen steeds verder uit de hand lieten lopen of hoopten 'dat de problemen wel aan de grens zouden ophouden' en ze hun kop ervoor in het zand konden steken..

Haar vervolgens schuld van de problemen geven waraan ze kennelijk als enige constructief aan een oplossing bijdraagt is de grootse Domheid en ook politieke Lafheid.

Het is een Struisvogelhouding te denkend at je Immigratie kunt stoppen door je Nationale grenzen te slutien en je kop in het zand te steken en te hopen 'dat het wel overtrekt'...

Europa moet een gezamelijke oplossing vinden en samenwerking als Europese Eenheid is de enige hoop die we kunnen hebben om het probleem van immigratie onder controle te krijgen...
Terugvallen in Nationalisme, afschottingspolitiek en kortzichtig populisme is een gegarandeerde capitulatie voor een situatie waarin dit Europa boven het hoofd zal groeien en vluchtelingenstromen geheel oncontroleerbaar worden, wat uiteindelijk in 2015 juist wél succesvol onder controle gebracht werd, al was dat eigenljk relatief laat en pas nadat een visierijke politica utieindelijk haar verantwoordelijkheid nam en het probleem ook aanging op een 'wij-kunnen-dit-oplossen'-denkwijze

[ Bericht 4% gewijzigd door RM-rf op 15-12-2016 11:02:58 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_167339812
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 10:53 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Je maakt jezelf volkomen belachelijk:

[..]

Gebruik nu de volgende keer niet zulke grote woorden en controleer zelf eerst even of je wel gelijk hebt dan voorkom je dat je jezelf steeds belachelijker maakt.
Doe is effe wakker worden. Je kan toch niet om de cijfers van het CBS heen. Had je nou echt de illusie dat er maar 28.000 vreemdelingen bij waren gekomen? Zelfs Pauw had het er laatste nog over. Algemene informatie hoor, kan je zelf ook gewoon checken.
pi_167339906
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 11:00 schreef .Alektorophobia. het volgende:

[..]

Doe is effe wakker worden. Je kan toch niet om de cijfers van het CBS heen. Had je nou echt de illusie dat er maar 28.000 vreemdelingen bij waren gekomen? Zelfs Pauw had het er laatste nog over. Algemene informatie hoor, kan je zelf ook gewoon checken.
Nee er zijn veel meer vreemdelingen bijgekomen alleen had Dijkhoff het over dit jaar en asielzoekers:
quote:
Er kwamen dit jaar tot nu toe zo'n 28.000 asielzoekers het land binnen
Vervolgens beweer jij:
quote:
Gemakshalve worden alle andere onderdelen niet benoemd zoals de grootste groep die via gezinshereniging binnen komt.
Maar zoals je al hebt kunnen lezen zitten die mensen wel in de groep van 28.000.
pi_167339991
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 11:05 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Nee er zijn veel meer vreemdelingen bijgekomen alleen had Dijkhoff het over dit jaar en asielzoekers:
Oke je snapt dus wel dat er een dikke 200.000 per jaar bij komen. Altijd maar over kleine groepjes praten zoals de heren politici is behoorlijk misleidend. Ze geven nooit het totaalplaatje.
pi_167340093
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 11:10 schreef .Alektorophobia. het volgende:

[..]

Oke je snapt dus wel dat er een dikke 200.000 per jaar bij komen. Altijd maar over kleine groepjes praten zoals de heren politici is behoorlijk misleidend. Ze geven nooit het totaalplaatje.
Een dikke 200.000 vreemdelingen, wat is daar nu weer mis mee. We zitten in de EU en als Duitsers, Belgen en andere EU burgers hier willen wonen dan mag dat gewoon net als Nederlanders nu in die landen mogen gaan wonen. Het totaalplaatje is totaal niet van belang voor het onderwerp waarover werd gesproken en het is vrij logisch dat hij het daar niet over had. Het is pas misleidend als hij die cijfers wel zou gebruiken bij dat onderwerp.
pi_167343627
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 09:31 schreef RM-rf het volgende:
[..]
leg eens uit wat je bedoeld met dat 'dankzij Merkel' ?
in het kort, de kapitein is verantwoordelijk voor het schip.
ik heb de rest van je post gelezen en wat je schrijft is zeker niet onwaar dat er meerdere factoren mee spelen, maar is niet voor niks dat al de asielers met danke mutti merkel bordjes rondliepen.
en jouw eindconclusie dat wir schaffen das gelukt is, is niet te merken net na die verkrachtingsmoord in duitsland.
schijnt weer blitz te zijn daar
shift-knop defekt
pi_167344228
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 10:51 schreef .Alektorophobia. het volgende:
[..]
Iets minder goedgelovig zijn en zelf af en toe eens wat feiten checken. Dijkhof en consorten goochelen met cijfers en het is niet zo heel moeilijk om daar doorheen te prikken. Cijfers van het CBS: geen 28.000 maar 204.615 in 2015

nou je dit schrijft, vond het eigenlijk al raar
want bij die 28.000 zitten de november asielers bij opgeteld
als dan ook gezinklustering erbij zit dan zijn ze wel erg snel.
via concorde ofzoiets
shift-knop defekt
pi_167344432
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:14 schreef TomLuny het volgende:

[..]

in het kort, de kapitein is verantwoordelijk voor het schip.
ik heb de rest van je post gelezen en wat je schrijft is zeker niet onwaar dat er meerdere factoren mee spelen, maar is niet voor niks dat al de asielers met danke mutti merkel bordjes rondliepen.
en jouw eindconclusie dat wir schaffen das gelukt is, is niet te merken net na die verkrachtingsmoord in duitsland.
schijnt weer blitz te zijn daar
Denk je werkelijk dat voor Merkel die persconferentie had er geen verkrachtingen of moorden voorkwamen?

Dat is natuurlijk wel de suggestie als je heel makkelijk gaat roeptoeteren dat dat Merkels schuld zou zijn.

De voorvallen waarbij asielzoekers als dader aangewezen worden (of verdachte zijn) hebben niks te maken et het beleid dat Merkel anderhalf jaar terug aankondigde om de problemen bij de aanstroom van vluchtelingen onder controle te brengen...

Het is ook onzin te beweren op een goedkope wijze dat als Merkel anderhal ar terug maar in aniek geraakt was en geroepen dhad dat duitsland de grenzen onmiddelijk dicht zou gaan gooien en geen enkele vluchteling meer op zou nemen, deze geweldsdaden of voorvallen niet gebeurd zouden zijn (bv de verdachte van de moord n Freiburg was al lang in duitsland, evenals de daders van de aanslagen in Wurzburg of Ansbach en ook zo goed als alle daders van de misdrijven ind e sylvesternacht van Koln waren al in duitsland ver voor die persconferentie...

Wel heeft het beleid van Merkel duidelijk voor het stoppen van de aanstroom geleid, de misstanden in de registratie waardoor toen steeds meer illegalen dit uitnutten om een tijdelijke opvangsmogelijkheid te verkrijgen, en ook tegen het misbruik door criminele organisaties is beter opgetreden...

tgelijekrtijd heeft Merkel er ook voor gezorgd dat de 'zwaartse last' net op zwakke europese landen, specifiek griekenland terecht zou komen omdat dat indirekt de europese problemen enkel zou vergroten.

Ja, Duitsland zal nog zeker jarenlang veel moeite hebben om een succesvol integratiebeleid te voeren en deels ook ernaar moeten streven dat de meerderheid van deze vluchtelingen die nu komen hooguit tijdelijk blijven...
Dat klopt, maar ook dat is een beleid dat de Bondskanselier nooit tegengesproken heeft en juist duidelijk aangegeven.

[ Bericht 44% gewijzigd door RM-rf op 15-12-2016 15:02:05 ]
pi_167344540
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 14:54 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat voor Merkel die persconferentie had er geen verkrachtingen of moorden voorkwamen?

Dat is natuurlijk wel de suggestie als je heel makkelijk gaat roeptoeteren dat dat Merkels schuld zou zijn
1. nee, maar dankzij dat opendeur beleid is het aantal sexuele geweldplegingen wel enorm toegenomen.

2. Ik zeg dat niet alleen, het zijn haar eigen collega's die hetzelfde zeggen.
je had het net over bundeslander en die andere, de regering.
was toch vanuit een bundesland dat er een hele bus vol asielzoekers op de stoep bij het merkel-kantoor werd afgeleverd.
shift-knop defekt
pi_167344592
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 15:01 schreef TomLuny het volgende:

[..]

1. nee, maar dankzij dat opendeur beleid is het aantal sexuele geweldplegingen wel enorm toegenomen.
welke argumenten heb je daarvoor

Plegen vluchtelingen die na september 2015 gekomen zijn opeens meer misdrijven?
pi_167344982
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 15:04 schreef RM-rf het volgende:

[..]

welke argumenten heb je daarvoor

Plegen vluchtelingen die na september 2015 gekomen zijn opeens meer misdrijven?
keulen
shift-knop defekt
pi_167345014
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 00:52 schreef Nintex het volgende:
Dagelijks kom ik steeds meer PVV stemmers tegen, ook mensen waarvan ik het totaal niet verwacht. Mensen peilen dat altijd eerst een beetje subtiel. Bijv:

"Ik ben daar en daar op vakantie geweest, mooi joh, alleen maar prachtige kerken gezien en parelwitte stranden met mooie vrouwen. Vroeger ging ik dan naar Griekenland of Turkije, maar met al die vluchtelingen en terroristen denk je daar toch over na"

"Ja daar moeten we in Nederland ook goed op letten"

"Precies ja, helemaal gelijk dat moeten we zeker doen. We kunnen moeilijk hier jan en alleman naar binnen laten lopen en daar aan de kust echt geen Moskee te zien ook!"

Vandaag weer een stuk of 5, lui van wie ik eigenlijk dacht zeker te weten dat ze in de PvdA of D66 hoek zaten.
Er zijn blijkbaar steeds meer mensen die wakker worden en de realiteit onder ogen zien.
pi_167345130
Ik ben van mening dat we Nederland eerst moeten laten versmelten met alle nieuwe Nederlanders die we nu al hebben. We wuiven alle problemen al decennia weg, en toch blijf je mensen houden die het liefst hele volk stammen willen opnemen.

Dus stop de immigratie ) en zorg dat de mensen die al in Nederland zijn het beste uit hun leven kunnen halen zodat we er als gemeenschap allemaal wat aan hebben in plaats van ze te laten profiteren van onze verzorgingsstaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')