abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167323163
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 15:54 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ik begin ernstig aan jou geestelijke capaciteiten te twijfelen.
Werk jij eigenlijk wel?
Als je overgaat tot persoonlijke aanvallen moeten jouw argumenten wel helemaal uitgeput zijn, altijd grappig om te zien dat er zo weinig inhoudelijk weerwoord volgt van iemand die toch zo tegen wat wordt geschreven is.

Natuurlijk werk ik niet, ik kan de hele dag mensen blij maken op dit forum. Moet alleen even af en toe wat anders doen.
pi_167323248
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 16:00 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Als je overgaat tot persoonlijke aanvallen moeten jouw argumenten wel helemaal uitgeput zijn, altijd grappig om te zien dat er zo weinig inhoudelijk weerwoord volgt van iemand die toch zo tegen wat wordt geschreven is.

Natuurlijk werk ik niet, ik kan de hele dag mensen blij maken op dit forum. Moet alleen even af en toe wat anders doen.
Nou dat verklaart dus veel.
Misschien een studie economie iets om je vrije tijd door te brengen.?
pi_167323300
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 16:06 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Nou dat verklaart dus veel.
Misschien een studie economie iets om je vrije tijd door te brengen.?
Nee ik zou dan liever iets nieuws willen leren.
pi_167323420
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 00:47 schreef TomLuny het volgende:

[..]

dat is dijkhoff het niet met je eens :

Volgens de staatssecretaris zijn dit jaar tot nu toe ruim 22.000 vreemdelingen vertrokken die niet in Nederland mochten blijven. Onder hen zijn zo'n 1350 Marokkanen en Algerijnen; alleen in de maand november waren dat er al 350. Er kwamen dit jaar tot nu toe zo'n 28.000 asielzoekers het land binnen.

netto zijn er dit jaar dus maar iets van 500 mensen per maand dit land binnengestroomd
we maken ons druk om niks
Mijn god links schaapje ik zal je even uit je droom helpen. Vorig jaar zijn er volgens het CPB een dikke 200.000 vreemdelingen bijgekomen volgen Pauw waren het er zelfs 280.000. Je laat je eigen leiden door de media manipulatie die, zo slim zijn ze ook wel weer, slechts 1 onderdeeltje uit het gehele migratiegebeuren benoemd namelijk de asielzoekers. Gemakshalve worden alle andere onderdelen niet benoemd zoals de grootste groep die via gezinshereniging binnen komt.
God bestaat niet dus geniet van het leven
pi_167323833
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 16:09 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Nee ik zou dan liever iets nieuws willen leren.
Ga in een asielzoekers centrum werken.
pi_167324376
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 16:17 schreef .Alektorophobia. het volgende:

[..]

Mijn god links schaapje ik zal je even uit je droom helpen. Vorig jaar zijn er volgens het CPB een dikke 200.000 vreemdelingen bijgekomen volgen Pauw waren het er zelfs 280.000. Je laat je eigen leiden door de media manipulatie die, zo slim zijn ze ook wel weer, slechts 1 onderdeeltje uit het gehele migratiegebeuren benoemd namelijk de asielzoekers. Gemakshalve worden alle andere onderdelen niet benoemd zoals de grootste groep die via gezinshereniging binnen komt.
Ach arm verdwaald schaapje, het getal van 28.000 van Dijkhoff was inclusief gezinshereniging.
https://ind.nl/Documents/AT%20%2020161205%201625.pdf
quote:
Total asylum influx in the Netherlands (first applications, repeated applications, family reunification influx)
pi_167324404
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 16:42 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ga in een asielzoekers centrum werken.
Ben er wel eens geweest was best leuk om eens te doen, verdiende niet zo goed.
pi_167325421
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2016 12:00 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Je zit met die leugens en fantasietjes eerder in een rijtje met fantasten als Philip DeWinter en Jean Marie Le Pen.
Bij de winnaars dus :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_167326260
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 17:54 schreef Oud_student het volgende:

[..]

Bij de winnaars dus :)
Die heren zijn nogal uitgerangeerd.
  woensdag 14 december 2016 @ 18:32:20 #85
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_167326286
Beetje loos topic. De vluchtelingenhausse is weer allang over:

<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_167326335
quote:
2s.gif Op woensdag 14 december 2016 18:32 schreef Falco het volgende:

[ afbeelding ]
We waren net zo lekker in paniek met z'n allen. -O-
Niet meer aanwezig in dit forum.
  woensdag 14 december 2016 @ 18:37:47 #87
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_167326403
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 18:34 schreef Molurus het volgende:

[..]

We waren net zo lekker in paniek met z'n allen. -O-
Huidige stemming bij de PVV met deze cijfers:

<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Redactie Games woensdag 14 december 2016 @ 18:47:07 #88
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_167326636
quote:
2s.gif Op woensdag 14 december 2016 18:32 schreef Falco het volgende:

[ afbeelding ]
Sinds wanneer geeft de PVV een ruk om cijfers? Gewoon lekker onrust stoken en zeggen dat we straks Neerlandistan heten als we niet op hen stemmen.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_167327036
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 12:47 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Oei wat eng klinkt dat 130.000 criminelen en terroristen...

zal ik het nog 'enger' vertellen, na de eindberekening over alle registraties in 2015 heeft het BundesInnenministerie heel officiel het getal van 'missende' registraties in haar systemen naar 280.000 gebracht

laat echter het wat simpeler zijn, en minder Paniekerig, de tellingen die duitsland uitvoerde met hun EASY systeem was erg foutgevoelig en leidde tot enorm veel dubbeltellingen;

Deutschland korrigiert Flüchtlingszahl für 2015

Alhoewel eind 2015 in de pers meegedeeld werd dat er wel 1,1 miljoen mensen in het EASY-systeem geregistreerd werden, bleek bij controle dat er slechts 890.000 personen daadwerkelijk geregistreerd zijn, en uiteindelijk 820.000 duizend daadwerkelijk in het asielsysteem opgenomen.

Overigens is er momenteel ook een strafrechterlijk onderzoek naar mogelijke coruptie bij bepaalde opvangcentra, kennelijk waren er ook opvangcentra die bewust te hoge cijfers van vluchtelingen aangaven om zo meer vergoedingen binnen te krijgen, tegen betrokken hulpverleners is nu een strafonderzoek gestart
Oei wat eng klinkt dat 130.000 criminelen en terroristen...

niet mijn tekst RM-rf, is van the telegraph
was ook geenzins mijn bedoeling hier paniek te zaaien (zoals dat tegen wilders werd gezegd toen hij waarschuwde voor isil onder de asielers, kort daarna ontplofte parijs)
het bericht komt uit 2016 februari.
en ik geef je groot gelijk met jouw uitleg en het is nuttig om zulk soort cijfers niet uit verband te halen en jouw post helpt daar zeker bij.
maar laten we niet vergeten, wat de reden ook is voor al die verkeerde getalletjes of spoorloos verdwenen asielers, het laat heel duidelijk zien welk beleid we dankzij merkel over ons heen gestort kregen.
namelijk dat men niet wist wie men binnenliet, hoeveel het er waren, waar ze vandaan kwamen en wat hun intenties zijn.
en dat op grote schaal want zelfde berichten kom je tegen in zweden en denemarken bv.
merkel heeft gewoon ongevraagd de deur opengegooid en de rest van de inwoners in gevaar gebracht.
daarom moet zij weg
en nog een paar
shift-knop defekt
pi_167327447
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 12:56 schreef vaduz het volgende:
[..]
:{w Zijn niet mijn cijfers, vriend. Maar de cijfers van degene die ik citeerde, waar ik zelf ook zo mijn twijfels bij heb. Maar het punt is dat zelfs bij slechts 500 'asielzoekers' per maand de negatieve economische en maatschappelijke impact enorm is. Hoe meer het er zijn, hoe verder mijn standpunt wordt vergroot.
diegene die jij citeerde was ik.
die cijfers heb ik geplaatst en 'maar 500 per maand' was sarcastisch bedoeld hoewel dat expres niet zo te herkennen was.
zie nu boven jouw post een hele discussie ontstaan wat het allemaal oplevert.
nou, veel, het is staatssubsidie voor de mega-corporaties die de huisjes, fietsen en medicijnen leveren voor die miljoenen nieuwe gasten.
maar wat het ook oplevert en wat het ook kost, nederland is vol
is meest dichtsbevolkte land van europa
treinen, wegen, ziekenhuizen en scholen breken de rug onder al die last.
even een grafiekje, dat zegt mss meer :

moet papier bij aan de bovenkant binnenkort
schiet door het plafond heen
shift-knop defekt
  woensdag 14 december 2016 @ 19:21:21 #91
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_167327486
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 19:19 schreef TomLuny het volgende:

[..]

diegene die jij citeerde was ik.
die cijfers heb ik geplaatst en 'maar 500 per maand' was sarcastisch bedoeld hoewel dat expres niet zo te herkennen was.
zie nu boven jouw post een hele discussie ontstaan wat het allemaal oplevert.
nou, veel, het is staatssubsidie voor de mega-corporaties die de huisjes, fietsen en medicijnen leveren voor die miljoenen nieuwe gasten.
maar wat het ook oplevert en wat het ook kost, nederland is vol
is meest dichtsbevolkte land van europa
treinen en wegen breken de rug onder al die last.
even een grafiekje, dat zegt mss meer :

[ afbeelding ]

moet papier bij aan de bovenkant binnenkort
schiet door het plafond heen
Nee :'). Google maar op hoeveel Nederlanders er zijn in 2050. De groei zwakt nu af.
pi_167327833
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 17:09 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ben er wel eens geweest was best leuk om eens te doen, verdiende niet zo goed.
Oh dus bij jou telt het geld maar niet de naastenliefde...ok....
pi_167327890
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2016 19:21 schreef Falco het volgende:

[..]

Nee :'). Google maar op hoeveel Nederlanders er zijn in 2050. De groei zwakt nu af.
Ik denk zomaar dat al die mooie cijfertjes geen rekening heeft gehouden met tienduizenden woestijn bewoners die zich hier komen vermenigvuldigen....
pi_167327957
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 16:17 schreef .Alektorophobia. het volgende:
[..]
Mijn god links schaapje ik zal je even uit je droom helpen.
Vorig jaar zijn er volgens het CPB een dikke 200.000 vreemdelingen bijgekomen volgen Pauw waren het er zelfs 280.000. Je laat je eigen leiden door de media manipulatie die, zo slim zijn ze ook wel weer, slechts 1 onderdeeltje uit het gehele migratiegebeuren benoemd namelijk de asielzoekers. Gemakshalve worden alle andere onderdelen niet benoemd zoals de grootste groep die via gezinshereniging binnen komt.
:@ neem mij de goedgelovigheid niet kwalijk, dat schijnt normaal te zijn bij nep-nieuws :

quote:
[...]Mark Deuze. Hij is hoogleraar mediastudies aan de Universiteit van Amsterdam. "Personen die nepnieuws op internet geloven, zijn geen mensen met een rare kronkel in hun hoofd.
ik was de tel al kwijt bij de ind-rapporten.
kijk enkel nog pagina 4 'eerste aanvragen'
https://ind.nl/Documents/AT%20%2020161205%201625.pdf

net als bij werkzoekenden cijfers, wie nu een huis opruimt voor 2 uurtjes is niet meer werkzoekend
valt amper op te splitsen dus dan houd ik me maar vast aan 1 kolom
en dat hebben we gezien, 90.000 nieuwe inwoners erbij in 2 jaar
dat is een extra oss
shift-knop defekt
pi_167328005
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 19:35 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Oh dus bij jou telt het geld maar niet de naastenliefde...ok....
Als het gaat om werk telt geld natuurlijk in belangrijke mate mee, gelukkig heb ik tijd genoeg om duidelijk te maken dat naastenliefde niet alleen belangrijk is maar in dit geval ook goed voor de economie. Daarnaast kan ik natuurlijk dankzij goede verdiensten ook nog eens geld uitgeven aan naastenliefde.
pi_167328053
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 23:52 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal over uit. Misschien stem ik dit jaar ook eens PVV. Maar ik denk dat het weer gewoon de PvdD wordt.
Kolere :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_167328394
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2016 19:21 schreef Falco het volgende:

[..]

ik hoop het voor jullie
ik ga dat niet meer meemaken
vind wel optimistisch om jezelf blij te kunnen maken met cijfers over 35 jaar
warp-10 is dan zeker al ontdekt
shift-knop defekt
  woensdag 14 december 2016 @ 20:01:41 #98
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_167328526
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 19:37 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Ik denk zomaar dat al die mooie cijfertjes geen rekening heeft gehouden met tienduizenden woestijn bewoners die zich hier komen vermenigvuldigen....
Het konijnengedrag van de moslims is ook al voorbij. Google maar op geboortecijfers moslims eventueel in combinatie met CBS.
pi_167328617
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 12:42 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Maakt dat veel uit, een mooie villa is ook prima hoor. Bij mij in de buurt gaan ze leegstaande kantoren verbouwen tot wooneenheden. Gewoon geweldig voor de bouwvakkers en de winkels in de buurt. Je ziet gewoon dat die investeringen zich dubbel en dwars terugverdienen en de teruglopende werkloosheid moet gewoon nog verder teruggebracht worden. Tegen de tijd dat we mensen tekort komen hebben we waarschijnlijk wat vluchtelingen die zijn bijgeschoold,
dus de vergrijzing wordt ook een minder groot probleem.
is nog de vraag of dat een probleem wordt want met al die robots die een autocasco in een verfbad kunnen laten zakken, zo gaat dat binnenkort ook met de bejaarden.
en zo niet, vergrijzing is een eenmalige zure appel, die momenteel voor ons uit wordt geschoven.

ik bedoel trouwens niet dat overbevolking hét probleem is.
het probleem is dat iedereen aan één kant van het schuitje komt zitten.
meestal kiepert die dan om
shift-knop defekt
pi_167328911
quote:
2s.gif Op woensdag 14 december 2016 20:01 schreef Falco het volgende:
[..]
Het konijnengedrag van de moslims is ook al voorbij. Google maar op geboortecijfers moslims eventueel in combinatie met CBS.
raar, als ik geboorte en moslims in die zoekmachine zet krijg ik ineens deze :?

Mohammed tops the list of most popular baby boy names in England and Wales

heb je ook nog cijfers dat orthodxe immigranten meer seculier aan het worden zijn ?
want daar gaat links wel van uit volgens mij
moet haast wel, want anders is het ineens gedaan met hun vrijheid van kerstvrouw en derde toilet voor de trans
shift-knop defekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')