SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die voor meer dan één club zijn.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.![]()
Gut gut, ik typ een I die naast de O zit. Dat kan gebeuren. Hoe je "lanks" hebt kunnen typen terwijl je langs bedoelde is iedereen een raadsel.quote:
Zitten beide op dezelfde plaats, alleen de ene met je rechterhand en de andere met je linker.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gut gut, ik typ een I die naast de O zit. Dat kan gebeuren. Hoe je "lanks" hebt kunnen typen terwijl je langs bedoelde is iedereen een raadsel.
Tietuhh..quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zitten beide op dezelfde plaats, alleen de ene met je rechterhand en de andere met je linker.
Zulke fouten komen vager voor dan je denkt.
Bij domme varkens zoals jij ja.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zitten beide op dezelfde plaats, alleen de ene met je rechterhand en de andere met je linker.
Zulke fouten komen vager voor dan je denkt.
Prachtig hoe hij down op z'n knieën ging om een aanzoek te doen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:02 schreef xcachet het volgende:
Een stel met syndroom van down waarvan de jongen al op de eerste date een huwelijksaanzoek doet
Probeer dit maar gewoon niet meer.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:02 schreef Vasion het volgende:
[..]
Prachtig hoe hij down op z'n knieën ging om een aanzoek te doen.![]()
Haha down.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:02 schreef Vasion het volgende:
[..]
Prachtig hoe hij down op z'n knieën ging om een aanzoek te doen.![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:02 schreef xcachet het volgende:
Een stel met syndroom van down waarvan de jongen al op de eerste date een huwelijksaanzoek doet
Datquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Probeer dit maar gewoon niet meer.
Dan kan hij het beter op de frontpage laten.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha down.
Dit is FrontPage humor jongens.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:05 schreef Vasion het volgende:
[..]
Aww ze trok zo'n raar gezicht ook.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo vroeg al kinderen?quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:05 schreef Befbekje het volgende:
Ik haal op de eerste date meestal m'n lul uit mijn broek..
Ik ook. Anders is het zo zonde van die 50 euro.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:05 schreef Befbekje het volgende:
Ik haal op de eerste date meestal m'n lul uit mijn broek..
quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook. Anders is het zo zonde van die 50 euro.
quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies.. Voor een goed gesprek betaal ik dat bedrag wel aan een psycholoog..quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook. Anders is het zo zonde van die 50 euro.
Jij was hier toch weg op een ander account?quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:07 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Precies.. Voor een goed gesprek betaal ik dat bedrag wel aan een psycholoog..
Wie?quote:
Niek ja. Een soort nageboorte lijkt dit.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij was hier toch weg op een ander account?
Toen was je ook al zo'n kutuser als ik het me goed herinner.
Nee, op dat andere account ben ik hier, oetlul..quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inb4 shit load aan usernames die ook kutusers zijnquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar leek hij op z'n eerste account ook al op.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niek ja. Een soort nageboorte lijkt dit.
Jouw opleiding is wetenschappelijk onderwijs?quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:09 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nee, op dat andere account ben ik hier, oetlul..
Vies goor varkenquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Wie?
Klinkt als een frisdrank.
Bedoel je Haags?quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Inb4 shit load aan usernames die ook kutusers zijn
drs. drs., miss..quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jouw opleiding is wetenschappelijk onderwijs?
Die van jou praktijkschool?quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jouw opleiding is wetenschappelijk onderwijs?
0-0 nog?quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:12 schreef Paul het volgende:
Hallo hallo waarom kijkt niemand Ijsselmeervogels - Heerenveen
Jullie missen HET WONDER VAN SPAKENBURG!1!1 DE ROOIE GAAN WINNEN
Het is naar het schijnt altijd erg gezellig aan de lopende band van xcachet op de sociale werkplaats.quote:
Doe eens normaal en rustig.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:12 schreef Paul het volgende:
Ik kan dit beamenquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het is naar het schijnt altijd erg gezellig aan de lopende band van xcachet op de sociale werkplaats.
omdat je tegenwoordig elke dag voetbal heb op tv ik word er horendol vanquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:12 schreef Paul het volgende:
lopende band godquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het is naar het schijnt altijd erg gezellig aan de lopende band van xcachet op de sociale werkplaats.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Braddie is nu echt helemaal klaar met zijn overgewicht en hij gaat afvallen!
Goed, ik denk dat ik binnenkort eens met hem ga meeten. We kunnen een goed duo vormenquote:
Klopt, de dikke en de nog veel dikkere.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Goed, ik denk dat ik binnenkort eens met hem ga meeten. We kunnen een goed duo vormen
de 2 mongolenquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Goed, ik denk dat ik binnenkort eens met hem ga meeten. We kunnen een goed duo vormen
Hoezo heb je er last van als je het toch niet kijkt?quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
omdat je tegenwoordig elke dag voetbal heb op tv ik word er horendol van
De dikke en de dunne?quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Tijd voor een zinderend kwartiertje.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:18 schreef Paul het volgende:
Nog een kwartier en 0-0 bij Ijsselmeervogels-Heerenveen
Oké Hans, bedankt.. Tot maandag..quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:18 schreef Paul het volgende:
Nog een kwartier en 0-0 bij Ijsselmeervogels-Heerenveen
Gereformeerd kwartiertjequote:Op dinsdag 13 december 2016 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tijd voor een zinderend kwartiertje.
Hoe zullen we dat kwartiertje noemen?
Het kutkwartier..quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als eerbetoon aan een gebande user dacht ik aan haags_kwartiertje.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
dat is een gevolg lulloquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo heb je er last van als je het toch niet kijkt?
In de ban zijn van het laatste kwartierquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Topsuggestie, dit wordt hem.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:20 schreef Vasion het volgende:
[..]
In de ban zijn van het laatste kwartier
Kwartiertje voor 50 euro..quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe noemen we je seksleven dan voortaan?
Oohhh Lemmywinksquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Treden ze dan op in Darmstadt?
Nee hoor, je kan toch gewoon je wedstrijdjes uitkiezen.quote:
kutminuutquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe noemen we je seksleven dan voortaan?
ik heb geen eredivisie livequote:Op dinsdag 13 december 2016 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor, je kan toch gewoon je wedstrijdjes uitkiezen.
IJsselmeervogels-Heerenveen is wel kut ja.
Over zaadsmaak gesproken.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:21 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wel een zaadsmaak wat muziek betreft..
Ik weet de tijd nog dat Cartoon Network op het open net was.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
voorheen had ik wel canal+ dat was wel prima
DragonBall Z genot.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet de tijd nog dat Cartoon Network op het open net was.
Jij bent een boer..quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Over zaadsmaak gesproken.
Je moeder liet net een boertje.
je vader had pas slecht zaad...quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:21 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wel een zaadsmaak wat muziek betreft..
niet eens een elitescheids.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Godenzonen tegen boeren
Dit is....de Topper
8/10quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Over zaadsmaak gesproken.
Je moeder liet net een boertje.
Pfoe, dat is echt héél lang geleden.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer was het ooit jouw tijd dan?
nee, jij bent er uit voortgekomen, dan kan het weinig soeps zijnquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:25 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Had mijn vader pas slecht zaad? Heb je het doorgeslikt, dan?
quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
nee, jij bent er uit voortgekomen, dan kan het weinig soeps zijn
doen we speciaal voor Befbekje.quote:
Ontspant mijn geest..quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
doen we speciaal voor Befbekje.
quote:
Het woord jegens wordt in de directe betekenis van deze zin verkeerd gebruikt.. Leuk geprobeerd, morgen weer een kans..quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:34 schreef Paul het volgende:
Heerenveen-publiek doet alsof ze de CL gewonnen hebben jegens ijsselmeervogels
Wedstrijd van het jaar voor IJsselmeervogels. Die hebben alles gegeven.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:34 schreef Paul het volgende:
Heerenveen-publiek doet alsof ze de CL gewonnen hebben jegens ijsselmeervogels
Helemaal niet!quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:35 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Het woord jegens wordt in de directe betekenis van deze zin verkeerd gebruikt.. Leuk geprobeerd, morgen weer een kans..
Doet me denken aan Utrecht - Ajaxquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:35 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wedstrijd van het jaar voor IJsselmeervogels. Die hebben alles gegeven.
Het niveau van JanCees is dramatischquote:
Hing jij maar eens wat aan je nek.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:36 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Het niveau van JanCees is dramatisch.. Het kan niet anders dan dat deze gozer in het echt wat gouden kettinkjes om zijn nek en polsen heeft hangen..
Je kan alleen jegens IJsselmeervogels scoren, als de spelregels dusdanig zouden zijn dat je tégen het doel moet scoren, maar in het voetbal moet de bal ín het doel.. Dus.. Haiie..quote:
Wie ben jij om te bepalen wat ik moet doen?quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga je kut wassen, Frontpagefiguur.
ZO DAN.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hing jij maar eens wat aan je nek.
koemangodquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat was een leuke slotfase op Goodison Park
je nieuwe stiefpaquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen wat ik moet doen?
IJ*sselmeervogels.. Kutkolere.. Voor een eindredacteur heb je wel een beroerde taalbeheersing.. Wat dat betreft pas je hier goed tussen.. Dat dan weer wel..quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:41 schreef Paul het volgende:
De keeper van Ijsselmeervogels moet morgen weer werken bij Stegeman vleesfabriek
Je moeder is ook een vleesfabriekquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:41 schreef Paul het volgende:
De keeper van Ijsselmeervogels moet morgen weer werken bij Stegeman vleesfabriek
Koekoekquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hing jij maar eens wat aan je nek.
KOEKOEKquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moeder is ook een vleesfabriek
niks meer in huisquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Spoelen met alcohol. Twee paracetamol en bidden tot God.
Het is net een bbq hier héquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:44 schreef onlogisch het volgende:
De sneren vliegen over en weer vanavond.
Dit topic escaleert volledig uit de hand.
Crewbash, notequote:Op dinsdag 13 december 2016 22:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
IJ*sselmeervogels.. Kutkolere.. Voor een eindredacteur heb je wel een beroerde taalbeheersing.. Wat dat betreft pas je hier goed tussen.. Dat dan weer wel..
Nog een sneer.. Je vriend is weer thuis?quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:45 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga gauw slapen, voordat ik nog een sneer krijg.
Ja van n1ekquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Wie is hij eigenlijk, kloon van gebande ofzo?
Je legt de klemtoon van m'n zin verkeerd.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nog een sneer.. Je vriend is weer thuis?
quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ban jezelf maar.. Uit het aardse bestaan, liefst..
Ik zal jou eens wat geven.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:45 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga gauw slapen, voordat ik nog een sneer krijg.
Jaquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Wie is hij eigenlijk, kloon van gebande ofzo?
wtfquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:46 schreef xcachet het volgende:
Iemand in mijn projectgroepje moet iets meer doen dan de rest nu, want hij heeft eerder minder gedaan dan de rest. Ik vroeg hoe hij dat nu gaat compenseren. Kreeg ik een reactie in de groepsapp terug met: "jou een beurt geven". Nu is het akelig stil in de groepsapp. Hij is 17.![]()
Ok. Neucken?quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:46 schreef xcachet het volgende:
Iemand in mijn projectgroepje moet iets meer doen dan de rest nu, want hij heeft eerder minder gedaan dan de rest. Ik vroeg hoe hij dat nu gaat compenseren. Kreeg ik een reactie in de groepsapp terug met: "jou een beurt geven". Nu is het akelig stil in de groepsapp. Hij is 17.![]()
Zeg dat je zijn moeder gaat neukenquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:46 schreef xcachet het volgende:
Jij maakt wat mee in je leven.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:46 schreef xcachet het volgende:
Dat zal dan wel terecht zijn geweestquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:49 schreef Befbekje het volgende:
Ach.. JanCees heeft mij al een aantal keren de kanker toegewenst en dat werd snel weg gemodereerd.. Dus zo'n vaart zal het niet lopen..
Dat naaldje... daar was ze vorig jaar ook niet van onder de indrukquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:49 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een ''kerstboom'' voor Onlogisch, Typisch en Caland hun moeders.
Ik geef hem geen ongelijkquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:49 schreef Befbekje het volgende:
Ach.. JanCees heeft mij al een aantal keren de kanker toegewenst en dat werd snel weg gemodereerd.. Dus zo'n vaart zal het niet lopen..
TR..quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zal dan wel terecht zijn geweest
je zal er van opknappenquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:49 schreef Befbekje het volgende:
Geef toe, je hebt waarschijnlijk toch al flinke inhammen. Dan kan je maar betere gewoon voor kaal gaan.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Geef toe, je hebt waarschijnlijk toch al flinke inhammen. Dan kan je maar betere gewoon voor kaal gaan.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Geef toe, je hebt waarschijnlijk toch al flinke inhammen. Dan kan je maar betere gewoon voor kaal gaan.
Slik je niet meer?quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Leuk zo'n kwakje onder de boom.
nee dat is de kleerhangerquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Leuk zo'n kwakje onder de boom.
Je moeder werkt wel, onder een neonbuis achter een vitrine.. Zag 'r net nog staan..quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
nee dat is de kleerhanger![]()
Ok deze grap werkte niet sorry
Joden lopen altijd wegquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarmee sluit ik af.
Truste maatje.
Niet anders verwachtquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarmee sluit ik af.
Truste maatje.
bij de geestelijk gehandicapten zorg jaquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:53 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Je moeder werkt wel, onder een neonbuis achter een vitrine.. Zag 'r net nog staan..
Gehandicaptenzorg is één woord..quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
bij de geestelijk gehandicapten zorg ja
We zijn in discussiequote:Op dinsdag 13 december 2016 22:53 schreef Doublepain het volgende:
Maar cachet, hoe ga je dit nou oplossen?
trustequote:Op dinsdag 13 december 2016 22:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarmee sluit ik af.
Truste maatje.
vanzelfsprekendquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Voor mij van zelfsprekend dat het antwoord een nee is
Vanzelfsprekend is één woord..quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zit je vriend op Fok?quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je hebt ook nog een vrouwelijke fan alhier.. Fotoboek van User (8x Chai)..quote:
Te oudquote:Op dinsdag 13 december 2016 23:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jammer dat je destijds niet voor GGMM ging, je weet niet wat je mist
Jij of rene?quote:
Ze heeft toch een spellingcontrole op haar mobiel zitten?quote:Op dinsdag 13 december 2016 23:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jammer dat je destijds niet voor GGMM ging, je weet niet wat je mist
BOEM..quote:Op dinsdag 13 december 2016 23:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ze heeft toch een spellingcontrole op haar mobiel zitten?
ja dus?quote:Op dinsdag 13 december 2016 23:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ze heeft toch een spellingcontrole op haar mobiel zitten?
iets met een streepje doen op de mac is klote.quote:Op dinsdag 13 december 2016 23:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Rene
Zonder streepje op die laatste e?
Nou ik weet het wel :pquote:Op dinsdag 13 december 2016 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar heeft die verdedigende middenvelder gespeeld dan?
quote:Op dinsdag 13 december 2016 23:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
iets met een streepje doen op de mac is klote.
Jij zit toch elke dag in de mac?quote:Op dinsdag 13 december 2016 23:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
iets met een streepje doen op de mac is klote.
Hou eens op joh, stoker. Zo lang zit ik niet eens op fokquote:Op dinsdag 13 december 2016 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft hij het 5 jaar voor niks geprobeerd.
Uh nee, als je e indrukt voor 1 sec krijg je als het goed is een popupquote:Op dinsdag 13 december 2016 23:04 schreef napoleonfour het volgende:
moet ik eerst helemaal CMD indrukken en vervolgens op de e. nou nou
Ik doe altijd de e ingedrukt houden en dan de 1quote:Op dinsdag 13 december 2016 23:04 schreef napoleonfour het volgende:
moet ik eerst helemaal CMD indrukken en vervolgens op de e. nou nou
Oh dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 13 december 2016 23:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Uh nee, als je e indrukt voor 1 sec krijg je als het goed is een popup
PSVquote:Op dinsdag 13 december 2016 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar heeft die verdedigende middenvelder gespeeld dan?
jaquote:
effe geen negerseksquote:Op dinsdag 13 december 2016 23:06 schreef Lange_Lans het volgende:
Misschien kunnen we dadelijk weer een normale tt doen.
Ik vind Pauw zelf wel een baasje maar het programma maar kut.quote:Op dinsdag 13 december 2016 23:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Aleppo is bevrijd en nu gaan ze weer haten op Assad bij pauw
Waarom? Werk je met racisten?quote:Op dinsdag 13 december 2016 23:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
effe geen negerseks
ik vind dat vervelend om te openen op het werk
ik kyk nu ookquote:Op dinsdag 13 december 2016 23:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nep berichten over die 88 mensenquote:Op dinsdag 13 december 2016 23:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Knut mag jou niet.quote:
#fakenewsquote:Op dinsdag 13 december 2016 23:09 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nep berichten over die 88 mensen. Had anders allang op best gore gestaan
Knut zit natuurlijk te zuipen in de krochten van Sevilla.quote:Op dinsdag 13 december 2016 23:15 schreef Vasion het volgende:
[..]
En kan Knut dat zelf ook komen vertellen?
is stijn op tv?quote:Op dinsdag 13 december 2016 23:20 schreef Doublepain het volgende:
Tering wat een grote oren heeft die man
Wat een baasquote:Op dinsdag 13 december 2016 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Knut zit natuurlijk te zuipen in de krochten van Sevilla.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |