quote:
Het woord jegens wordt in de directe betekenis van deze zin verkeerd gebruikt.. Leuk geprobeerd, morgen weer een kans..quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:34 schreef Paul het volgende:
Heerenveen-publiek doet alsof ze de CL gewonnen hebben jegens ijsselmeervogels
Wedstrijd van het jaar voor IJsselmeervogels. Die hebben alles gegeven.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:34 schreef Paul het volgende:
Heerenveen-publiek doet alsof ze de CL gewonnen hebben jegens ijsselmeervogels
Helemaal niet!quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:35 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Het woord jegens wordt in de directe betekenis van deze zin verkeerd gebruikt.. Leuk geprobeerd, morgen weer een kans..
Doet me denken aan Utrecht - Ajaxquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:35 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wedstrijd van het jaar voor IJsselmeervogels. Die hebben alles gegeven.
Het niveau van JanCees is dramatischquote:
Hing jij maar eens wat aan je nek.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:36 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Het niveau van JanCees is dramatisch.. Het kan niet anders dan dat deze gozer in het echt wat gouden kettinkjes om zijn nek en polsen heeft hangen..
Je kan alleen jegens IJsselmeervogels scoren, als de spelregels dusdanig zouden zijn dat je tégen het doel moet scoren, maar in het voetbal moet de bal ín het doel.. Dus.. Haiie..quote:
Wie ben jij om te bepalen wat ik moet doen?quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga je kut wassen, Frontpagefiguur.
ZO DAN.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hing jij maar eens wat aan je nek.
koemangodquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat was een leuke slotfase op Goodison Park
je nieuwe stiefpaquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen wat ik moet doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |