Jij was hier toch weg op een ander account?quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:07 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Precies.. Voor een goed gesprek betaal ik dat bedrag wel aan een psycholoog..
Wie?quote:
Niek ja. Een soort nageboorte lijkt dit.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij was hier toch weg op een ander account?
Toen was je ook al zo'n kutuser als ik het me goed herinner.
Nee, op dat andere account ben ik hier, oetlul..quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inb4 shit load aan usernames die ook kutusers zijnquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar leek hij op z'n eerste account ook al op.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niek ja. Een soort nageboorte lijkt dit.
Jouw opleiding is wetenschappelijk onderwijs?quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:09 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Nee, op dat andere account ben ik hier, oetlul..
Vies goor varkenquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Wie?
Klinkt als een frisdrank.
Bedoel je Haags?quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Inb4 shit load aan usernames die ook kutusers zijn
drs. drs., miss..quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jouw opleiding is wetenschappelijk onderwijs?
Die van jou praktijkschool?quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jouw opleiding is wetenschappelijk onderwijs?
0-0 nog?quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:12 schreef Paul het volgende:
Hallo hallo waarom kijkt niemand Ijsselmeervogels - Heerenveen
Jullie missen HET WONDER VAN SPAKENBURG!1!1 DE ROOIE GAAN WINNEN
Het is naar het schijnt altijd erg gezellig aan de lopende band van xcachet op de sociale werkplaats.quote:
Doe eens normaal en rustig.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:12 schreef Paul het volgende:
Ik kan dit beamenquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het is naar het schijnt altijd erg gezellig aan de lopende band van xcachet op de sociale werkplaats.
omdat je tegenwoordig elke dag voetbal heb op tv ik word er horendol vanquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:12 schreef Paul het volgende:
lopende band godquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het is naar het schijnt altijd erg gezellig aan de lopende band van xcachet op de sociale werkplaats.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Braddie is nu echt helemaal klaar met zijn overgewicht en hij gaat afvallen!
Goed, ik denk dat ik binnenkort eens met hem ga meeten. We kunnen een goed duo vormenquote:
Klopt, de dikke en de nog veel dikkere.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Goed, ik denk dat ik binnenkort eens met hem ga meeten. We kunnen een goed duo vormen
de 2 mongolenquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Goed, ik denk dat ik binnenkort eens met hem ga meeten. We kunnen een goed duo vormen
Hoezo heb je er last van als je het toch niet kijkt?quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
omdat je tegenwoordig elke dag voetbal heb op tv ik word er horendol van
De dikke en de dunne?quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Tijd voor een zinderend kwartiertje.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:18 schreef Paul het volgende:
Nog een kwartier en 0-0 bij Ijsselmeervogels-Heerenveen
Oké Hans, bedankt.. Tot maandag..quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:18 schreef Paul het volgende:
Nog een kwartier en 0-0 bij Ijsselmeervogels-Heerenveen
Gereformeerd kwartiertjequote:Op dinsdag 13 december 2016 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tijd voor een zinderend kwartiertje.
Hoe zullen we dat kwartiertje noemen?
Het kutkwartier..quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als eerbetoon aan een gebande user dacht ik aan haags_kwartiertje.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |