wtfquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:46 schreef xcachet het volgende:
Iemand in mijn projectgroepje moet iets meer doen dan de rest nu, want hij heeft eerder minder gedaan dan de rest. Ik vroeg hoe hij dat nu gaat compenseren. Kreeg ik een reactie in de groepsapp terug met: "jou een beurt geven". Nu is het akelig stil in de groepsapp. Hij is 17.![]()
Ok. Neucken?quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:46 schreef xcachet het volgende:
Iemand in mijn projectgroepje moet iets meer doen dan de rest nu, want hij heeft eerder minder gedaan dan de rest. Ik vroeg hoe hij dat nu gaat compenseren. Kreeg ik een reactie in de groepsapp terug met: "jou een beurt geven". Nu is het akelig stil in de groepsapp. Hij is 17.![]()
Zeg dat je zijn moeder gaat neukenquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:46 schreef xcachet het volgende:
Jij maakt wat mee in je leven.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:46 schreef xcachet het volgende:
Dat zal dan wel terecht zijn geweestquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:49 schreef Befbekje het volgende:
Ach.. JanCees heeft mij al een aantal keren de kanker toegewenst en dat werd snel weg gemodereerd.. Dus zo'n vaart zal het niet lopen..
Dat naaldje... daar was ze vorig jaar ook niet van onder de indrukquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:49 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een ''kerstboom'' voor Onlogisch, Typisch en Caland hun moeders.
Ik geef hem geen ongelijkquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:49 schreef Befbekje het volgende:
Ach.. JanCees heeft mij al een aantal keren de kanker toegewenst en dat werd snel weg gemodereerd.. Dus zo'n vaart zal het niet lopen..
TR..quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zal dan wel terecht zijn geweest
je zal er van opknappenquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:49 schreef Befbekje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |