Jij bent een boer..quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Over zaadsmaak gesproken.
Je moeder liet net een boertje.
je vader had pas slecht zaad...quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:21 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Wel een zaadsmaak wat muziek betreft..
niet eens een elitescheids.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Godenzonen tegen boeren
Dit is....de Topper
8/10quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Over zaadsmaak gesproken.
Je moeder liet net een boertje.
Pfoe, dat is echt héél lang geleden.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer was het ooit jouw tijd dan?
nee, jij bent er uit voortgekomen, dan kan het weinig soeps zijnquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:25 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Had mijn vader pas slecht zaad? Heb je het doorgeslikt, dan?
quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
nee, jij bent er uit voortgekomen, dan kan het weinig soeps zijn
doen we speciaal voor Befbekje.quote:
Ontspant mijn geest..quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
doen we speciaal voor Befbekje.
quote:
Het woord jegens wordt in de directe betekenis van deze zin verkeerd gebruikt.. Leuk geprobeerd, morgen weer een kans..quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:34 schreef Paul het volgende:
Heerenveen-publiek doet alsof ze de CL gewonnen hebben jegens ijsselmeervogels
Wedstrijd van het jaar voor IJsselmeervogels. Die hebben alles gegeven.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:34 schreef Paul het volgende:
Heerenveen-publiek doet alsof ze de CL gewonnen hebben jegens ijsselmeervogels
Helemaal niet!quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:35 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Het woord jegens wordt in de directe betekenis van deze zin verkeerd gebruikt.. Leuk geprobeerd, morgen weer een kans..
Doet me denken aan Utrecht - Ajaxquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:35 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wedstrijd van het jaar voor IJsselmeervogels. Die hebben alles gegeven.
Het niveau van JanCees is dramatischquote:
Hing jij maar eens wat aan je nek.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:36 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Het niveau van JanCees is dramatisch.. Het kan niet anders dan dat deze gozer in het echt wat gouden kettinkjes om zijn nek en polsen heeft hangen..
Je kan alleen jegens IJsselmeervogels scoren, als de spelregels dusdanig zouden zijn dat je tégen het doel moet scoren, maar in het voetbal moet de bal ín het doel.. Dus.. Haiie..quote:
Wie ben jij om te bepalen wat ik moet doen?quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga je kut wassen, Frontpagefiguur.
ZO DAN.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hing jij maar eens wat aan je nek.
koemangodquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat was een leuke slotfase op Goodison Park
je nieuwe stiefpaquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:40 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen wat ik moet doen?
IJ*sselmeervogels.. Kutkolere.. Voor een eindredacteur heb je wel een beroerde taalbeheersing.. Wat dat betreft pas je hier goed tussen.. Dat dan weer wel..quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:41 schreef Paul het volgende:
De keeper van Ijsselmeervogels moet morgen weer werken bij Stegeman vleesfabriek
Je moeder is ook een vleesfabriekquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:41 schreef Paul het volgende:
De keeper van Ijsselmeervogels moet morgen weer werken bij Stegeman vleesfabriek
Koekoekquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hing jij maar eens wat aan je nek.
KOEKOEKquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moeder is ook een vleesfabriek
niks meer in huisquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Spoelen met alcohol. Twee paracetamol en bidden tot God.
Het is net een bbq hier héquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:44 schreef onlogisch het volgende:
De sneren vliegen over en weer vanavond.
Dit topic escaleert volledig uit de hand.
Crewbash, notequote:Op dinsdag 13 december 2016 22:43 schreef Befbekje het volgende:
[..]
IJ*sselmeervogels.. Kutkolere.. Voor een eindredacteur heb je wel een beroerde taalbeheersing.. Wat dat betreft pas je hier goed tussen.. Dat dan weer wel..
Nog een sneer.. Je vriend is weer thuis?quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:45 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga gauw slapen, voordat ik nog een sneer krijg.
Ja van n1ekquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Wie is hij eigenlijk, kloon van gebande ofzo?
Je legt de klemtoon van m'n zin verkeerd.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nog een sneer.. Je vriend is weer thuis?
quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:46 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ban jezelf maar.. Uit het aardse bestaan, liefst..
Ik zal jou eens wat geven.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:45 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga gauw slapen, voordat ik nog een sneer krijg.
Jaquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Wie is hij eigenlijk, kloon van gebande ofzo?
wtfquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:46 schreef xcachet het volgende:
Iemand in mijn projectgroepje moet iets meer doen dan de rest nu, want hij heeft eerder minder gedaan dan de rest. Ik vroeg hoe hij dat nu gaat compenseren. Kreeg ik een reactie in de groepsapp terug met: "jou een beurt geven". Nu is het akelig stil in de groepsapp. Hij is 17.![]()
Ok. Neucken?quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:46 schreef xcachet het volgende:
Iemand in mijn projectgroepje moet iets meer doen dan de rest nu, want hij heeft eerder minder gedaan dan de rest. Ik vroeg hoe hij dat nu gaat compenseren. Kreeg ik een reactie in de groepsapp terug met: "jou een beurt geven". Nu is het akelig stil in de groepsapp. Hij is 17.![]()
Zeg dat je zijn moeder gaat neukenquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:46 schreef xcachet het volgende:
Jij maakt wat mee in je leven.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:46 schreef xcachet het volgende:
Dat zal dan wel terecht zijn geweestquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:49 schreef Befbekje het volgende:
Ach.. JanCees heeft mij al een aantal keren de kanker toegewenst en dat werd snel weg gemodereerd.. Dus zo'n vaart zal het niet lopen..
Dat naaldje... daar was ze vorig jaar ook niet van onder de indrukquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:49 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een ''kerstboom'' voor Onlogisch, Typisch en Caland hun moeders.
Ik geef hem geen ongelijkquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:49 schreef Befbekje het volgende:
Ach.. JanCees heeft mij al een aantal keren de kanker toegewenst en dat werd snel weg gemodereerd.. Dus zo'n vaart zal het niet lopen..
TR..quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zal dan wel terecht zijn geweest
je zal er van opknappenquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:49 schreef Befbekje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |