Nee Remy is tof die ken ik uit ER.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Remy Bonjaski? Zeg dat eens recht in zijn gezicht.
en een jongen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:22 schreef marcodej het volgende:
Gelukkig hebben ze nog een blank kindje uitgenodigd!
Akwasi.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee Remy is tof die ken ik uit ER.
Die andere rapper Anansi ofzo die ook wel eens tafelheer is.
Ja is gewoon het script van de theatervoorstelling.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat harry potter boek is toch een script ?
is dat genomineerd voor kinderboek van het jaar ?
Maar wel uitgewerkt als boekverhaal of gewoon letterlijk een script zo als bij Beasts ?quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:26 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja is gewoon het script van de theatervoorstelling.
Engel, zomer, lente, Lieve en katootje.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
en meisje dat twaalf jaar is en dat heet engel ?
Letterlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar wel uitgewerkt als boekverhaal of gewoon letterlijk een script zo als bij Beasts ?
Net als Beasts dus en dat is dan genomineerd.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:27 schreef RipCity het volgende:
[..]
Letterlijk.
Harry: hallo
ROn: Hey Harry
op die manier ja.
Allemaal mooie verhalen over onthoofdingen en hoe mensen van gebouwen worden afgegooid.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:26 schreef NoCigar het volgende:
Imami heeft de Koran uitgekozen. 'Het mooiste boek dat er is.'
echt he. Matthijs las de autocue verkeerd denk ikquote:
Idd schraalquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:30 schreef RipCity het volgende:
Een HERuitgave als boek vh jaarJa leuk boek, maar lekker voor al die schrijvers die leuke nieuwe boeken schrijven
Vrij debiel ja.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:30 schreef RipCity het volgende:
Een HERuitgave als boek vh jaarJa leuk boek, maar lekker voor al die schrijvers die leuke nieuwe boeken schrijven
Liever dat dan een script .quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:30 schreef RipCity het volgende:
De jeugdopleiding.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met deze kinderen kan dwdd nog jaren vooruit de nieuwe Halina Rijn en Typfoon voor de komende 20 jaar.
quote:
quote:Op zaterdag 10 december 2016 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk stikt snoeks in die worst
Ze waren allemaal flauw, alleen de Snoeks bash was wel terecht.quote:
Maar goed dat die lui van New Kids niet in de studio zitten.quote:
Idd, en dit soort dingen moet je live zien, niet op tv ofzo.quote:
Ilse in ieder geval niet nee. Met haar schattige gedoe.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
Meh.. kan deze troep niet meer aanzien.
nooit gezien dit plaatje.quote:
Ze heeft JB gejat dus tja...quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:41 schreef Karina het volgende:
Volgens mij vindt Huub Ilse ook maar irritant.
Ze wordt wel een dagje ouder.quote:
Nee, op kwaliteit.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij valt wel op dat schattige gekokketeer?
Ik heb het dan ook over haar poses niet over haar stem, die best goed is ja. Maar zij is gewoon irritant.quote:
Ze gaat zo mee achter de tent.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over haar poses niet over haar stem, die best goed is ja. Maar zij is gewoon irritant.
Dat blijkt!quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Mensen van 63 zien er tegenwoordig niet meer uit als opaatjes Mani.
Karina zelf ziet er dus ook niet uit als een opaatje.quote:
Ik zat er op te wachtenquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Karina zelf ziet er dus ook niet uit als een opaatje.
Even checkenquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Karina zelf ziet er dus ook niet uit als een opaatje.
Heb even gemist waarom. Depressieve redactie dan zeker.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Artiesten mogen niet zelf kiezen toch Ilse zei net dat ze eigenlijk een andere wou doen .
Hermans was al gedaan.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb even gemist waarom. Depressieve redactie dan zeker.
nee ook de Nozem en de Nonquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah vandaar. En Vreeswijk heeft zeker alleen depri nummers.
Komisch liedje juist. Ilse te kill voor.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Moest even luisteren hoe die ook alweer ging, beetje vrolijk idd.
quote:
Putin zit achter de genocide op de joden in WOIIquote:Op woensdag 14 december 2016 19:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
Poetin heeft alles gedaan joh. Straks zat ie nog achter 9/11.
Ik heb het idee dat jij ook wat gekleurd bentquote:Op woensdag 14 december 2016 19:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nu ineens hebben ze Rusland helemaal door.
What a fucking joke!
Ik ben die Amerikaanse teringpropaganda en psyops gewoon spuugzat. Russen zijn geen lieverdjes nee, maar we worden hier massaal gebrainwashed door de VS.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij ook wat gekleurd bent
Dit is verder inderdaad allemaal extreem gezocht ja.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ben die Amerikaanse teringpropaganda en psyops gewoon spuugzat. Russen zijn geen lieverdjes nee, maar we worden hier massaal gebrainwashed door de VS.
Niet alleen dit. VS is meester in propaganda.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is verder inderdaad allemaal extreem gezocht ja.
Iddquote:Op woensdag 14 december 2016 19:16 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Dit hele ondrwerp is een aaneenschakeling van aannames!
Dit!quote:Op woensdag 14 december 2016 19:20 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
En Soros gaat ze niet noemen natuurlijk!
En dan beschuldigen ze de Russen van manipulatie, en dat is nou precies waar DWDD mee bezig is!quote:
Oh, we worden wakker!quote:Op woensdag 14 december 2016 19:23 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
En dan beschuldigen ze de Russen van manipulatie, en dat is nou precies waar DWDD mee bezig is!
Die is net zo relevant als de gebroeders Koch.quote:
quote:Op woensdag 14 december 2016 19:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fairytale of New YorkVreselijke plaat.
Nic0.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:30 schreef Njosnavelin het volgende:
Wie noemde net fairy tale of new York als favoriete kerstnummer?
Ik kan echt niet tegen dat neppe Ierse folkgedoequote:
Oh lol, ja dat verbaast me niet.quote:
Ik vergeef het je.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan echt niet tegen dat neppe Ierse folkgedoe
Deze is heel mooiquote:
quote:
Mongooltjes die niet van loempias houden?quote:
Wow, wel veel inderdaad. Maar gezien het volk dat afkomt op die DWDD 'college's' enzo zal hij het wel vol krijgen.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:56 schreef Onnoman het volgende:
35 euro toch wel een beetje overmoedig
https://zuiderstrandtheat(...)A&s=80cswBbInpo&l=nl
He Straniquote:Op donderdag 15 december 2016 18:58 schreef Strani het volgende:
Dit wordt weer een spraakmakende uitzending, zo te zien.
Wat heb ik toch een mazzel, met m'n witmansprivileges..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |