Doe je nu pizzageit of sunrise na?quote:Op zondag 27 november 2016 19:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Utrecht wel lucky net zeg. Met wat meer Ajax-geluk voor Feyenoord was dat 2-9 geworden.
PizzaGeit in dit gevalquote:Op zondag 27 november 2016 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe je nu pizzageit of sunrise na?
Die volgde az - Heracles iets te veel denk ikquote:Op zondag 27 november 2016 19:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Arno heeft 'em al een paar keer geteld.
viel ook wel mee. Ajax had veel simpeler moeten winnen.quote:Op zondag 27 november 2016 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik las in het topic dat Heerenveen aardig mee deed
Dat zie ik niet terug in deze samenvatting
Aardig meespelen tot aan de 16quote:Op zondag 27 november 2016 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vnl 1ste helft.quote:Op zondag 27 november 2016 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
En nu zegt arn0 dat Heerenveen juist de 2e helft beter isquote:
Vraagt het dan maar aan Stijn, die ziet voetbal als wetenschap.quote:Op zondag 27 november 2016 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En nu zegt arn0 dat Heerenveen juist de 2e helft beter is
Jullie verwarren mij
Arno is sowieso verwarrend, die slaat gewoon wat random kreten uit.quote:Op zondag 27 november 2016 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En nu zegt arn0 dat Heerenveen juist de 2e helft beter is
Jullie verwarren mij
Gele kaarten kunnen niet geseponeerd worden.quote:Op zondag 27 november 2016 19:26 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zou zo'n kaart dan niet geseponeerd kunnenworden?
nee dudequote:Op zondag 27 november 2016 19:26 schreef Brammess het volgende:
[..]
Zou zo'n kaart dan niet geseponeerd kunnenworden?
Jammer dat PSV gisteren een penalty weggaf.quote:Op zondag 27 november 2016 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen luckassen.
Godverdomme, kan ik weer wisselen
Ik dacht dat er een uitzondering gemaakt werd voor onsportief gedrag, dus schwalbe.quote:Op zondag 27 november 2016 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gele kaarten kunnen niet geseponeerd worden.
De wedstrijd is geëindigd in 0.32 - 1.16, waarbij Ajax vooral in de tweede helft afstand nam. xG-genot.quote:Op zondag 27 november 2016 19:24 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Vraagt het dan maar aan Stijn, die ziet voetbal als wetenschap.
Je bent een user naar mijn hart.quote:Op zondag 27 november 2016 19:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De wedstrijd is geëindigd in 0.32 - 1.16, waarbij Ajax vooral in de tweede helft afstand nam. xG-genot.
vreemde regel is dat eigenlijkquote:Op zondag 27 november 2016 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gele kaarten kunnen niet geseponeerd worden.
Ik sta je graag bij in deze barre tijdenquote:Op zondag 27 november 2016 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent een user naar mijn hart.
Die mist ook wel eens een penalty.quote:Op zondag 27 november 2016 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vlaar veroorzaakt een pingel
Ajacied422
quote:Op zondag 27 november 2016 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vlaar veroorzaakt een pingel
Ajacied422
Val je niet op blond ?quote:Op zondag 27 november 2016 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dos santos ook geblondeerd, bah
ERG leukquote:
Ik maar 88 ofzoquote:Op zondag 27 november 2016 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
65 punten deze ronde. Plus 66 van vorige week.
131, mad?
Geen Onana en Brogno o.a.quote:Op zondag 27 november 2016 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik maar 88 ofzo
Wel vrij bizar met maar 4 andere spelers
Feyenoord ipv Ajax verdedigers scheelt wel behoorlijk. Ik ga er 2 Ajacieden bij gooien als t kanquote:
Ik hou Karsdorp er nog wel in. Vlaar ga ik eruit halen, misschien Celina, Brogno of Spierings want ik verwacht weinig randement in de komende weken. En ze zijn spotgoedkoop.quote:Op zondag 27 november 2016 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feyenoord ipv Ajax verdedigers scheelt wel behoorlijk. Ik ga er 2 Ajacieden bij gooien als t kan
Celina is aids de laatste weken. Ik ga havenbagger eruit halenquote:Op zondag 27 november 2016 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hou Karsdorp er nog wel in. Vlaar ga ik eruit halen, misschien Celina, Brogno of Spierings want ik verwacht weinig randement in de komende weken. En ze zijn spotgoedkoop.
Celina en Vlaar gaan er sowieso uit.quote:Op zondag 27 november 2016 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Celina is aids de laatste weken. Ik ga havenbagger eruit halen
Ik wil luckassen en havenaar eruit voor 4giver en kjesper djulbergquote:Op zondag 27 november 2016 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Celina en Vlaar gaan er sowieso uit.
In before doelpuntenfestijn bij Willem II - Twente.
Ik moet voor mijn droomplan wel afwachten tot zaterdag want ik wil zeker weten of Cocu Zinchenko op gaat stellen. Zeker tegen GAE over twee weken is dat gratis geld.quote:Op zondag 27 november 2016 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wil luckassen en havenaar eruit voor 4giver en kjesper djulberg
Snoeksgodtwitter:barbarabarend twitterde op zondag 27-11-2016 om 19:33:08'Het is niet het weekend van de Castro's,' aldus Frank Snoeks.... reageer retweet
quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:48 schreef GGMM het volgende:
Bij PSV zijn ze uit respect 90 minuten stil geweest.
HAHAAHA
quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:48 schreef GGMM het volgende:
HAHAAHA
Het zal wel weer een act van je zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Stijn en ik er maar om kunnen lachen.
Ziet dat nog steeds diep?quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het zal wel weer een act van je zijn.
quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ziet dat nog steeds diep?
Kom op man, ik plaag je maar.
Ik maakte vorige week in het stadion al een soortgelijk grapje toen er ook een minuut stilte wasquote:Op zaterdag 3 december 2016 22:48 schreef GGMM het volgende:
HAHAAHA
Toen was er geen ramp gebeurd toch?quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik maakte vorige week in het stadion al een soortgelijk grapje toen er ook een minuut stilte was
#genietenquote:
Jij was toch voor Barcelona?quote:
Haha doe niet zo gefrustreerd.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij was toch voor Barcelona?
Absoluut, en voor Ajax.quote:Op zaterdag 3 december 2016 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij was toch voor Barcelona?
FireFox is alleen voor ajax als ze het goed doen. Bijzondere jongen.quote:
Thanks, dat vinden de mensen in mijn gesloten inrichting ook.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
FireFox is alleen voor ajax als ze het goed doen. Bijzondere jongen.
Aadgod. Dat was de man die ik zocht toen ik laatst met iemand besprak welke gasten bij SV oke zijn.quote:
ff serieus; is dit waar of niet?quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Thanks, dat vinden de mensen in mijn gesloten inrichting ook.
Ik ben altijd serieus. Serieus.quote:
Aad komt zelden bij SV.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aadgod. Dat was de man die ik zocht toen ik laatst met iemand besprak welke gasten bij SV oke zijn.
Ze zijn op 1 hand te tellen.
Klopt, maar hij komt er wel af en toe toch?quote:
Alle standaardgasten zijn kut. Af en toe heeft Mossou nog wel eens een leuke mening maar die zit ook in het kamp van het nieuwe realisme heb ik het idee.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, maar hij komt er wel af en toe toch?
Help mij eens, wie kon ik anders bedoelen?
Ik zie dat wij weer volledig op één lijn zitten.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alle standaardgasten zijn kut. Af en toe heeft Mossou nog wel eens een leuke mening maar die zit ook in het kamp van het nieuwe realisme heb ik het idee.
Willem Vissers is de beste standaardgast, dat zegt eigenlijk voldoende. (het is jammer dat die dan weer soms VOLSLAGEN onzin uitkraamt) Die turk heeft soms nog wel eens wat goede dingen, maar da's ook niet de standaard zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alle standaardgasten zijn kut. Af en toe heeft Mossou nog wel eens een leuke mening maar die zit ook in het kamp van het nieuwe realisme heb ik het idee.
Mossou heeft geen televisie gezicht.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Willem Vissers is de beste standaardgast, dat zegt eigenlijk voldoende. (het is jammer dat die dan weer soms VOLSLAGEN onzin uitkraamt) Die turk heeft soms nog wel eens wat goede dingen, maar da's ook niet de standaard zullen we maar zeggen.
Mossou kan er ook mee door.
Willem Vissers heeft het dan weer niet op moderne wijzes kijken naar voetbal. Dan ben je ook een lul.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Willem Vissers is de beste standaardgast, dat zegt eigenlijk voldoende. (het is jammer dat die dan weer soms VOLSLAGEN onzin uitkraamt) Die turk heeft soms nog wel eens wat goede dingen, maar da's ook niet de standaard zullen we maar zeggen.
Mossou kan er ook mee door.
Jan Joost van Gangelen ook niet.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mossou heeft geen televisie gezicht.
AutoCueGodquote:
Nee, die heeft een ajax gezicht.quote:
Bedankt dat je hem nog even uitlegt.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, die heeft een ajax gezicht.
Racist.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, die heeft een ajax gezicht.
Geen dankquote:Op zaterdag 3 december 2016 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt dat je hem nog even uitlegt.
Niet een beetje mad om PSV vanavond?quote:
Ik ben niet meer anders gewend van die lapzwansen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet een beetje mad om PSV vanavond?
Beter dan de doelman van Emmen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Muyters is echt een verschrikkelijke keeper.
Nep supporterquote:Op zaterdag 3 december 2016 23:10 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er nu wel van overtuigd dat Ajax kampioen wordt.
Iets wat ik overigens absoluut niet had verwacht toen Bosz werd aangesteld.
Hi-la-risch toch?quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde er even op in gaan, maar het is gewoon té grappig dat jij degene bent die dit zegt.
Zelfspot is ook een tak van vermaak.quote:
Dan mis je wel het nodige spektakel in de laatste samenvatting (ja echt)quote:
mickey die de bal op de lat kopt?quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan mis je wel het nodige spektakel in de laatste samenvatting (ja echt)
quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mickey die de bal op de lat kopt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op zaterdag 3 december 2016 23:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]ah, wat dan wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Zelfs regelnicht Gijs de Jong vond het klasse dat Kamphuis geen kaart gaf.quote:
Zo hebben wij een potje voor jouw account dat door de shredder kan.quote:Op zondag 4 december 2016 19:05 schreef Brammess het volgende:
Ik zou echt geld betalen om Snoeks nooit meer te hoeven horen.
Heb je mijn bijdrage al ontvangen?quote:Op zondag 4 december 2016 19:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo hebben wij een potje voor jouw account dat door de shredder kan.
And again.quote:Op zondag 4 december 2016 19:08 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Jørgensen maakt weer eens een goal.
Het zijn allemaal finales. Win je ze, ben je kampioen.quote:Op zondag 4 december 2016 19:08 schreef Evertjan het volgende:
Frank Snoeks dat alsof het een CL-finale is
quote:Op zondag 4 december 2016 19:10 schreef Brammess het volgende:
BOTTEGHIN BOTTEGOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ASSIST NELOM GOAL ELIAquote:Op zondag 4 december 2016 19:11 schreef Caland het volgende:
ASSIST JAN SCHARIE GOAL BOTTEGOD
WAT IS DEZE
Sinterklaas, koud, file etc. etc. dat weet je zo langzamerhand toch wel.quote:
Dat viel mij ook al op.quote:
Halve moordaanslagen.quote:Op zondag 4 december 2016 19:25 schreef onlogisch het volgende:
Waar geven ze tegenwoordig strafschoppen om????
Voor het eerst sinds tijden maar weer eens kijken.quote:
Vond ik ook bijzonder triest ja.quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:55 schreef GGMM het volgende:
Siem wordt wéér uitgefloten
Het zit nogal diep bij het PSV-publiek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |