90% van de gifjes die jij post zijn geblocked hierquote:
same herequote:Op dinsdag 13 december 2016 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
90% van de gifjes die jij post zijn geblocked hier
Denk ook gelukkig maarquote:
Echt he dat zal ons leren.quote:
Past heel goed bij je.quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:18 schreef xcachet het volgende:
Ik ga alle open vragen straks goed maken, dan heb ik al een 5,5 en gok ik alle multiple-choice vragen voor een hoger cijfer. Wat vinden jullie van deze aanpak?
ff massage vragen aan die kerel die met kerst ook komtquote:Op dinsdag 13 december 2016 13:34 schreef Amarantha het volgende:
Naja klopt wel. Nog steeds fucking last van mijn rug.
Die komt misschien hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:37 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ff massage vragen aan die kerel die met kerst ook komt
Er komen heel veel kerels met kerstquote:Op dinsdag 13 december 2016 13:37 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ff massage vragen aan die kerel die met kerst ook komt
Ama is die vrouw van Meester Visser doet uitspraak?quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:38 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Er komen heel veel kerels met kerst
Nee die is dun.quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ama is die vrouw van Meester Visser doet uitspraak?
en ben je nu jaloers?quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:38 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Er komen heel veel kerels met kerst
Whehe.quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
dezeżquote:Op dinsdag 13 december 2016 13:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, die van die bovenburen die zeuren dat de onderbuurvrouw zoveel mannen over de vloer krijgt.quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:40 schreef wise het volgende:
[..]
dezeż
[ afbeelding ]
of dezeż
[ afbeelding ]
Dat was toch iets met demonen?quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:40 schreef wise het volgende:
[..]
dezeż
[ afbeelding ]
of dezeż
[ afbeelding ]
Die is van de publieke omroep Rijdende Rechter en dat is tegenwoordig met meester Reid. Meester Visser doet uitspraak is op SBS en daarvan was laatst een mooie aflevering met asodebieltokkies in Heerenveen. Waaronder een blonde vrouw waarbij de hele dag blowende heren over de vloer kwamen.quote:
Hoezo? ga je weer bij Joling kerst vieren?quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:40 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Ik ben er waarschijnlijk 1 van.
Zou jij moeten herkennen! Jij bent toch in Barcelona geweest?quote:
Ho ho, volgens die blonde vrouw kwamen de heren voor heel iets anders dan blowen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Die is van de publieke omroep Rijdende Rechter en dat is tegenwoordig met meester Reid. Meester Visser doet uitspraak is op SBS en daarvan was laatst een mooie aflevering met asodebieltokkies in Heerenveen. Waaronder een blonde vrouw waarbij de hele dag blowende heren over de vloer kwamen.
Ik kan gewoon alleen komen hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Hoezo? ga je weer bij Joling kerst vieren?
Ok, bedankt voor de uitleg, stel ik zeer op prijs.quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Die is van de publieke omroep Rijdende Rechter en dat is tegenwoordig met meester Reid. Meester Visser doet uitspraak is op SBS en daarvan was laatst een mooie aflevering met asodebieltokkies in Heerenveen. Waaronder een blonde vrouw waarbij de hele dag blowende heren over de vloer kwamen.
Natuurlijk, waarom denk je anders dat mannen komen..quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ho ho, volgens die blonde vrouw kwamen de heren voor heel iets anders dan blowen.
Gisteren was er eentje, maar die was saai. Met bejaarden en huisjes aan een vijver.quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:45 schreef xcachet het volgende:
Wanneer is er weer een nieuwe aflevering, Chai?
Het zijn altijd bejaarden.quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Gisteren was er eentje, maar die was saai. Met bejaarden en huisjes aan een vijver.
Driesquote:
grootste klagersquote:
Haha, zou zeggen: "oh nee, ik dacht dat u zwanger was"quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:57 schreef wise het volgende:
[..]
grootste klagers
Ooit een keer opgestaan in het OV voor een oudere.
"Zo oud ben ik nou ook weer niet"
Tijdje terug bij de viskar...quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:57 schreef wise het volgende:
[..]
grootste klagers
Ooit een keer opgestaan in het OV voor een oudere.
"Zo oud ben ik nou ook weer niet"
haha ja van die reclame loollzquote:Op dinsdag 13 december 2016 13:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha, zou zeggen: "oh nee, ik dacht dat u zwanger was"
Maar dat vergt wel veel lef
hou toch es je muil manquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
brekende klompen, beste klompen
Dat maak ik zelf wel uitquote:
Leer zelf je bek dicht te houden joh abortusbabyquote:
Ben hier een legende maar heb een paar jaar perma gehad.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:03 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit
Wie ben jij?
hahah mooi he. Wat een simpel zinnetje niet kan doen. Een en al stijgende bloeddruk.quote:
TRquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Leer zelf je bek dicht te houden joh abortusbaby
Oke Badrquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:05 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ben hier een legende maar heb een paar jaar perma gehad.
Altijd mooi, ja.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:05 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hahah mooi he. Wat een simpel zinnetje niet kan doen. Een en al stijgende bloeddruk.
Hij is geen 'legende' hoor. Meer een soort soa waar je nooit van af komt.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
Hij is geen 'legende' hoor. Meer een soort soa waar je nooit van af komt.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
Meer een soort soa waar je nooit van af komt.
Daar is je oude vertrouwde gezicht weer.quote:
eujjjjquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb je aangegeven voor stalking
Gelukkig ken je me na al die jaren nog zo goed. Het is alsof je nog nooit bent weg geweest van FOK!quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar is je oude vertrouwde gezicht weer.
tutudu tu tu tudu tu tudu tu tu tuduquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:12 schreef NoelGallagher het volgende:
hey babe, take a walk on the wild side
hahahahaha op het moment dat ik je post las, kwam dat stukje voorbijquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
tutudu tu tu tudu tu tudu tu tu tudu
Raar idd als je gewoon een prima geheugen hebt en je herinnerd je zo'n idioot die je als een stalkhomo achterna loopt in elk topic omdat die boos is en zijn hormonen en emoties niet de baas is.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:13 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Gelukkig ken je me na al die jaren nog zo goed. Het is alsof je nog nooit bent weg geweest van FOK!
hahaha nice!quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahahahaha op het moment dat ik je post las, kwam dat stukje voorbij
Is dit een stukje projectie?quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Raar idd als je gewoon een prima geheugen hebt en je herinnerd je zo'n idioot die je als een stalkhomo achterna loopt in elk topic omdat die boos is en zijn hormonen en emoties niet de baas is.
wat is er aan de hand, deernequote:Op dinsdag 13 december 2016 14:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij stalkt mij dus pak 'm maar aan
Niemand wilt jou stalken. Zelfs ik nietquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij stalkt mij dus pak 'm maar aan
Neequote:Op dinsdag 13 december 2016 14:18 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zijn die nog bij elkaar na alles?
Hij is de gene die mij toevoegt aan die whatsappgroepenquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wat is er aan de hand, deerne
Ik heb je geblokt hoorquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:18 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Niemand wilt jou stalken. Zelfs ik niet
Myy knightquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb je aangegeven voor stalking
oh dat sukkeltjequote:Op dinsdag 13 december 2016 14:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij is de gene die mij toevoegt aan die whatsappgroepen
dan heb ik medelijden met iedereenquote:
kap er dan mee of doe je continue dingen die je liever niet wilt?quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:18 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Niemand wilt jou stalken. Zelfs ik niet
Smeer je zo een perm ban aan hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:21 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Heftig. Even huilen dat een 7/10 mij weer geblokt had terwijl ik dat niet eens door had.
Wie ben jij danquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:22 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
kap er dan mee of doe je continue dingen die je liever niet wilt?
Straks gaat hij huilen bij een FA en dan heb ik het gedaanquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:24 schreef NoelGallagher het volgende:
cachet, geef mij het nummer van wickedman
had een vis uit de vitrine gepakt en hem ff er mee gemeptquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tijdje terug bij de viskar...
Stond een oud mannetje met rollator, beetje half achteraan de rij van klanten en ik zag dat er mensen voor gingen dringen dus op den duur keek de meid achter de kassa naar mij toen ze vroeg wie er aan de beurt was.
Dus ik keek naar haar en wees naar die oude man die nog steeds half achterin op zijn rollator zat, chagrijnig voor zich uit zat te staren en zei dat die man aan de beurt was...
En toen...
De man keek mij geïrriteerd aan en zei dat hij helemaal niet aan de beurt was en ik mij nergens mee moest bemoeien
Mijn klomp, deze brak.
Gevaarlijkquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Smeer je zo een perm ban aan hoor.
carequote:Op dinsdag 13 december 2016 14:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Straks gaat hij huilen bij een FA en dan heb ik het gedaan
Wil je mij niet verwarren met 2Nutz ofzoquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee man dan gaat mijn hand stinkenquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:25 schreef wise het volgende:
[..]
had een vis uit de vitrine gepakt en hem ff er mee gemept
Ik wacht met smart op zijn huildm's/pm'squote:Op dinsdag 13 december 2016 14:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
nee zo'n goede opmerking is hij niet waardquote:
Gewoon een paar jaar weg en je gaat weer verder waar je stopte?quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wil je mij niet verwarren met 2Nutz ofzo
Die mogen niet openbaar gemaakt worden andersquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op zijn huildm's/pm's
ALLEMAAAAAALquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Nou ik heb het nummer van wickedman, op welke gaysite zal ik die eens gaan zetten.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Nou ik heb het nummer van wickedman, op welke gaysite zal ik die eens gaan zetten.
Doe het als Oprah Winfrey maar dan richting Gaysitesquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Noel zit gewoon op zijn normale niveau nu hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]ik zou mij niet begeven op dat niveau.
Wat?quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:29 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Doe het als Oprah Winfrey maar dan richting Gaysites
You get his phonenumber! And you! And you!
Wat een onzin. Ik rook al jaren tandpasta. Werkt het beste.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:29 schreef Geeltand het volgende:
Ik poets mijn tanden altijd met shag. Nu hoorde ik laatst dat deze methodetje niet goed werkt en dat ik dat met tandpasta zou moeten doen. Mag ik vragen als iemand hier meer van weet?
Die UI ik zie ook gelijk die pic weer voor mequote:Op dinsdag 13 december 2016 14:29 schreef Geeltand het volgende:
Ik poets mijn tanden altijd met shag. Nu hoorde ik laatst dat deze methodetje niet goed werkt en dat ik dat met tandpasta zou moeten doen. Mag ik vragen als iemand hier meer van weet?
Beetje Yiha-taferelen ditquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:28 schreef NoelGallagher het volgende:
sowquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Noel zit gewoon op zijn normale niveau nu hoor.
Duidelijk iemand met een migratie-achtergrondquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:29 schreef Geeltand het volgende:
Zou het?quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:30 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik rook al jaren tandpasta. Werkt het beste.
Nee johhh, heet ie echt Dries??quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee johhh, heet ie echt Dries??
Ha-ha
hij is toch gay, of zit ben ik in de war met met een ander klb sc userquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Guus?quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:34 schreef wise het volgende:
[..]
hij is toch gay, of zit ben ik in de war met met een ander klb sc user
Dat is LocoG/tetouaribo.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:34 schreef wise het volgende:
[..]
Waarheid is hard. Misschien toch maar ooit een break out van Fok! nemen?quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon een paar jaar weg en je gaat weer verder waar je stopte?![]()
manmanman
Mooi leven.
Nee Driss, zoals die verzorger in Intouchables.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ha-ha
sow. mad.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:35 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Waarheid is hard. Misschien toch maar ooit een break out van Fok! nemen?
Je zit er al bijna een kwart eeuw en ik heb nooit een verandering in je post door genomen. Altijd dezelfde gefrustreerde posts om te compenseren met je echte leven en posts waarbij ik las dat je zelfs meisjes van 12 de dood in wenste.
Ze zeggen dat wijsheid met ouderdom komt maar blijkbaar geldt dat niet voor iedereen
sprak de ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 13 december 2016 14:35 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Waarheid is hard. Misschien toch maar ooit een break out van Fok! nemen?
Je zit er al bijna een kwart eeuw en ik heb nooit een verandering in je post door genomen. Altijd dezelfde gefrustreerde posts om te compenseren met je echte leven en posts waarbij ik las dat je zelfs meisjes van 12 de dood in wenste.
Ze zeggen dat wijsheid met ouderdom komt maar blijkbaar geldt dat niet voor iedereen
quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ha-ha
De eeuwige durende zoektocht. Veel plezier.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:37 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hardstikke. Nu effe kijken wie ik kan afkraken
Daar merk ik niks van.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:37 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik ben meer bezig met het echte leven naast FOK!
quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:37 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik ben meer bezig met het echte leven naast FOK!
Weer een stukje projectie? Damn niggaquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De eeuwige durende zoektocht. Veel plezier.
bitch pleasequote:Op dinsdag 13 december 2016 14:41 schreef wickedmen het volgende:
Zou het mogelijkerwijs zo kunnen zijn dat 2Nutz mij ziet als de held die hij nooit heeft kunnen worden en daarom zo graag mijn aandacht wilt en stiekem mijn vriend wilt zijn
hplc?quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:34 schreef wise het volgende:
[..]
hplc?quote:
Nee.quote:
Dat zei je. Wist niet wanneer der mann uit de kast is gekomen dat wist ik ook nog niet zo lang.quote:
Zijn ze je coke weer verloren?quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:04 schreef NoelGallagher het volgende:
wat is maersk toch een walgelijke rederij
lekker professioneel ditquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:04 schreef NoelGallagher het volgende:
wat is maersk toch een walgelijke rederij
Hey meisquote:
watquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:52 schreef Pensylvania het volgende:
Volgens mij zijn wickedman en braddie ergens in een boom aan het kussen
Ben benieuwd wat die er voor terug wilquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:20 schreef Amarantha het volgende:
BONDAGEHELD
Hij gaat mijn telefoon maken.
iets met bondage?quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat die er voor terug wilwink lol
quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat die er voor terug wilwink lol
quote:
Komt bondage ook op jouw kerstfeest?quote:
lekker van die kerstbalhaakjes door de tepelsquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Komt bondage ook op jouw kerstfeest?
Geen idee. Er komen zover ik weet geen FOK!kers. Is ook niet heel erg gezellig hoor, ik ben toch de hele tijd bezig met van alles en nog wat.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Komt bondage ook op jouw kerstfeest?
ielquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:42 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
lekker van die kerstbalhaakjes door de tepels
Buk maar, dan laat ik je alle Staten van de VS zienquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
HIER JIJ HPLC RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWR
Nou zeg, wilde alleen maar kroelen... viezerik!quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Buk maar, dan laat ik je alle Staten van de VS zien
Moet je de hele avond\nacht gastvrouw zijn?quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee. Er komen zover ik weet geen FOK!kers. Is ook niet heel erg gezellig hoor, ik ben toch de hele tijd bezig met van alles en nog wat.
Soort van ja.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moet je de hele avond\nacht gastvrouw zijn?
O, wat gayquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou zeg, wilde alleen maar kroelen... viezerik!
Dat is wel minder, kan je ook niet echt zuipen.quote:
SOWquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Buk maar, dan laat ik je alle Staten van de VS zien
Sow.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:44 schreef Amarantha het volgende:
Er komen 100 mensen gemiddeld dus moet wel beetje goed gaan.
Jawel, een luchtgitaar.quote:
Maar natuurlijk! Kom je hem ophalen of stuur ik hem op?quote:
Akkoord.quote:
klaargekomenquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Washington, Olympia
Oregon, Salem
New Mexico, Santa Fe
KOM DAN
Stuur maar op wil je niet zien ofzo mafketelquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:45 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Maar natuurlijk! Kom je hem ophalen of stuur ik hem op?
quote:
Leuk dat je er weer bent. Gezellig.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Stuur maar op wil je niet zien ofzo mafketel
jammer. wilde ff kussenquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Stuur maar op wil je niet zien ofzo mafketel
Hou je bek nou eens godverdommequote:Op dinsdag 13 december 2016 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Leuk dat je er weer bent. Gezellig.
Mongool.
Is dit een overhoring?quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Washington, Olympia
Oregon, Salem
New Mexico, Santa Fe
KOM DAN
Hou zelf je bek godverdomme.quote:
Doe ik sowieso niet.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is wel minder, kan je ook niet echt zuipen.
vervang zuipen met smoken.quote:
Superman?quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
Deze, Etto:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prima.quote:
Knap ding hoorquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
Deze, Etto:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is er jonge? Waarom zo chagrijnig? Per ongeluk alle loempiavellen de verkeerde kant op gevouwd?quote:
sowquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:48 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Wat is er jonge? Waarom zo chagrijnig? Per ongeluk alle loempiavellen de verkeerde kant op gevouwd?
Komt door die realitycheck van wickedquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:48 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Wat is er jonge? Waarom zo chagrijnig? Per ongeluk alle loempiavellen de verkeerde kant op gevouwd?
Niets heb gewoon een hekel aan de wereldquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:48 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
neequote:
Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt door die realitycheck van wicked
Akkoord.quote:
Helemaal van de leg weer. En het ging zo goed de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:49 schreef Catkiller het volgende:
Oh nee wacht dat was tegen 2NutZ die vanavond niet gaat slapen daardoor.
Fasan Jazzmaster kopie uit óf 1964 óf 1965, schaller pick-ups er inquote:
Dacht alquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:49 schreef Catkiller het volgende:
Oh nee wacht dat was tegen 2NutZ die vanavond niet gaat slapen daardoor.
kutplaatjesquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
Deze, Etto:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
wickedman kwam even 'grappig' doen en white knight uithangen voor braddiequote:
die heeft je moeder zeker allemaal geblokkeerd thuisquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Waren het maar kutplaatjes.
hi ha hoquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:53 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
die heeft je moeder zeker allemaal geblokkeerd thuis
Jammer dat ik het heb gemistquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:52 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
wickedman kwam even 'grappig' doen en white knight uithangen voor braddie
Staat gewoon nog in dit topic hoor.quote:
Alsof ik terug ga lezenquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Staat gewoon nog in dit topic hoor.
inderdaad, bent toch zeker Chai nietquote:
Valt wel mee denk hij is wel een stoere boiquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:55 schreef Pensylvania het volgende:
http://www.ad.nl/buitenla(...)ewelddadig~a98d887b/
die jongen gaat het zwaar krijgen in de gevangenis
Lijkt me niet maar de optie ligt er. Maar het is het teruglezen ook niet echt waard ofzo.quote:
Helaas niet anders zou ik de hele dag aan mijn poes zittenquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:55 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
inderdaad, bent toch zeker Chai niet
Dat is het per definitie niet maar toch bedanktquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lijkt me niet maar de optie ligt er. Maar het is het teruglezen ook niet echt waard ofzo.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:55 schreef Pensylvania het volgende:
http://www.ad.nl/buitenla(...)ewelddadig~a98d887b/
die jongen gaat het zwaar krijgen in de gevangenis
Levert gewoon vruchtbare nakomelingen op hoor, wat een sukkel.quote:Iedereen die denkt dat blanken en zwarten van binnen hetzelfde zijn, is gestoord, denkt Roof. ,,Hoe kan ons gezicht, huid, haar en lichaamsstructuur zo verschillend zijn maar onze hersenen hetzelfde?" Daarom zouden donkere mensen niet met blanken kinderen mogen krijgen, redeneert hij.
Geen dank.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is het per definitie niet maar toch bedankt
Ik begrijp ergens wel wat hij probeert te zeggenquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:58 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Levert gewoon vruchtbare nakomelingen op hoor, wat een sukkel.
ik snap datquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Helaas niet anders zou ik de hele dag aan mijn poes zitten
met zulke uitspraken is hij binnenkort ook zwanger van Bubba denk ikquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:58 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Levert gewoon vruchtbare nakomelingen op hoor, wat een sukkel.
Dat kan toch helemaal niet sukkeltjequote:Op dinsdag 13 december 2016 16:00 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
met zulke uitspraken is hij binnenkort ook zwanger van Bubba denk ik
niet??quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet sukkeltje
Sowquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:01 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
niet??![]()
En ik maar denken dat Braddie zwanger is
Mogen dieren van verschillende rassen dan ook niet gekruisd worden? Dat doen ze vanzelf namelijk al als hun habitat dat toe laat.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik begrijp ergens wel wat hij probeert te zeggen
quote:
Noquote:Op het eerste gezicht vond ik haar wel leuk, toen ik haar in de supermarkt zag wist ik dus hoe ze heette. Ik dus een keer haar op sociale media opgezocht en toen viel me op dat ik steeds meer interesses met haar deelde (Facebook, Spotify etc). Ik begon me steeds meer te bedenken dat ze echt een type is die bij me past.
"niet geschoten is altijd mis, niet gespoten ook"quote:
hihihiquote:
Van mij wel, maar de meeste dieren zijn toch niet verenigbaar (zeg ik dat goed zo?) met elkaar.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Mogen dieren van verschillende rassen dan ook niet gekruisd worden? Dat doen ze vanzelf namelijk al als hun habitat dat toe laat.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:02 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
"niet geschoten is altijd mis, niet gespoten ook"
Heb het dan over dieren van dezelfde soort (wanneer het dus vruchtbare nakomelingen oplevert). Een paard en een ezel levert bijvoorbeeld wel nakomelingen op, maar geen vruchtbare.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Van mij wel, maar de meeste dieren zijn toch niet verenigbaar (zeg ik dat goed zo?) met elkaar.
zullen wij paren?quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb het dan over dieren van dezelfde soort (wanneer het dus vruchtbare nakomelingen oplevert). Een paard en een ezel levert bijvoorbeeld wel nakomelingen op, maar geen vruchtbare.
Oh ja logisch wel dat je dat bedoelt, fair enough.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb het dan over dieren van dezelfde soort (wanneer het dus vruchtbare nakomelingen oplevert). Een paard en een ezel levert bijvoorbeeld wel nakomelingen op, maar geen vruchtbare.
Hopen dat er niks vruchtbaars uit komt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |