Valt wel mee denk hij is wel een stoere boiquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:55 schreef Pensylvania het volgende:
http://www.ad.nl/buitenla(...)ewelddadig~a98d887b/
die jongen gaat het zwaar krijgen in de gevangenis
Lijkt me niet maar de optie ligt er. Maar het is het teruglezen ook niet echt waard ofzo.quote:
Helaas niet anders zou ik de hele dag aan mijn poes zittenquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:55 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
inderdaad, bent toch zeker Chai niet
Dat is het per definitie niet maar toch bedanktquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lijkt me niet maar de optie ligt er. Maar het is het teruglezen ook niet echt waard ofzo.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:55 schreef Pensylvania het volgende:
http://www.ad.nl/buitenla(...)ewelddadig~a98d887b/
die jongen gaat het zwaar krijgen in de gevangenis
Levert gewoon vruchtbare nakomelingen op hoor, wat een sukkel.quote:Iedereen die denkt dat blanken en zwarten van binnen hetzelfde zijn, is gestoord, denkt Roof. ,,Hoe kan ons gezicht, huid, haar en lichaamsstructuur zo verschillend zijn maar onze hersenen hetzelfde?" Daarom zouden donkere mensen niet met blanken kinderen mogen krijgen, redeneert hij.
Geen dank.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is het per definitie niet maar toch bedankt
Ik begrijp ergens wel wat hij probeert te zeggenquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:58 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Levert gewoon vruchtbare nakomelingen op hoor, wat een sukkel.
ik snap datquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Helaas niet anders zou ik de hele dag aan mijn poes zitten
met zulke uitspraken is hij binnenkort ook zwanger van Bubba denk ikquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:58 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Levert gewoon vruchtbare nakomelingen op hoor, wat een sukkel.
Dat kan toch helemaal niet sukkeltjequote:Op dinsdag 13 december 2016 16:00 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
met zulke uitspraken is hij binnenkort ook zwanger van Bubba denk ik
niet??quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat kan toch helemaal niet sukkeltje
Sowquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:01 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
niet??![]()
En ik maar denken dat Braddie zwanger is
Mogen dieren van verschillende rassen dan ook niet gekruisd worden? Dat doen ze vanzelf namelijk al als hun habitat dat toe laat.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik begrijp ergens wel wat hij probeert te zeggen
quote:
Noquote:Op het eerste gezicht vond ik haar wel leuk, toen ik haar in de supermarkt zag wist ik dus hoe ze heette. Ik dus een keer haar op sociale media opgezocht en toen viel me op dat ik steeds meer interesses met haar deelde (Facebook, Spotify etc). Ik begon me steeds meer te bedenken dat ze echt een type is die bij me past.
"niet geschoten is altijd mis, niet gespoten ook"quote:
hihihiquote:
Van mij wel, maar de meeste dieren zijn toch niet verenigbaar (zeg ik dat goed zo?) met elkaar.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Mogen dieren van verschillende rassen dan ook niet gekruisd worden? Dat doen ze vanzelf namelijk al als hun habitat dat toe laat.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:02 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
"niet geschoten is altijd mis, niet gespoten ook"
Heb het dan over dieren van dezelfde soort (wanneer het dus vruchtbare nakomelingen oplevert). Een paard en een ezel levert bijvoorbeeld wel nakomelingen op, maar geen vruchtbare.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Van mij wel, maar de meeste dieren zijn toch niet verenigbaar (zeg ik dat goed zo?) met elkaar.
zullen wij paren?quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb het dan over dieren van dezelfde soort (wanneer het dus vruchtbare nakomelingen oplevert). Een paard en een ezel levert bijvoorbeeld wel nakomelingen op, maar geen vruchtbare.
Oh ja logisch wel dat je dat bedoelt, fair enough.quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb het dan over dieren van dezelfde soort (wanneer het dus vruchtbare nakomelingen oplevert). Een paard en een ezel levert bijvoorbeeld wel nakomelingen op, maar geen vruchtbare.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |