quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
Hij is geen 'legende' hoor. Meer een soort soa waar je nooit van af komt.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
Meer een soort soa waar je nooit van af komt.
Daar is je oude vertrouwde gezicht weer.quote:
eujjjjquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb je aangegeven voor stalking
Gelukkig ken je me na al die jaren nog zo goed. Het is alsof je nog nooit bent weg geweest van FOK!quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar is je oude vertrouwde gezicht weer.
tutudu tu tu tudu tu tudu tu tu tuduquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:12 schreef NoelGallagher het volgende:
hey babe, take a walk on the wild side
hahahahaha op het moment dat ik je post las, kwam dat stukje voorbijquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
tutudu tu tu tudu tu tudu tu tu tudu
Raar idd als je gewoon een prima geheugen hebt en je herinnerd je zo'n idioot die je als een stalkhomo achterna loopt in elk topic omdat die boos is en zijn hormonen en emoties niet de baas is.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:13 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Gelukkig ken je me na al die jaren nog zo goed. Het is alsof je nog nooit bent weg geweest van FOK!
hahaha nice!quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahahahaha op het moment dat ik je post las, kwam dat stukje voorbij
Is dit een stukje projectie?quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Raar idd als je gewoon een prima geheugen hebt en je herinnerd je zo'n idioot die je als een stalkhomo achterna loopt in elk topic omdat die boos is en zijn hormonen en emoties niet de baas is.
wat is er aan de hand, deernequote:Op dinsdag 13 december 2016 14:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij stalkt mij dus pak 'm maar aan
Niemand wilt jou stalken. Zelfs ik nietquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij stalkt mij dus pak 'm maar aan
Neequote:Op dinsdag 13 december 2016 14:18 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zijn die nog bij elkaar na alles?
Hij is de gene die mij toevoegt aan die whatsappgroepenquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wat is er aan de hand, deerne
Ik heb je geblokt hoorquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:18 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Niemand wilt jou stalken. Zelfs ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |