90% van de gifjes die jij post zijn geblocked hierquote:
same herequote:Op dinsdag 13 december 2016 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
90% van de gifjes die jij post zijn geblocked hier
Denk ook gelukkig maarquote:
Echt he dat zal ons leren.quote:
Past heel goed bij je.quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:18 schreef xcachet het volgende:
Ik ga alle open vragen straks goed maken, dan heb ik al een 5,5 en gok ik alle multiple-choice vragen voor een hoger cijfer. Wat vinden jullie van deze aanpak?
ff massage vragen aan die kerel die met kerst ook komtquote:Op dinsdag 13 december 2016 13:34 schreef Amarantha het volgende:
Naja klopt wel. Nog steeds fucking last van mijn rug.
Die komt misschien hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:37 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ff massage vragen aan die kerel die met kerst ook komt
Er komen heel veel kerels met kerstquote:Op dinsdag 13 december 2016 13:37 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
ff massage vragen aan die kerel die met kerst ook komt
Ama is die vrouw van Meester Visser doet uitspraak?quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:38 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Er komen heel veel kerels met kerst
Nee die is dun.quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ama is die vrouw van Meester Visser doet uitspraak?
en ben je nu jaloers?quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:38 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Er komen heel veel kerels met kerst
Whehe.quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
dezeżquote:Op dinsdag 13 december 2016 13:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, die van die bovenburen die zeuren dat de onderbuurvrouw zoveel mannen over de vloer krijgt.quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:40 schreef wise het volgende:
[..]
dezeż
[ afbeelding ]
of dezeż
[ afbeelding ]
Dat was toch iets met demonen?quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:40 schreef wise het volgende:
[..]
dezeż
[ afbeelding ]
of dezeż
[ afbeelding ]
Die is van de publieke omroep Rijdende Rechter en dat is tegenwoordig met meester Reid. Meester Visser doet uitspraak is op SBS en daarvan was laatst een mooie aflevering met asodebieltokkies in Heerenveen. Waaronder een blonde vrouw waarbij de hele dag blowende heren over de vloer kwamen.quote:
Hoezo? ga je weer bij Joling kerst vieren?quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:40 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Ik ben er waarschijnlijk 1 van.
Zou jij moeten herkennen! Jij bent toch in Barcelona geweest?quote:
Ho ho, volgens die blonde vrouw kwamen de heren voor heel iets anders dan blowen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Die is van de publieke omroep Rijdende Rechter en dat is tegenwoordig met meester Reid. Meester Visser doet uitspraak is op SBS en daarvan was laatst een mooie aflevering met asodebieltokkies in Heerenveen. Waaronder een blonde vrouw waarbij de hele dag blowende heren over de vloer kwamen.
Ik kan gewoon alleen komen hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Hoezo? ga je weer bij Joling kerst vieren?
Ok, bedankt voor de uitleg, stel ik zeer op prijs.quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Die is van de publieke omroep Rijdende Rechter en dat is tegenwoordig met meester Reid. Meester Visser doet uitspraak is op SBS en daarvan was laatst een mooie aflevering met asodebieltokkies in Heerenveen. Waaronder een blonde vrouw waarbij de hele dag blowende heren over de vloer kwamen.
Natuurlijk, waarom denk je anders dat mannen komen..quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ho ho, volgens die blonde vrouw kwamen de heren voor heel iets anders dan blowen.
Gisteren was er eentje, maar die was saai. Met bejaarden en huisjes aan een vijver.quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:45 schreef xcachet het volgende:
Wanneer is er weer een nieuwe aflevering, Chai?
Het zijn altijd bejaarden.quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Gisteren was er eentje, maar die was saai. Met bejaarden en huisjes aan een vijver.
Driesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |