Myy knightquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb je aangegeven voor stalking
oh dat sukkeltjequote:Op dinsdag 13 december 2016 14:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij is de gene die mij toevoegt aan die whatsappgroepen
dan heb ik medelijden met iedereenquote:
kap er dan mee of doe je continue dingen die je liever niet wilt?quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:18 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Niemand wilt jou stalken. Zelfs ik niet
Smeer je zo een perm ban aan hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:21 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Heftig. Even huilen dat een 7/10 mij weer geblokt had terwijl ik dat niet eens door had.
Wie ben jij danquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:22 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
kap er dan mee of doe je continue dingen die je liever niet wilt?
Straks gaat hij huilen bij een FA en dan heb ik het gedaanquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:24 schreef NoelGallagher het volgende:
cachet, geef mij het nummer van wickedman
had een vis uit de vitrine gepakt en hem ff er mee gemeptquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tijdje terug bij de viskar...
Stond een oud mannetje met rollator, beetje half achteraan de rij van klanten en ik zag dat er mensen voor gingen dringen dus op den duur keek de meid achter de kassa naar mij toen ze vroeg wie er aan de beurt was.
Dus ik keek naar haar en wees naar die oude man die nog steeds half achterin op zijn rollator zat, chagrijnig voor zich uit zat te staren en zei dat die man aan de beurt was...
En toen...
De man keek mij geïrriteerd aan en zei dat hij helemaal niet aan de beurt was en ik mij nergens mee moest bemoeien
Mijn klomp, deze brak.
Gevaarlijkquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Smeer je zo een perm ban aan hoor.
carequote:Op dinsdag 13 december 2016 14:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Straks gaat hij huilen bij een FA en dan heb ik het gedaan
Wil je mij niet verwarren met 2Nutz ofzoquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee man dan gaat mijn hand stinkenquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:25 schreef wise het volgende:
[..]
had een vis uit de vitrine gepakt en hem ff er mee gemept
Ik wacht met smart op zijn huildm's/pm'squote:Op dinsdag 13 december 2016 14:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
nee zo'n goede opmerking is hij niet waardquote:
Gewoon een paar jaar weg en je gaat weer verder waar je stopte?quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:25 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wil je mij niet verwarren met 2Nutz ofzo
Die mogen niet openbaar gemaakt worden andersquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op zijn huildm's/pm's
ALLEMAAAAAALquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Nou ik heb het nummer van wickedman, op welke gaysite zal ik die eens gaan zetten.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Nou ik heb het nummer van wickedman, op welke gaysite zal ik die eens gaan zetten.
Doe het als Oprah Winfrey maar dan richting Gaysitesquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Noel zit gewoon op zijn normale niveau nu hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]ik zou mij niet begeven op dat niveau.
Wat?quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:29 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Doe het als Oprah Winfrey maar dan richting Gaysites
You get his phonenumber! And you! And you!
Wat een onzin. Ik rook al jaren tandpasta. Werkt het beste.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:29 schreef Geeltand het volgende:
Ik poets mijn tanden altijd met shag. Nu hoorde ik laatst dat deze methodetje niet goed werkt en dat ik dat met tandpasta zou moeten doen. Mag ik vragen als iemand hier meer van weet?
Die UI ik zie ook gelijk die pic weer voor mequote:Op dinsdag 13 december 2016 14:29 schreef Geeltand het volgende:
Ik poets mijn tanden altijd met shag. Nu hoorde ik laatst dat deze methodetje niet goed werkt en dat ik dat met tandpasta zou moeten doen. Mag ik vragen als iemand hier meer van weet?
Beetje Yiha-taferelen ditquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:28 schreef NoelGallagher het volgende:
sowquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Noel zit gewoon op zijn normale niveau nu hoor.
Duidelijk iemand met een migratie-achtergrondquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:29 schreef Geeltand het volgende:
Zou het?quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:30 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik rook al jaren tandpasta. Werkt het beste.
Nee johhh, heet ie echt Dries??quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee johhh, heet ie echt Dries??
Ha-ha
hij is toch gay, of zit ben ik in de war met met een ander klb sc userquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:28 schreef NoelGallagher het volgende:
Guus?quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:34 schreef wise het volgende:
[..]
hij is toch gay, of zit ben ik in de war met met een ander klb sc user
Dat is LocoG/tetouaribo.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:34 schreef wise het volgende:
[..]
hij is toch gay, of zit ben ik in de war met met een ander klb sc user
Waarheid is hard. Misschien toch maar ooit een break out van Fok! nemen?quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon een paar jaar weg en je gaat weer verder waar je stopte?![]()
manmanman
Mooi leven.
Nee Driss, zoals die verzorger in Intouchables.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:33 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nee johhh, heet ie echt Dries??
Ha-ha
sow. mad.quote:Op dinsdag 13 december 2016 14:35 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Waarheid is hard. Misschien toch maar ooit een break out van Fok! nemen?
Je zit er al bijna een kwart eeuw en ik heb nooit een verandering in je post door genomen. Altijd dezelfde gefrustreerde posts om te compenseren met je echte leven en posts waarbij ik las dat je zelfs meisjes van 12 de dood in wenste.
Ze zeggen dat wijsheid met ouderdom komt maar blijkbaar geldt dat niet voor iedereen
sprak de ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 13 december 2016 14:35 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Waarheid is hard. Misschien toch maar ooit een break out van Fok! nemen?
Je zit er al bijna een kwart eeuw en ik heb nooit een verandering in je post door genomen. Altijd dezelfde gefrustreerde posts om te compenseren met je echte leven en posts waarbij ik las dat je zelfs meisjes van 12 de dood in wenste.
Ze zeggen dat wijsheid met ouderdom komt maar blijkbaar geldt dat niet voor iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |