Moet je de hele avond\nacht gastvrouw zijn?quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee. Er komen zover ik weet geen FOK!kers. Is ook niet heel erg gezellig hoor, ik ben toch de hele tijd bezig met van alles en nog wat.
Soort van ja.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moet je de hele avond\nacht gastvrouw zijn?
O, wat gayquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou zeg, wilde alleen maar kroelen... viezerik!
Dat is wel minder, kan je ook niet echt zuipen.quote:
SOWquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Buk maar, dan laat ik je alle Staten van de VS zien
Sow.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:44 schreef Amarantha het volgende:
Er komen 100 mensen gemiddeld dus moet wel beetje goed gaan.
Jawel, een luchtgitaar.quote:
Maar natuurlijk! Kom je hem ophalen of stuur ik hem op?quote:
Akkoord.quote:
klaargekomenquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Washington, Olympia
Oregon, Salem
New Mexico, Santa Fe
KOM DAN
Stuur maar op wil je niet zien ofzo mafketelquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:45 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Maar natuurlijk! Kom je hem ophalen of stuur ik hem op?
quote:
Leuk dat je er weer bent. Gezellig.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Stuur maar op wil je niet zien ofzo mafketel
jammer. wilde ff kussenquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Stuur maar op wil je niet zien ofzo mafketel
Hou je bek nou eens godverdommequote:Op dinsdag 13 december 2016 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Leuk dat je er weer bent. Gezellig.
Mongool.
Is dit een overhoring?quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
Washington, Olympia
Oregon, Salem
New Mexico, Santa Fe
KOM DAN
Hou zelf je bek godverdomme.quote:
Doe ik sowieso niet.quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is wel minder, kan je ook niet echt zuipen.
vervang zuipen met smoken.quote:
Superman?quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
Deze, Etto:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prima.quote:
Knap ding hoorquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
Deze, Etto:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is er jonge? Waarom zo chagrijnig? Per ongeluk alle loempiavellen de verkeerde kant op gevouwd?quote:
sowquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:48 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Wat is er jonge? Waarom zo chagrijnig? Per ongeluk alle loempiavellen de verkeerde kant op gevouwd?
Komt door die realitycheck van wickedquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:48 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Wat is er jonge? Waarom zo chagrijnig? Per ongeluk alle loempiavellen de verkeerde kant op gevouwd?
Niets heb gewoon een hekel aan de wereldquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:48 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
neequote:
Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt door die realitycheck van wicked
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |