Moest wat kabels leggen, ophangen, dingen verplaatsen. Beetje rommelen en simpele klusjes. Ik heb daar een schurfthekel aan en klussen is niets voor mij. Toch maar gedaan.quote:
Lees ik in GRTD,quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Kleine dienstmededeling: Haags_kwartiertje heeft een ban.
Einde dienstmededeling.
brabants kwartiertje is oneindig lang?quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:20 schreef Mister-Bradge het volgende:
Haags Kwartiertje is dus effe een brabants kwartiertje weg![]()
![]()
![]()
wat is zijn fbquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:25 schreef Amarantha het volgende:
Haags heeft mij ook geblokkeerd op Facebook.![]()
![]()
Jezusquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:25 schreef Amarantha het volgende:
![]()
Crip begreep ik wel maar dit?quote:
Misschien heeft 'ie ook last van een Braddietje? (quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Crip begreep ik wel maar dit?Had hem al niet meer eens als vrienden.
Succes!quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:33 schreef Amarantha het volgende:
Ach het zal ook wel.Ik ga weer even verder met mijn docu.
Komende 2 weken zal ik elke dag te laat komenquote:
Oh.quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:40 schreef kdricklamar het volgende:
jullie luisteren tenminste wel naar mij
denk het wel jaquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:39 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Maar zou je dat wijf doen die ik laatste stuurde?
regel gewoon een neef van fushia als taxichauffeurquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:40 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Klagen helpt niet bij ze dus dan maar hier jullie luisteren tenminste wel naar mij
Die met die tokkienaam?quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:39 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Maar zou je dat wijf doen die ik laatste stuurde?
Die kan niet elke dag vanuit brussel mij ophalen en brengen naar schoolquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
regel gewoon een neef van fushia als taxichauffeur
Oh ja?quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:46 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Dat zegt je ma ook elke avond tegen de buren
alsof hij wat beters te doen heeftquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:45 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Die kan niet elke dag vanuit brussel mij ophalen en brengen naar school
Fushia is maar een miezerig wietdealer, geen tony montana
Beetje seksueel gefrustreerd?quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:48 schreef kdricklamar het volgende:
Ik ga echt niet meer op internet opgefokt reageren op imbecielen bespaar jezelf de moeite
Daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
alsof hij wat beters te doen heeft
Jaquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:49 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Beetje seksueel gefrustreerd?
Is ze lekker?quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:50 schreef wickedmen het volgende:
Hmmmmm huisgenote met vriend ziet me wel erg zitten
Heb je ruziequote:Op dinsdag 13 december 2016 00:25 schreef Amarantha het volgende:
![]()
dat is niet lief.quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:51 schreef Oberkullie het volgende:
Ik hoop dat mijn buren uit het raam van de 5de etage vallen vannacht
Je buurman zit op fok dus trquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:51 schreef Oberkullie het volgende:
Ik hoop dat mijn buren uit het raam van de 5de etage vallen vannacht
Een pijnlijk moment is ook goed genoegquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:52 schreef tailfox het volgende:
[..]
dat is niet lief.
5e verdieping is niet 100 procent dodelijk
owquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:52 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Een pijnlijk moment is ook goed genoeg
Lijkt me eerder van je moeder tbhquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:52 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik kan je schaamlippen vanuit mijn beeldscherm al ruiken, gadverdamme allemaal schimmel.
Je bent mijn moeder niet, ookal heeft mijn vader je allang gedaan.quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:53 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Lijkt me eerder van je moeder tbh
Idd kan echt nietquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:54 schreef wickedmen het volgende:
Ja ze is lekker maar vind het onethisch om iemand's relatie bewust naar de klote te helpen
Boeie, je hebt er geen last van.quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:54 schreef wickedmen het volgende:
Ja ze is lekker maar vind het onethisch om iemand's relatie bewust naar de klote te helpen
Maar als het binnen 5 minuten is telt het niet als vreemdgaan. Zelfde met eten op de vloer en de 5 seconden regelquote:
Beter. Leek me niet echt leuk werkquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:54 schreef tailfox het volgende:
[..]
gozer werk echt al 2 jaar niet meer ofzo bij horeca
Nu help ik ouderen met computer problemen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:55 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Beter. Leek me niet echt leuk werk
In zijn dromen wel ehquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:54 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Je bent mijn moeder niet, ookal heeft mijn vader je allang gedaan.
neequote:Op dinsdag 13 december 2016 00:56 schreef tailfox het volgende:
fylax heb je eigenlijk ooit mensen gemeet
Mijn droomquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nu help ik ouderen met computer problemen.
doe geen fuck verdien veel geld
Wat danquote:
Nope allee, als je het niet wistquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:55 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Maar als het binnen 5 minuten is telt het niet als vreemdgaan. Zelfde met eten op de vloer en de 5 seconden regel
Mijn vader is niet Nederlands faalquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:56 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
In zijn dromen wel eh
Al die vieze nl vaders van jullie manmanman
Ben je chimi?quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:57 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Nope allee, als je het niet wist
Ik had eens gezoend let een jongen die relatie had en ik vond het zo zielig toen ik erachter kwamofja het was niet mijn schuld maar wel zielig voor dat meisje als ze het wist
Een echte sletquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:57 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Nope allee, als je het niet wist
Ik had eens gezoend let een jongen die relatie had en ik vond het zo zielig toen ik erachter kwamofja het was niet mijn schuld maar wel zielig voor dat meisje als ze het wist
Lijkt me ook wel saai op een gegeven momentquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nu help ik ouderen met computer problemen.
doe geen fuck verdien veel geld
Jaja wij zijn klaar man kan me echt niet nog lager tot jouw niveau verlagen maar misschien willen je vriendjes op het vmbo wel aandacht aan je geven doeiiiiquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:57 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Mijn vader is niet Nederlands faal
verdient echt lekker en oudjes zijn blij met mij.quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:58 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel saai op een gegeven moment
Niet weer 15 km moeten lopen midden in de nacht met een kapotte fiets in the middel of nowhere?quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
hoe doe je dat.
heb half fok al gedaan, gemeet gelikt
heb nu waggie dus fack lopen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:59 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Niet weer 15 km moeten lopen midden in de nacht met een kapotte fiets in the middel of nowhere?
quote:Op dinsdag 13 december 2016 01:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
heb nu waggie dus fack lopen.
en fietsen
#fattie
Jij kan fantastisch Nederlands voor een hoogopgeleide. Jezus, zo goed heb ik het nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:58 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Jaja wij zijn klaar man kan me echt niet nog lager tot jouw niveau verlagen maar misschien willen je vriendjes op het vmbo wel aandacht aan je geven doeiiii
Hooggeleid Gquote:Op dinsdag 13 december 2016 01:01 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Jij kan fantastisch Nederlands voor een hoogopgeleide. Jezus, zo goed heb ik het nog nooit gezien.
Ik ben hoogopgeleid volgens jou ja? Je denkt zoveel over mij te weten echt cutequote:Op dinsdag 13 december 2016 01:01 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Jij kan fantastisch Nederlands voor een hoogopgeleide. Jezus, zo goed heb ik het nog nooit gezien.
Dat maak jij ervan, dat je laagopgeleid bent weet iedereen al.quote:Op dinsdag 13 december 2016 01:06 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik ben hoogopgeleid volgens jou ja? Je denkt zoveel over mij te weten echt cute
😂😂😂😂stupid assquote:Op dinsdag 13 december 2016 01:07 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan, dat je laagopgeleid bent weet iedereen al.
Zo kan die wel weerquote:Op dinsdag 13 december 2016 01:12 schreef wickedmen het volgende:
[..]
😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯
Ahaaahhaquote:Op dinsdag 13 december 2016 01:13 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Hier een topic voor jou.
R&P / Schizofrenie #13
It wasn't me.quote:
Helemaal naar zo'n Pauper stad voor een slet?quote:Op dinsdag 13 december 2016 01:27 schreef kdricklamar het volgende:
Kom roffa 666 dan zien we wel wie er meer niveau heeft
Met je act op internet ahaahah
Trustequote:Op dinsdag 13 december 2016 01:27 schreef kdricklamar het volgende:
Xxxx slaap.ekker ik zie nog wel dm verdchijnen pussy
-weg-quote:Op dinsdag 13 december 2016 01:28 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Helemaal naar zo'n Pauper stad voor een slet?mensen moeten ook nog werken.
Je bent zo dik vies wijf hahahaha pittig kapsel vieze potquote:Op dinsdag 13 december 2016 01:34 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Deze slet zou je ribben breken wandelend kanker tak
Os dit justin bieber btw 😳quote:Op dinsdag 13 december 2016 01:27 schreef BoneThugss het volgende:
I'TS THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRR
Doet je denken aan je familie he?quote:Op dinsdag 13 december 2016 01:36 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de dierentuin
Ik ben geen familie van je, heb geen paupers in mijn bloed.quote:Op dinsdag 13 december 2016 01:38 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Doet je denken aan je familie he?
Echt godverdomme leer eens Nederlands pot.quote:Op dinsdag 13 december 2016 01:38 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Jij zoekt sensqtie toch? Kan je beter in rl zoekend dan hier
Lastig he
Aaahahahahahah rot op man je weet niet eens wat je zegtquote:Op dinsdag 13 december 2016 01:40 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Echt godverdomme leer eens Nederlands pot.
Jij kent het begrip Nederlands niet.quote:Op dinsdag 13 december 2016 01:41 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Aaahahahahahah rot op man je weet niet eens wat je zegt
Jaquote:Op dinsdag 13 december 2016 02:04 schreef wickedmen het volgende:
Is die Kdricklamar de nieuwe Meloewa ofzo?
Mocht ze willenquote:Op dinsdag 13 december 2016 02:04 schreef wickedmen het volgende:
Is die Kdricklamar de nieuwe Meloewa ofzo?
Nieuwe dienstregeling hè.quote:Op dinsdag 13 december 2016 08:05 schreef zeer het volgende:
Gvd trein gemist 25 min wachten rip platteland
Je haar doen en tanden poetsen?quote:Op dinsdag 13 december 2016 08:17 schreef zeer het volgende:
Ben altijd benieuwd hoe make up-ende vrouwen in de trein reageren als ik mijn morning routine onder hun ogen uitvoer.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 08:17 schreef zeer het volgende:
Ben altijd benieuwd hoe make up-ende vrouwen in de trein reageren als ik mijn morning routine onder hun ogen uitvoer.
quote:
Hahahahahahahahahahahahahahahahahajququote:Op dinsdag 13 december 2016 08:05 schreef zeer het volgende:
Gvd trein gemist 25 min wachten rip platteland
Ook zo:quote:Op dinsdag 13 december 2016 08:31 schreef zeer het volgende:
[..]
ja maar dan naakt en met een erecte fallus
ja boeit verder niet ga op m'n gemak ontbijten in Amsterdam en zeg dat ik vroege afspraak extern hadquote:Op dinsdag 13 december 2016 08:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahahahahahahahajqu
Zullen denken 'homo'quote:Op dinsdag 13 december 2016 08:17 schreef zeer het volgende:
ben je technisch gezien vegan als je in het weekend liters zaad slikt tho?quote:Op dinsdag 13 december 2016 08:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zullen denken 'homo'
Dat wordt nog eens bevestigd als ze weten dat je vegan bent
Theoretisch gezien vast niet, maar heb weinig met overdreven consequent zijn, dus wmb wel.quote:Op dinsdag 13 december 2016 08:40 schreef zeer het volgende:
[..]
ben je technisch gezien vegan als je in het weekend liters zaad slikt tho?
Wortelzaad?quote:Op dinsdag 13 december 2016 08:40 schreef zeer het volgende:
[..]
ben je technisch gezien vegan als je in het weekend liters zaad slikt tho?
Eerst altijd kopje thee, dan koffie.quote:
gelukkigquote:Op dinsdag 13 december 2016 08:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Theoretisch gezien vast niet, maar heb weinig met overdreven consequent zijn, dus wmb wel.
Oh. Ik drink vrijwel alleen 's avonds thee.quote:Op dinsdag 13 december 2016 08:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eerst altijd kopje thee, dan koffie.
neequote:
Waarom treinhoer? je hebt je hart al lang aan haar gegeven en ze weet het niet.quote:Op dinsdag 13 december 2016 08:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kwam treinhoer op tinder tegen gister
Ze gaat toch niet liken maja
Zo veel feels
Slaapthee?quote:Op dinsdag 13 december 2016 08:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh. Ik drink vrijwel alleen 's avonds thee.
Ha Ha je bent afgewezenquote:Op dinsdag 13 december 2016 08:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee
Zo veel feels
Vals nichtengedrag, dit.quote:
ze heeft me zoveel kansen gegeven echt ongekendquote:Op dinsdag 13 december 2016 08:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom treinhoer? je hebt je hart al lang aan haar gegeven en ze weet het niet.
[..]
Slaapthee?
mooi toch jij bent de baasquote:Op dinsdag 13 december 2016 08:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze heeft me zoveel kansen gegeven echt ongekend
Ze was zo geduldig
Nu kotst ze me uit
Jou kansen gegeven? ze weet dus wel van jouw bestaan af inmiddels..?quote:Op dinsdag 13 december 2016 08:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ze was zo geduldig
Nu kotst ze me uit
Doe dan ook niet zo geflipt. Stap gewoon op een meid af. Lukt het bij de één niet, next. De wereld loopt vol met vrouwen en die moeten toch echt allemaal gepaald worden.quote:Op dinsdag 13 december 2016 08:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ze was zo geduldig
Nu kotst ze me uit
En gekontvingerd.quote:Op dinsdag 13 december 2016 08:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Doe dan ook niet zo geflipt. Stap gewoon op een meid af. Lukt het bij de één niet, next. De wereld loopt vol met vrouwen en die moeten toch echt allemaal gepaald worden.
Jaquote:Op dinsdag 13 december 2016 08:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Doe dan ook niet zo geflipt. Stap gewoon op een meid af. Lukt het bij de één niet, next. De wereld loopt vol met vrouwen en die moeten toch echt allemaal gepaald worden.
Hahaquote:Op dinsdag 13 december 2016 08:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
okquote:Op dinsdag 13 december 2016 08:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
jaa heb je niet opgelet ofzo de afgelopen jarenquote:Op dinsdag 13 december 2016 08:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jou kansen gegeven? ze weet dus wel van jouw bestaan af inmiddels..?
zelfs chai wist dit nietquote:Op dinsdag 13 december 2016 09:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jaa heb je niet opgelet ofzo de afgelopen jaren
Niet echt, eigenlijk..quote:Op dinsdag 13 december 2016 09:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jaa heb je niet opgelet ofzo de afgelopen jaren
Ja Jezus man. Terwijl Dima ziekelijk zit te fantaseren worden die chicks gewoon elke dag keihard uitgewoond.quote:
Ja i know, daarom snap ik ook niet dat ie het maar bij fantasietjes en hoeren houdt.quote:Op dinsdag 13 december 2016 09:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja Jezus man. Terwijl Dima ziekelijk zit te fantaseren worden die chicks gewoon elke dag keihard uitgewoond.
en wat is jouw excuusquote:Op dinsdag 13 december 2016 09:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja Jezus man. Terwijl Dima ziekelijk zit te fantaseren worden die chicks gewoon elke dag keihard uitgewoond.
hij geeft z'n hoertjes altijd een paar euro fooi hoorquote:Op dinsdag 13 december 2016 09:17 schreef xcachet het volgende:
Niels geeft volgens mij ook maar weinig respect voor vrouwen.
rip sterktequote:Op dinsdag 13 december 2016 09:17 schreef Toto69 het volgende:
Oh shitt, mn verstandskies gaat er over 2 uur uitgesneden worden ipv 16 januari
Is niet wat het lijkt hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2016 09:17 schreef xcachet het volgende:
Een baas ben je wel grassquote:Op dinsdag 13 december 2016 09:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Straks ff een meisje van straat af plukken en uitwonen. Duld geen commentaar want ben de baas hier
Viel bij mij ontzettend mee, kon gewoon weer eten die avond. Hoop dat dat bij jou ook is, veel sterktequote:
hoop het ookquote:Op dinsdag 13 december 2016 09:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Viel bij mij ontzettend mee, kon gewoon weer eten die avond. Hoop dat dat bij jou ook is, veel sterkte
hahah wanhoopquote:Op dinsdag 13 december 2016 08:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee
Zo veel feels
hoe komt ie anders aan dat straatverbod wegens stalking?quote:Op dinsdag 13 december 2016 08:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jou kansen gegeven? ze weet dus wel van jouw bestaan af inmiddels..?
Serieus, ik merkte geen verschil. Hoe dan ook: Ook dit gaat voorbij. Hoor je vanavond welquote:Op dinsdag 13 december 2016 09:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hoop het ooksnijden lijkt me kutter dan trekken maar we shall see
Thnx maat
Ga je die dan ook elke dag keihard uitwonen?quote:Op dinsdag 13 december 2016 09:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Straks ff een meisje van straat af plukken en uitwonen. Duld geen commentaar want ben de baas hier
snijden kan erg fijn zijn maar climax er nooit vanquote:Op dinsdag 13 december 2016 09:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Thnx maat
Cachyyyyyquote:Op dinsdag 13 december 2016 09:17 schreef xcachet het volgende:
quote:Op dinsdag 13 december 2016 09:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Serieus, ik merkte geen verschil. Hoe dan ook: Ook dit gaat voorbij. Hoor je vanavond wel
voorwaarde is wel dat je moet lueke jonge moet zijn hequote:Op dinsdag 13 december 2016 09:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja i know, daarom snap ik ook niet dat ie het maar bij fantasietjes en hoeren houdt.
niet mietenquote:Op dinsdag 13 december 2016 09:17 schreef Toto69 het volgende:
dit dusquote:Op dinsdag 13 december 2016 09:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Viel bij mij ontzettend mee, kon gewoon weer eten die avond. Hoop dat dat bij jou ook is, veel sterkte
loop wel los gast. Valt allemaal wel mee. Je hoort altijd alleen de pussies erover dat het zo zeer deed. Succes!quote:Op dinsdag 13 december 2016 09:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Thnx maat
zal jou es uitwonen en kontvingerenquote:
Review?quote:Op dinsdag 13 december 2016 09:17 schreef Toto69 het volgende:
fixedquote:Op dinsdag 13 december 2016 09:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
had gwn superlike moeten geven
wat?quote:Op dinsdag 13 december 2016 09:25 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hoe komt ie anders aan dat straatverbod wegens stalking?
trekken met verdoven valt iig mee. Maar snijdenquote:Op dinsdag 13 december 2016 09:17 schreef Toto69 het volgende:
Als je dat niet bent dan doe je gewoon net als of... vrouwen zijn vaak heel naïefquote:Op dinsdag 13 december 2016 09:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
voorwaarde is wel dat je moet lueke jonge moet zijn he
quote:
je moet vrouwen gewoon slecht behandelen. Daar vallen ze op.quote:Op dinsdag 13 december 2016 09:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je dat niet bent dan doe je gewoon net als of... vrouwen zijn vaak heel naïef
Dit idd, welke vrouw wil nou niet voor rotte vis uitgemaakt worden.quote:Op dinsdag 13 december 2016 09:29 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
je moet vrouwen gewoon slecht behandelen. Daar vallen ze op.
en gemept wordenquote:Op dinsdag 13 december 2016 09:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit idd, welke vrouw wil nou niet voor rotte vis uitgemaakt worden.
Gedachtegang van de gemiddelde tata die al jaren bezig is met PUA en dat soort onzin en nog steeds niet slaagt.quote:Op dinsdag 13 december 2016 09:29 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
wat is PUA?quote:Op dinsdag 13 december 2016 09:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Gedachtegang van de gemiddelde tata die al jaren bezig is met PUA en dat soort onzin en nog steeds niet slaagt.
quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2016 09:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niks mis met een paar striemen op een mooi lijf.
Dat is een geintje toch. Je weet zelf. Dit soort gedragingen past beter bij de cultuur van Che_quote:
sowquote:Op dinsdag 13 december 2016 09:34 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Dat is een geintje toch. Je weet zelf. Dit soort gedragingen past beter bij de cultuur van Che_
sneer naar noel ditquote:Op dinsdag 13 december 2016 09:34 schreef xcachet het volgende:
FOK!kers die denken te weten wat vrouwen willen.
Ik weet wel wat jij wil andersquote:Op dinsdag 13 december 2016 09:34 schreef xcachet het volgende:
FOK!kers die denken te weten wat vrouwen willen.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 09:29 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Nee. Ik ga morgen opzoek naar mezelf in Azië.quote:Op dinsdag 13 december 2016 09:35 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ik weet wel wat jij wil anders
naar jezelf of naar god?quote:Op dinsdag 13 december 2016 09:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Ik ga morgen opzoek naar mezelf in Azië.
Dat weet ik, ik ken mij zelf sowieso goed genoeg.quote:
Tempels...quote:
en om te swaffelenquote:Op dinsdag 13 december 2016 09:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Tempels...
Vind ik altijd wel een leuke bezigheid om die te bezoeken.
Ubermensch cultuurquote:Op dinsdag 13 december 2016 09:34 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Dat is een geintje toch. Je weet zelf. Dit soort gedragingen past beter bij de cultuur van Che_
Ik werd ooit nog eens weggestuurd uit zo'n tempel. Was ik vergeten mijn schouders te bedekken, want ik liep in een hemdje.quote:Op dinsdag 13 december 2016 09:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Tempels...
Vind ik altijd wel een leuke bezigheid om die te bezoeken.
Kan men hier weer maandenlang aanhoren dat er 80 verschillende soorten noedels zijn en konichiwa ook wel doorgaat als scheldwoordquote:Op dinsdag 13 december 2016 09:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Ik ga morgen opzoek naar mezelf in Azië.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 09:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kan men hier weer maandenlang aanhoren dat er 80 verschillende soorten noedels zijn en konichiwa ook wel doorgaat als scheldwoord
Wow, hoe weet jij dit allemaal. Kom je opscheppen over je tijd in Azië of zo? :squote:Op dinsdag 13 december 2016 09:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kan men hier weer maandenlang aanhoren dat er 80 verschillende soorten noedels zijn en konichiwa ook wel doorgaat als scheldwoord
Hahahahaquote:Op dinsdag 13 december 2016 09:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou ze dan ook in ene van een Aziatische voetbal club fan zijn?
Stelt toch geen hol voor johquote:Op dinsdag 13 december 2016 09:17 schreef Toto69 het volgende:
jammer dat je moeder heeft gefoktquote:Op dinsdag 13 december 2016 09:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jammer dat je ook op je vakantie fokt
I dunnoquote:Op dinsdag 13 december 2016 09:57 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hoe kan haags nou een ban hebben?
quote:Op dinsdag 13 december 2016 09:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
geen chocoladeletter voor jou
En dat hij hoopte dat ik verkracht zou worden onderweg naar huis. Maar dat zei hij iets van 4 dagen geleden.quote:Op dinsdag 13 december 2016 09:58 schreef HPLC het volgende:
haha hij heeft echt een ban.
Ik weet alleen dat hij moest stoppen met kerstliedjes zingen van de mods. Misschien is dat de reden
hahah damn.. tot zover de kerstgedachtequote:Op dinsdag 13 december 2016 09:58 schreef HPLC het volgende:
Ik weet alleen dat hij moest stoppen met kerstliedjes zingen van de mods. Misschien is dat de reden
en iedereen weet dat dat gewoon zijn manier van affectie tonen isquote:Op dinsdag 13 december 2016 09:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
En dat hij hoopte dat ik verkracht zou worden onderweg naar huis. Maar dat zei hij iets van 4 dagen geleden.
Kom we dm'en hem massaal met ITS THE MOST WONDERFULL TIME OF THE YEAARRRRquote:Op dinsdag 13 december 2016 09:58 schreef HPLC het volgende:
Gibson misschien niet. Die is hier nooit.quote:Op dinsdag 13 december 2016 10:00 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
en iedereen weet dat dat gewoon zijn manier van affectie tonen is
kunt toch niet dm'en met iemand die een ban heeft. Kunt beter de mod die hem een ban heeft gegeven bestoken:Pquote:Op dinsdag 13 december 2016 10:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kom we dm'en hem massaal met ITS THE MOST WONDERFULL TIME OF THE YEAARRRR
Oh wist ik nietquote:Op dinsdag 13 december 2016 10:02 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
kunt toch niet dm'en met iemand die een ban heeft. Kunt beter de mod die hem een ban heeft gegeven bestoken:P
Nee ok, dan is het goed.quote:Op dinsdag 13 december 2016 10:02 schreef Pensylvania het volgende:
ik wil je verder helemaal niet opnaaien ofzo hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |