jammer dat je moeder heeft gefoktquote:Op dinsdag 13 december 2016 09:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jammer dat je ook op je vakantie fokt
I dunnoquote:Op dinsdag 13 december 2016 09:57 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hoe kan haags nou een ban hebben?
quote:Op dinsdag 13 december 2016 09:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
geen chocoladeletter voor jou
En dat hij hoopte dat ik verkracht zou worden onderweg naar huis. Maar dat zei hij iets van 4 dagen geleden.quote:Op dinsdag 13 december 2016 09:58 schreef HPLC het volgende:
haha hij heeft echt een ban.
Ik weet alleen dat hij moest stoppen met kerstliedjes zingen van de mods. Misschien is dat de reden
hahah damn.. tot zover de kerstgedachtequote:Op dinsdag 13 december 2016 09:58 schreef HPLC het volgende:
Ik weet alleen dat hij moest stoppen met kerstliedjes zingen van de mods. Misschien is dat de reden
en iedereen weet dat dat gewoon zijn manier van affectie tonen isquote:Op dinsdag 13 december 2016 09:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
En dat hij hoopte dat ik verkracht zou worden onderweg naar huis. Maar dat zei hij iets van 4 dagen geleden.
Kom we dm'en hem massaal met ITS THE MOST WONDERFULL TIME OF THE YEAARRRRquote:Op dinsdag 13 december 2016 09:58 schreef HPLC het volgende:
Gibson misschien niet. Die is hier nooit.quote:Op dinsdag 13 december 2016 10:00 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
en iedereen weet dat dat gewoon zijn manier van affectie tonen is
kunt toch niet dm'en met iemand die een ban heeft. Kunt beter de mod die hem een ban heeft gegeven bestoken:Pquote:Op dinsdag 13 december 2016 10:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kom we dm'en hem massaal met ITS THE MOST WONDERFULL TIME OF THE YEAARRRR
Oh wist ik nietquote:Op dinsdag 13 december 2016 10:02 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
kunt toch niet dm'en met iemand die een ban heeft. Kunt beter de mod die hem een ban heeft gegeven bestoken:P
Nee ok, dan is het goed.quote:Op dinsdag 13 december 2016 10:02 schreef Pensylvania het volgende:
ik wil je verder helemaal niet opnaaien ofzo hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |