neequote:Op dinsdag 13 december 2016 00:56 schreef tailfox het volgende:
fylax heb je eigenlijk ooit mensen gemeet
Mijn droomquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nu help ik ouderen met computer problemen.
doe geen fuck verdien veel geld
Wat danquote:
Nope allee, als je het niet wistquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:55 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Maar als het binnen 5 minuten is telt het niet als vreemdgaan. Zelfde met eten op de vloer en de 5 seconden regel
Mijn vader is niet Nederlands faalquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:56 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
In zijn dromen wel eh
Al die vieze nl vaders van jullie manmanman
Ben je chimi?quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:57 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Nope allee, als je het niet wist
Ik had eens gezoend let een jongen die relatie had en ik vond het zo zielig toen ik erachter kwamofja het was niet mijn schuld maar wel zielig voor dat meisje als ze het wist
Een echte sletquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:57 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Nope allee, als je het niet wist
Ik had eens gezoend let een jongen die relatie had en ik vond het zo zielig toen ik erachter kwamofja het was niet mijn schuld maar wel zielig voor dat meisje als ze het wist
Lijkt me ook wel saai op een gegeven momentquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nu help ik ouderen met computer problemen.
doe geen fuck verdien veel geld
Jaja wij zijn klaar man kan me echt niet nog lager tot jouw niveau verlagen maar misschien willen je vriendjes op het vmbo wel aandacht aan je geven doeiiiiquote:Op dinsdag 13 december 2016 00:57 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Mijn vader is niet Nederlands faal
verdient echt lekker en oudjes zijn blij met mij.quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:58 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel saai op een gegeven moment
Niet weer 15 km moeten lopen midden in de nacht met een kapotte fiets in the middel of nowhere?quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
hoe doe je dat.
heb half fok al gedaan, gemeet gelikt
heb nu waggie dus fack lopen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:59 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Niet weer 15 km moeten lopen midden in de nacht met een kapotte fiets in the middel of nowhere?
quote:Op dinsdag 13 december 2016 01:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
heb nu waggie dus fack lopen.
en fietsen
#fattie
Jij kan fantastisch Nederlands voor een hoogopgeleide. Jezus, zo goed heb ik het nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:58 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Jaja wij zijn klaar man kan me echt niet nog lager tot jouw niveau verlagen maar misschien willen je vriendjes op het vmbo wel aandacht aan je geven doeiiii
Hooggeleid Gquote:Op dinsdag 13 december 2016 01:01 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Jij kan fantastisch Nederlands voor een hoogopgeleide. Jezus, zo goed heb ik het nog nooit gezien.
Ik ben hoogopgeleid volgens jou ja? Je denkt zoveel over mij te weten echt cutequote:Op dinsdag 13 december 2016 01:01 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Jij kan fantastisch Nederlands voor een hoogopgeleide. Jezus, zo goed heb ik het nog nooit gezien.
Dat maak jij ervan, dat je laagopgeleid bent weet iedereen al.quote:Op dinsdag 13 december 2016 01:06 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Ik ben hoogopgeleid volgens jou ja? Je denkt zoveel over mij te weten echt cute
😂😂😂😂stupid assquote:Op dinsdag 13 december 2016 01:07 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan, dat je laagopgeleid bent weet iedereen al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |