Nieuwe dienstregeling hè.quote:Op dinsdag 13 december 2016 08:05 schreef zeer het volgende:
Gvd trein gemist 25 min wachten rip platteland
Je haar doen en tanden poetsen?quote:Op dinsdag 13 december 2016 08:17 schreef zeer het volgende:
Ben altijd benieuwd hoe make up-ende vrouwen in de trein reageren als ik mijn morning routine onder hun ogen uitvoer.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 08:17 schreef zeer het volgende:
Ben altijd benieuwd hoe make up-ende vrouwen in de trein reageren als ik mijn morning routine onder hun ogen uitvoer.
quote:
Hahahahahahahahahahahahahahahahahajququote:Op dinsdag 13 december 2016 08:05 schreef zeer het volgende:
Gvd trein gemist 25 min wachten rip platteland
Ook zo:quote:Op dinsdag 13 december 2016 08:31 schreef zeer het volgende:
[..]
ja maar dan naakt en met een erecte fallus
ja boeit verder niet ga op m'n gemak ontbijten in Amsterdam en zeg dat ik vroege afspraak extern hadquote:Op dinsdag 13 december 2016 08:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahahahahahahahajqu
Zullen denken 'homo'quote:Op dinsdag 13 december 2016 08:17 schreef zeer het volgende:
ben je technisch gezien vegan als je in het weekend liters zaad slikt tho?quote:Op dinsdag 13 december 2016 08:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zullen denken 'homo'
Dat wordt nog eens bevestigd als ze weten dat je vegan bent
Theoretisch gezien vast niet, maar heb weinig met overdreven consequent zijn, dus wmb wel.quote:Op dinsdag 13 december 2016 08:40 schreef zeer het volgende:
[..]
ben je technisch gezien vegan als je in het weekend liters zaad slikt tho?
Wortelzaad?quote:Op dinsdag 13 december 2016 08:40 schreef zeer het volgende:
[..]
ben je technisch gezien vegan als je in het weekend liters zaad slikt tho?
Eerst altijd kopje thee, dan koffie.quote:
gelukkigquote:Op dinsdag 13 december 2016 08:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Theoretisch gezien vast niet, maar heb weinig met overdreven consequent zijn, dus wmb wel.
Oh. Ik drink vrijwel alleen 's avonds thee.quote:Op dinsdag 13 december 2016 08:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eerst altijd kopje thee, dan koffie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |