Zo kan die wel weerquote:Op dinsdag 13 december 2016 01:12 schreef wickedmen het volgende:
[..]
😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹😹👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯
Ahaaahhaquote:Op dinsdag 13 december 2016 01:13 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Hier een topic voor jou.
R&P / Schizofrenie #13
It wasn't me.quote:
Helemaal naar zo'n Pauper stad voor een slet?quote:Op dinsdag 13 december 2016 01:27 schreef kdricklamar het volgende:
Kom roffa 666 dan zien we wel wie er meer niveau heeft
Met je act op internet ahaahah
Trustequote:Op dinsdag 13 december 2016 01:27 schreef kdricklamar het volgende:
Xxxx slaap.ekker ik zie nog wel dm verdchijnen pussy
-weg-quote:Op dinsdag 13 december 2016 01:28 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Helemaal naar zo'n Pauper stad voor een slet?mensen moeten ook nog werken.
Je bent zo dik vies wijf hahahaha pittig kapsel vieze potquote:Op dinsdag 13 december 2016 01:34 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Deze slet zou je ribben breken wandelend kanker tak
Os dit justin bieber btw 😳quote:Op dinsdag 13 december 2016 01:27 schreef BoneThugss het volgende:
I'TS THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRR
Doet je denken aan je familie he?quote:Op dinsdag 13 december 2016 01:36 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de dierentuin
Ik ben geen familie van je, heb geen paupers in mijn bloed.quote:Op dinsdag 13 december 2016 01:38 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Doet je denken aan je familie he?
Echt godverdomme leer eens Nederlands pot.quote:Op dinsdag 13 december 2016 01:38 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Jij zoekt sensqtie toch? Kan je beter in rl zoekend dan hier
Lastig he
Aaahahahahahah rot op man je weet niet eens wat je zegtquote:Op dinsdag 13 december 2016 01:40 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Echt godverdomme leer eens Nederlands pot.
Jij kent het begrip Nederlands niet.quote:Op dinsdag 13 december 2016 01:41 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Aaahahahahahah rot op man je weet niet eens wat je zegt
Jaquote:Op dinsdag 13 december 2016 02:04 schreef wickedmen het volgende:
Is die Kdricklamar de nieuwe Meloewa ofzo?
Mocht ze willenquote:Op dinsdag 13 december 2016 02:04 schreef wickedmen het volgende:
Is die Kdricklamar de nieuwe Meloewa ofzo?
Nieuwe dienstregeling hè.quote:Op dinsdag 13 december 2016 08:05 schreef zeer het volgende:
Gvd trein gemist 25 min wachten rip platteland
Je haar doen en tanden poetsen?quote:Op dinsdag 13 december 2016 08:17 schreef zeer het volgende:
Ben altijd benieuwd hoe make up-ende vrouwen in de trein reageren als ik mijn morning routine onder hun ogen uitvoer.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 08:17 schreef zeer het volgende:
Ben altijd benieuwd hoe make up-ende vrouwen in de trein reageren als ik mijn morning routine onder hun ogen uitvoer.
quote:
Hahahahahahahahahahahahahahahahahajququote:Op dinsdag 13 december 2016 08:05 schreef zeer het volgende:
Gvd trein gemist 25 min wachten rip platteland
Ook zo:quote:Op dinsdag 13 december 2016 08:31 schreef zeer het volgende:
[..]
ja maar dan naakt en met een erecte fallus
ja boeit verder niet ga op m'n gemak ontbijten in Amsterdam en zeg dat ik vroege afspraak extern hadquote:Op dinsdag 13 december 2016 08:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahahahahahahahajqu
Zullen denken 'homo'quote:Op dinsdag 13 december 2016 08:17 schreef zeer het volgende:
ben je technisch gezien vegan als je in het weekend liters zaad slikt tho?quote:Op dinsdag 13 december 2016 08:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zullen denken 'homo'
Dat wordt nog eens bevestigd als ze weten dat je vegan bent
Theoretisch gezien vast niet, maar heb weinig met overdreven consequent zijn, dus wmb wel.quote:Op dinsdag 13 december 2016 08:40 schreef zeer het volgende:
[..]
ben je technisch gezien vegan als je in het weekend liters zaad slikt tho?
Wortelzaad?quote:Op dinsdag 13 december 2016 08:40 schreef zeer het volgende:
[..]
ben je technisch gezien vegan als je in het weekend liters zaad slikt tho?
Eerst altijd kopje thee, dan koffie.quote:
gelukkigquote:Op dinsdag 13 december 2016 08:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Theoretisch gezien vast niet, maar heb weinig met overdreven consequent zijn, dus wmb wel.
Oh. Ik drink vrijwel alleen 's avonds thee.quote:Op dinsdag 13 december 2016 08:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eerst altijd kopje thee, dan koffie.
neequote:
Waarom treinhoer? je hebt je hart al lang aan haar gegeven en ze weet het niet.quote:Op dinsdag 13 december 2016 08:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kwam treinhoer op tinder tegen gister
Ze gaat toch niet liken maja
Zo veel feels
Slaapthee?quote:Op dinsdag 13 december 2016 08:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh. Ik drink vrijwel alleen 's avonds thee.
Ha Ha je bent afgewezenquote:Op dinsdag 13 december 2016 08:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee
kwam treinhoer op tinder tegen gister
Ze gaat toch niet liken maja
Zo veel feels
Vals nichtengedrag, dit.quote:
ze heeft me zoveel kansen gegeven echt ongekendquote:Op dinsdag 13 december 2016 08:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom treinhoer? je hebt je hart al lang aan haar gegeven en ze weet het niet.
[..]
Slaapthee?
mooi toch jij bent de baasquote:Op dinsdag 13 december 2016 08:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze heeft me zoveel kansen gegeven echt ongekend
Ze was zo geduldig
Nu kotst ze me uit
Jou kansen gegeven? ze weet dus wel van jouw bestaan af inmiddels..?quote:Op dinsdag 13 december 2016 08:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ze was zo geduldig
Nu kotst ze me uit
Doe dan ook niet zo geflipt. Stap gewoon op een meid af. Lukt het bij de één niet, next. De wereld loopt vol met vrouwen en die moeten toch echt allemaal gepaald worden.quote:Op dinsdag 13 december 2016 08:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ze was zo geduldig
Nu kotst ze me uit
En gekontvingerd.quote:Op dinsdag 13 december 2016 08:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Doe dan ook niet zo geflipt. Stap gewoon op een meid af. Lukt het bij de één niet, next. De wereld loopt vol met vrouwen en die moeten toch echt allemaal gepaald worden.
Jaquote:Op dinsdag 13 december 2016 08:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Doe dan ook niet zo geflipt. Stap gewoon op een meid af. Lukt het bij de één niet, next. De wereld loopt vol met vrouwen en die moeten toch echt allemaal gepaald worden.
Hahaquote:Op dinsdag 13 december 2016 08:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
okquote:Op dinsdag 13 december 2016 08:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
jaa heb je niet opgelet ofzo de afgelopen jarenquote:Op dinsdag 13 december 2016 08:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jou kansen gegeven? ze weet dus wel van jouw bestaan af inmiddels..?
zelfs chai wist dit nietquote:Op dinsdag 13 december 2016 09:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jaa heb je niet opgelet ofzo de afgelopen jaren
Niet echt, eigenlijk..quote:Op dinsdag 13 december 2016 09:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jaa heb je niet opgelet ofzo de afgelopen jaren
Ja Jezus man. Terwijl Dima ziekelijk zit te fantaseren worden die chicks gewoon elke dag keihard uitgewoond.quote:
Ja i know, daarom snap ik ook niet dat ie het maar bij fantasietjes en hoeren houdt.quote:Op dinsdag 13 december 2016 09:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja Jezus man. Terwijl Dima ziekelijk zit te fantaseren worden die chicks gewoon elke dag keihard uitgewoond.
en wat is jouw excuusquote:Op dinsdag 13 december 2016 09:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja Jezus man. Terwijl Dima ziekelijk zit te fantaseren worden die chicks gewoon elke dag keihard uitgewoond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |