hij geeft z'n hoertjes altijd een paar euro fooi hoorquote:Op dinsdag 13 december 2016 09:17 schreef xcachet het volgende:
Niels geeft volgens mij ook maar weinig respect voor vrouwen.
rip sterktequote:Op dinsdag 13 december 2016 09:17 schreef Toto69 het volgende:
Oh shitt, mn verstandskies gaat er over 2 uur uitgesneden worden ipv 16 januari
Is niet wat het lijkt hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2016 09:17 schreef xcachet het volgende:
Een baas ben je wel grassquote:Op dinsdag 13 december 2016 09:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Straks ff een meisje van straat af plukken en uitwonen. Duld geen commentaar want ben de baas hier
Viel bij mij ontzettend mee, kon gewoon weer eten die avond. Hoop dat dat bij jou ook is, veel sterktequote:
hoop het ookquote:Op dinsdag 13 december 2016 09:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Viel bij mij ontzettend mee, kon gewoon weer eten die avond. Hoop dat dat bij jou ook is, veel sterkte
hahah wanhoopquote:Op dinsdag 13 december 2016 08:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee
kwam treinhoer op tinder tegen gister
Ze gaat toch niet liken maja
Zo veel feels
hoe komt ie anders aan dat straatverbod wegens stalking?quote:Op dinsdag 13 december 2016 08:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jou kansen gegeven? ze weet dus wel van jouw bestaan af inmiddels..?
Serieus, ik merkte geen verschil. Hoe dan ook: Ook dit gaat voorbij. Hoor je vanavond welquote:Op dinsdag 13 december 2016 09:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hoop het ooksnijden lijkt me kutter dan trekken maar we shall see
Thnx maat
Ga je die dan ook elke dag keihard uitwonen?quote:Op dinsdag 13 december 2016 09:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Straks ff een meisje van straat af plukken en uitwonen. Duld geen commentaar want ben de baas hier
snijden kan erg fijn zijn maar climax er nooit vanquote:Op dinsdag 13 december 2016 09:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hoop het ooksnijden lijkt me kutter dan trekken maar we shall see
Thnx maat
Cachyyyyyquote:Op dinsdag 13 december 2016 09:17 schreef xcachet het volgende:
quote:Op dinsdag 13 december 2016 09:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Serieus, ik merkte geen verschil. Hoe dan ook: Ook dit gaat voorbij. Hoor je vanavond wel
voorwaarde is wel dat je moet lueke jonge moet zijn hequote:Op dinsdag 13 december 2016 09:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja i know, daarom snap ik ook niet dat ie het maar bij fantasietjes en hoeren houdt.
niet mietenquote:Op dinsdag 13 december 2016 09:17 schreef Toto69 het volgende:
Oh shitt, mn verstandskies gaat er over 2 uur uitgesneden worden ipv 16 januari
dit dusquote:Op dinsdag 13 december 2016 09:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Viel bij mij ontzettend mee, kon gewoon weer eten die avond. Hoop dat dat bij jou ook is, veel sterkte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |