Succes met winkelenquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:18 schreef just me het volgende:
* just me gaat er even vandoor, tot later
Have fun!quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:18 schreef just me het volgende:
* just me gaat er even vandoor, tot later
Ik hoorde gregoriaanse gezangen, toch?quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:19 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een nummer uit de herfst van 2016 dat desondanks meteen al de Top 2000 binnenkomt. De reden daarvan wordt duidelijk zo gauw ik de plaat instart.
Volgens mij wel ja.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoorde gregoriaanse gezangen, toch?
Binnen in de Top 2000quote:
hij zal zijn keel wel smerenquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:24 schreef Melting het volgende:
Die man zal wel last krijgen van zijn stem.
Ik denk het niet... aangezien hij onlangs is overleden.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:24 schreef Melting het volgende:
Die man zal wel last krijgen van zijn stem.
Schrobbelèr?quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk het niet... aangezien hij onlangs is overleden.
Je hebt het woord gezegd... ik ga nu echt op padquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:26 schreef just me het volgende:
[..]
Je hebt het woord gezegd... ik ga nu echt op pad
Nee, gewoon aan ouderdom, voor zover ik weet. De beste man was 82 jaar. Zijn zang leek inderdaad meer op praten dan zingen. Zijn laatste album gaat overduidelijk in op zijn naderende dood; die voelde hij aankomen. "Steer Your Way" is ook een prachtig nummer, misschien nog wel mooier dan "You Want It Darker"quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Schrobbelèr?![]()
[..]![]()
Dan ten tijde van zijn optredens?
Ja, ja... dat zei je net ookquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:26 schreef just me het volgende:
[/quote
[..]
Je hebt het woord gezegd... ik ga nu echt op pad
quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:28 schreef Elfletterig het volgende:
Mocht je denken: die stem ken ik ergens van, dan klopt dat. Tom Chaplin is de zanger van Keane (Melting: wie?) - dit is een track van zijn recent verschenen solo-album The Wave.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:29 schreef Elfletterig het volgende:
Dit soort shows zijn voor jou wel nuttig, Melting
Instrumentaal nummer?quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:33 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna: Sophie Ellis-Bextor zoals ze hoort te klinken.
Zo...quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:29 schreef Elfletterig het volgende:
Dit soort shows zijn voor jou wel nuttig, Melting
quote:
Ga jij de vragen van Melting nu ook al zelf voor hem stellen?quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:28 schreef Elfletterig het volgende:
Mocht je denken: die stem ken ik ergens van, dan klopt dat. Tom Chaplin is de zanger van Keane (Melting: wie?) - dit is een track van zijn recent verschenen solo-album The Wave.
Kon het niet latenquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga jij de vragen van Melting nu ook al zelf voor hem stellen?
Nee, nog niet.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Luister je mee? Dan start ik zo Gary Numan in
Daarom, die had ik ook gelezen...quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kon het niet laten(Was zondag ook al zo)
Wacht je op je vrouw?quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Wacht op mijn toetje...
Ah balen.... heb de plaat nu al ingestart. Hier een YouTube-link zodat je het later nog eens kunt terugluisteren, als je wilt.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Wacht op mijn toetje...
Oei, dit is niet best...quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah balen.... heb de plaat nu al ingestart. Hier een YouTube-link zodat je het later nog eens kunt terugluisteren, als je wilt.
Hindert toch niets.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
Schrale troost: ik ken ook niet alle artiesten die ik draai. Van sommige weet ik wat te vertellen, maar van andere moet ik het ook eerst opzoeken
Ik vind het te licht voor Gary Numan.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het wel een geslaagd nummer. Geen wereldplaat of zo, maar wel oké. Smaken verschillen
Ligt eraan hoe je het bekijkt hequote:Op dinsdag 13 december 2016 17:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een prima antwoord op je vraag dus...
Prima hoorquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het te licht voor Gary Numan.
Maar ik ben een nostalgische ouwe lul die liever meer bekende, oudere muziek draait en luistert...
Welkomquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:52 schreef DevFreak het volgende:
Ola
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt he
Vroeger was het een Radionomy stream hier volgens mij maar ik weet natuurlijk niet hoe jullie het opgezet hebben
Om volledig te zijn dan:quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:52 schreef DevFreak het volgende:
Ola
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt he
Vroeger was het een Radionomy stream hier volgens mij maar ik weet natuurlijk niet hoe jullie het opgezet hebben
Nice, zit lekker mee te luisteren hierquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
WelkomIk ben op dit moment een show met nieuwe muziek aan het draaien. Aansluitend, om 21:00 uur, draait Tailfox.
Prima, ik luister tegenwoordig stukken minder nieuwe muziek dan voorheen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Prima hoorIk kan ook genieten van oude / bekende muziek. Maar (nieuwe) muziek moet eerst gedraaid worden, wil het een publiek bereiken en bekend worden
Deze formatie komt trouwens - je zou het niet zeggen - uit India.
Het zijn nu wat magere weken, maar tussen alle pulp zit gelukkig vaak ook veel goedsquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, ik luister tegenwoordig stukken minder nieuwe muziek dan voorheen.
Ben een beetje verzadigd, denk ik, even los van de vele pulp die er uit komt...
Oh, dan snap ik hem alquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om volledig te zijn dan:
Een database met tienduizenden songs er in en dat wordt via Samm ad random afgespeeld.
Bijna ad random dan, er schijnt een soort van voorkeurslijstje te zijn waardoor sommige songs wat vaker langskomen dan anderen...
Ik ben blij dat jij het snapt.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:01 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Oh, dan snap ik hem al
In winkels heb je dat ook. Een kledingwinkel dat een jonge doelgroep probeert te berieken heeft heel andere muziek dan een winkel zoals Blokker het principe ken ik
Wellekome.quote:
Ik verwijs graag door naar mevrouw Muis.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:03 schreef DevFreak het volgende:
had trouwens alleen nog nooit van Sena gehoord.... is zo'n muzieklicentie die jullie hebben nou duur eigenlijk?
Hoi mevrouw muisquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik verwijs graag door naar mevrouw Muis.
Ik ben geen beheerder...
Hé MadMaster ....quote:
Tja wat is duur? Maar donaties zijn altijd welkom.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:03 schreef DevFreak het volgende:
had trouwens alleen nog nooit van Sena gehoord.... is zo'n muzieklicentie die jullie hebben nou duur eigenlijk?
https://www.sena.nl/quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:03 schreef DevFreak het volgende:
Avondquote:
Hoiquote:
Naja, gemiddeld luisteren er 5 mensen, dus ik gok zo'n 50 euro per jaar ofzo?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
https://www.sena.nl/
Wat noem je duur?
Noop we zijn sinds 2 uurtjes weer in Amsterdamquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Wellekome.
Ben je nog in het oosten des lands?
Uh, maak daar maar ietsjes veel meer vanquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:09 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Naja, gemiddeld luisteren er 5 mensen, dus ik gok zo'n 50 euro per jaar ofzo?
Klein topje geef ik het welquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:09 schreef Elfletterig het volgende:
WOOT is één van die Nederlandse bands die 3FM te weinig draait, omdat ze geen Kensington heten. "All My Life" is een track van hun recent verschenen EP.
Jezus facking christus.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, maak daar maar ietsjes veel meer van
Kleinste licentie is er een voor tot 500 luisteraars
Oh, wist niet dat het gevoelig lagquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
Ik weet niet of Muis al die informatie wel openbaar wil hebben, Dev...
quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:15 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een track die ik voor de gelegenheid even heb teruggebracht van bijna 7, naar minder dan 4 minuten
Er zit een complete trommelsolo in... maar die heb ik er even uitgehaald nuquote:
Gevoelig is het woord denk ik niet. Maar het gaat niet iedereen wat aan. Dit is een openbaar forum; iedereen kan alles lezenquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:15 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat het gevoelig lag
96,90euro volgens de site maar ik heb ook geen ideequote:Op dinsdag 13 december 2016 20:13 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Jezus facking christus.
Maar aan wat voor bedrag moet je dan denken? Zie het niet op de site staan
Misschien niet per se gevoelig, maar het zijn zaken die sowieso beter via PM besproken kunnen worden.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:15 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Gelukkigquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:17 schreef DevFreak het volgende:
Ik leer hier nog eens wat nieuwe artiesten kennen trouwens
Is op zich niet zo gevoelig maar de kosten zijn kosten voor zowel Buma als kosten voor Sena en wat administratiekosten. Uit mijn hoofd een kleine 80 euro per maand.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:15 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik vind dit geweldigquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:23 schreef Elfletterig het volgende:
Het blijft toch altijd raar klinken als Fransen proberen om Engels te zingen
Och verrek, dit is Engels?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:23 schreef Elfletterig het volgende:
Het blijft toch altijd raar klinken als Fransen proberen om Engels te zingen
Tragisch Theaterquote:
ik denk erover om te kappen ben hier bijna nooit meer en draai ook nooit meer ik wil nog wel max een halfjaartje meebetalenquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is op zich niet zo gevoelig maar de kosten zijn kosten voor zowel Buma als kosten voor Sena en wat administratiekosten. Uit mijn hoofd een kleine 80 euro per maand.
Toftof!quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoi GothfatherBen met New Music Recap bezig
Jammerquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik denk erover om te kappen ben hier bijna nooit meer en draai ook nooit meer ik wil nog wel max een halfjaartje meebetalen
Beetje wel hè? Ik dacht eerst dat Mylène Farmer het had geschreven, maar daar heb ik geen bewijs voor kunnen vinden.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
Doet mij trouwens wel aan alizee denken
Of je moet gewoon weer vaker komen, en vaker draaien.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik denk erover om te kappen ben hier bijna nooit meer en draai ook nooit meer ik wil nog wel max een halfjaartje meebetalen
Jammerquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ditquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Of je moet gewoon weer vaker komen, en vaker draaien.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
nee dat zit er niet meer inquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
In die show mag hij dan nog wel een keer hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:27 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna het enige nummer in de show dat ik nog niet eerder heb gedraaid
Ik had het eigenlijk klaarstaan voor deel 2 van de N-show, want het komt uit Noorwegen.
Luister eerst maar of je het mooi vindtquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:29 schreef Melting het volgende:
[..]
In die show mag hij dan nog wel een keer hoor.
Spijtig. Maar we hebben het te respecteren.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:30 schreef Karzai het volgende:
Het is klaar als ik eenmaal iets in m'n hoofd heb dan is het echt klaar, ik heb erover nagedacht en lang
Het zij zo.... jammer Karzai.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:30 schreef Karzai het volgende:
Het is klaar als ik eenmaal iets in m'n hoofd heb dan is het echt klaar, ik heb erover nagedacht en lang
nee dat denk ik niet, maja ik heb weinig binding meerquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Het zij zo.... jammer Karzai.
Maar je mag nog steeds wel langskomen in het topic hè, of stop je helemaal met Fok!?
kisses backquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt geen prijs verdienen als je raadt met welk nummer ik mijn show afsluit vandaag
Dank je wel voor de jaren dat je hier een vaste luisteraar en DJ was, en voor jouw reggaeshowsquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee dat denk ik niet, maja ik heb weinig binding meer
ik zal ongetwijfeld nog wel effe langskomen maar niet zoveel meerquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dank je wel voor de jaren dat je hier een vaste luisteraar en DJ was, en voor jouw reggaeshows
Piet heeft jouw morele support wel nodig, natuurlijkquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zal ongetwijfeld nog wel effe langskomen maar niet zoveel meer
quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zal ongetwijfeld nog wel effe langskomen maar niet zoveel meer
Daarvoor hebben we allemaal begrip, maar we vinden het erg jammer.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben er op dit moment ook niet zo veel
quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:50 schreef Elfletterig het volgende:
Bijna over het hoofd gezien, dit nummer. Heeft toch wel hitpotentie, als je het mij vraagt. Maar goed... mijn reputatie is inmiddels bekend.
Ik ben benieuwd, ik blijf speciaal wat langer wakkerquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:46 schreef Elfletterig het volgende:
Track #30 alweer in deze show. Hierna nog drie nummers te gaan, voordat DJ Tailfox het stokje overneemt.
Bedankt voor het meeluisteren; tot zoquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:50 schreef Melting het volgende:
11: alvast bedankt voor de muziekjes.Weer veel nieuwe muziek gehoord.
Nu even iets afgeven bij de buren.
Tot zo meteen.
Leuk dat je de show afluistert.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:50 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, ik blijf speciaal wat langer wakker
Nog niet eerder gehoord deze ookquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:55 schreef Elfletterig het volgende:
En hoe anders deze show af te sluiten dan met deze bazenplaat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik één plaat de laatste weken grijs heb gedraaid in mijn shows, is het deze wel. Dit MOET gewoon een hit worden. Ik twijfelde eerst: is dit fout of toch geniaal? Het kwartje is richting geniaal gevallen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:56 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Nog niet eerder gehoord deze ook
quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als ik één plaat de laatste weken grijs heb gedraaid in mijn shows, is het deze wel. Dit MOET gewoon een hit worden. Ik twijfelde eerst: is dit fout of toch geniaal? Het kwartje is richting geniaal gevallen.
J maar ik luister voor het eerst in jaren weerquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:58 schreef Elfletterig het volgende:
Afgelopen weekend is "Kisses Back" opnieuw uitgebracht; deze keer met een stapel remixes. Zitten aardige remixes tussen, maar het origineel houdt toch de voorkeur.
Bedankt voor het luisteren allemaal. Veel plezier met Tailfox.
Graag gedaan; bedankt voor het luisterenquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
Elf dank je wel voor het draaien. Ik vond het leuk
Nee.quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:01 schreef Elfletterig het volgende:
Had je deze show niet gisteren kunnen doen, Tailfox?
Komende nacht toch pas de supermaan?quote:Op dinsdag 13 december 2016 21:01 schreef Elfletterig het volgende:
Had je deze show niet gisteren kunnen doen, Tailfox?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |