Succes met winkelenquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:18 schreef just me het volgende:
* just me gaat er even vandoor, tot later
Have fun!quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:18 schreef just me het volgende:
* just me gaat er even vandoor, tot later
Ik hoorde gregoriaanse gezangen, toch?quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:19 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een nummer uit de herfst van 2016 dat desondanks meteen al de Top 2000 binnenkomt. De reden daarvan wordt duidelijk zo gauw ik de plaat instart.
Volgens mij wel ja.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik hoorde gregoriaanse gezangen, toch?
Binnen in de Top 2000quote:
hij zal zijn keel wel smerenquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:24 schreef Melting het volgende:
Die man zal wel last krijgen van zijn stem.
Ik denk het niet... aangezien hij onlangs is overleden.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:24 schreef Melting het volgende:
Die man zal wel last krijgen van zijn stem.
Schrobbelèr?quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk het niet... aangezien hij onlangs is overleden.
Je hebt het woord gezegd... ik ga nu echt op padquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:26 schreef just me het volgende:
[..]
Je hebt het woord gezegd... ik ga nu echt op pad
Nee, gewoon aan ouderdom, voor zover ik weet. De beste man was 82 jaar. Zijn zang leek inderdaad meer op praten dan zingen. Zijn laatste album gaat overduidelijk in op zijn naderende dood; die voelde hij aankomen. "Steer Your Way" is ook een prachtig nummer, misschien nog wel mooier dan "You Want It Darker"quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Schrobbelèr?![]()
[..]![]()
Dan ten tijde van zijn optredens?
Ja, ja... dat zei je net ookquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:26 schreef just me het volgende:
[/quote
[..]
Je hebt het woord gezegd... ik ga nu echt op pad
quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:28 schreef Elfletterig het volgende:
Mocht je denken: die stem ken ik ergens van, dan klopt dat. Tom Chaplin is de zanger van Keane (Melting: wie?) - dit is een track van zijn recent verschenen solo-album The Wave.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:29 schreef Elfletterig het volgende:
Dit soort shows zijn voor jou wel nuttig, Melting
Instrumentaal nummer?quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:33 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna: Sophie Ellis-Bextor zoals ze hoort te klinken.
Zo...quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:29 schreef Elfletterig het volgende:
Dit soort shows zijn voor jou wel nuttig, Melting
quote:
Ga jij de vragen van Melting nu ook al zelf voor hem stellen?quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:28 schreef Elfletterig het volgende:
Mocht je denken: die stem ken ik ergens van, dan klopt dat. Tom Chaplin is de zanger van Keane (Melting: wie?) - dit is een track van zijn recent verschenen solo-album The Wave.
Kon het niet latenquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ga jij de vragen van Melting nu ook al zelf voor hem stellen?
Nee, nog niet.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Luister je mee? Dan start ik zo Gary Numan in
Daarom, die had ik ook gelezen...quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kon het niet laten(Was zondag ook al zo)
Wacht je op je vrouw?quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Wacht op mijn toetje...
Ah balen.... heb de plaat nu al ingestart. Hier een YouTube-link zodat je het later nog eens kunt terugluisteren, als je wilt.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Wacht op mijn toetje...
Oei, dit is niet best...quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah balen.... heb de plaat nu al ingestart. Hier een YouTube-link zodat je het later nog eens kunt terugluisteren, als je wilt.
Hindert toch niets.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
Schrale troost: ik ken ook niet alle artiesten die ik draai. Van sommige weet ik wat te vertellen, maar van andere moet ik het ook eerst opzoeken
Ik vind het te licht voor Gary Numan.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het wel een geslaagd nummer. Geen wereldplaat of zo, maar wel oké. Smaken verschillen
Ligt eraan hoe je het bekijkt hequote:Op dinsdag 13 december 2016 17:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een prima antwoord op je vraag dus...
Prima hoorquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het te licht voor Gary Numan.
Maar ik ben een nostalgische ouwe lul die liever meer bekende, oudere muziek draait en luistert...
Welkomquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:52 schreef DevFreak het volgende:
Ola
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt he
Vroeger was het een Radionomy stream hier volgens mij maar ik weet natuurlijk niet hoe jullie het opgezet hebben
Om volledig te zijn dan:quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:52 schreef DevFreak het volgende:
Ola
[..]
Ligt eraan hoe je het bekijkt he
Vroeger was het een Radionomy stream hier volgens mij maar ik weet natuurlijk niet hoe jullie het opgezet hebben
Nice, zit lekker mee te luisteren hierquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
WelkomIk ben op dit moment een show met nieuwe muziek aan het draaien. Aansluitend, om 21:00 uur, draait Tailfox.
Prima, ik luister tegenwoordig stukken minder nieuwe muziek dan voorheen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Prima hoorIk kan ook genieten van oude / bekende muziek. Maar (nieuwe) muziek moet eerst gedraaid worden, wil het een publiek bereiken en bekend worden
Deze formatie komt trouwens - je zou het niet zeggen - uit India.
Het zijn nu wat magere weken, maar tussen alle pulp zit gelukkig vaak ook veel goedsquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, ik luister tegenwoordig stukken minder nieuwe muziek dan voorheen.
Ben een beetje verzadigd, denk ik, even los van de vele pulp die er uit komt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |