ik werd hierheen gelokt, ging luisteren en meekletsen en raakte aan de praat met Symphonic en van het een kwam het ander en just me was getuige, bijna een jaar geleden.quote:
Nomen est omenquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb er ook een aantal van Radio49 gemeet, en met eentje ben ik maar gewoon getrouwd
Ahw, wat leukquote:Op dinsdag 13 december 2016 14:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik werd hierheen gelokt, ging luisteren en meekletsen en raakte aan de praat met Symphonic en van het een kwam het ander en just me was getuige, bijna een jaar geleden.
Als je echt zo laat gaat draaien is het voor mij wel lastig om te luisterenquote:Op dinsdag 13 december 2016 13:26 schreef tailfox het volgende:
Dj tailfox huilend naar de maan 21:00-23:00
De essentie van het verhaal is dat je nooit meer, zonder overleg vooraf, iets buiten dit forum uit naam van R49 doet zonder dat het overlegd is met de personen die daar over gaan (Muis, just me en evt. anderen door hen aangewezen).quote:Op dinsdag 13 december 2016 09:40 schreef tailfox het volgende:
maar we kunnen wel iets doen puur voor een goed doel.
quote:
ja dat had ik begrepen. Zal niet meer doenquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De essentie van het verhaal is dat je nooit meer, zonder overleg vooraf, iets buiten dit forum uit naam van R49 doet zonder dat het overlegd is met de personen die daar over gaan (Muis, just me en evt. anderen door hen aangewezen).
Behalve simpelweg onvoorwaardelijke reclame maken natuurlijk...
Zo lang je geen verzoekjes doet, speelt 'ie ad random songs uit de database af...quote:Op dinsdag 13 december 2016 15:31 schreef DevFreak het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe Gup werkt?
Die muziek zal denk ik wel ergens vandaan komen toch?
Ja goh, zo ver was ik alquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo lang je geen verzoekjes doet, speelt 'ie ad random songs uit de database af...
is een server met databasquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:39 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ja goh, zo ver was ik al
Maar doet iemand die muziek ergens naartoe uploaden?
nee nee eigen server denk ikquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:43 schreef DevFreak het volgende:
[..]
oh dus die muziek bestaat gewoon al ergens bij een dienst? Radionomy toevallig ofzo?
yoquote:Op dinsdag 13 december 2016 15:50 schreef DevFreak het volgende:
[..]
oh, interesting
ben er even vandoor
Op zich wel goed, behalve dat ik in mijn vampier-modus zit (qua slaapritme). En bij jou?quote:Op dinsdag 13 december 2016 16:07 schreef tailfox het volgende:
[..]
hee elffhoe gaat het?
Ga je luisteren vanaf?
animo checkquote:Op dinsdag 13 december 2016 16:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op zich wel goed, behalve dat ik in mijn vampier-modus zit (qua slaapritme). En bij jou?
Als het even kan, luister ik vanavond ja.
Ik zit trouwens nog een beetje in dubio. Zitten mensen te wachten op een New Music Recap? (Ik draai dan de nieuwe muziek uit mijn afgelopen shows, aangevuld met nieuwe tracks die niet eerder zijn gedraaid) Ik wil zo'n show alleen maken als er animo voor is.
Misschien red ik het nog om vanavond zo'n showtje te doen, voorafgaand aan jou. Jij begint om 21:00 uur, toch?quote:
jup. Moet alleen nog avond eten en sportenquote:Op dinsdag 13 december 2016 17:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien red ik het nog om vanavond zo'n showtje te doen, voorafgaand aan jou. Jij begint om 21:00 uur, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |