SR is sws klaar. het opstrijken van een percentage ga ik ook niet meer doen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 08:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wat betreft dat SR gedoe. Te laat om te doen. En B. Als je zoiets al doet kan je niet zelf een percentage opstrijken.
Sowieso is SR wel een beetje klaar qua populariteit.
We zouden kunnen overleggen met Danny om wat te gaan organiseren? Goedemorgen btw.quote:Op dinsdag 13 december 2016 09:40 schreef tailfox het volgende:
[..]
SR is sws klaar. het opstrijken van een percentage ga ik ook niet meer doen.
maar we kunnen wel iets doen puur voor een goed doel.
dus eigenlijk skip het hele SR en zelf iets doen
Ik doel niet op SR he. Daar heb ik een hekel aan, al geeft het sommigen kennelijk het ultieme kerstgevoel.quote:Op dinsdag 13 december 2016 10:30 schreef Doedezemaar het volgende:
Als dat SR gedoe nou eens gewoon in dat subforum blijft...
klinkt goed .quote:Op dinsdag 13 december 2016 10:38 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik doel niet op SR he. Daar heb ik een hekel aan, al geeft het sommigen kennelijk het ultieme kerstgevoel.
We zouden zelf ook iets kunnen uitkiezen en Danny vragen een banner te plaatsen op de forumindex om het wat bekendheid te geven. Als er 50 mensen luisteren/doneren is het al mooi.
how?quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:30 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik kon totaal niet slapen vannacht. Voel me nu aardappelpuree.
de maanquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:47 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik werd wakker om 1AMen kon toen niet echt meer slapen
Volle maan 14 december 2016 01:06:55quote:
Oh echt? Ik dacht dat we volle maan zouden hebben rond 25 december. Daar was nog een heel gedoe ik het nieuws over kan ik mer herinnerenquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:52 schreef just me het volgende:
[..]
Volle maan 14 december 2016 01:06:55
had je dat niet gisteren ook al gepost? Leest niemand dan meer terug?quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:52 schreef just me het volgende:
[..]
Volle maan 14 december 2016 01:06:55
Ik heb het vorige deel gedeeltelijk terug zitten lezen maar ben het niet tegengekomen heur.quote:Op dinsdag 13 december 2016 12:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
had je dat niet gisteren ook al gepost? Leest niemand dan meer terug?
Jep n.a.v. de slapeloze nacht van MadMasterquote:Op dinsdag 13 december 2016 12:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
had je dat niet gisteren ook al gepost? Leest niemand dan meer terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |