Oh, dan snap ik hem alquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om volledig te zijn dan:
Een database met tienduizenden songs er in en dat wordt via Samm ad random afgespeeld.
Bijna ad random dan, er schijnt een soort van voorkeurslijstje te zijn waardoor sommige songs wat vaker langskomen dan anderen...
Ik ben blij dat jij het snapt.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:01 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Oh, dan snap ik hem al
In winkels heb je dat ook. Een kledingwinkel dat een jonge doelgroep probeert te berieken heeft heel andere muziek dan een winkel zoals Blokker het principe ken ik
Wellekome.quote:
Ik verwijs graag door naar mevrouw Muis.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:03 schreef DevFreak het volgende:
had trouwens alleen nog nooit van Sena gehoord.... is zo'n muzieklicentie die jullie hebben nou duur eigenlijk?
Hoi mevrouw muisquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik verwijs graag door naar mevrouw Muis.
Ik ben geen beheerder...
Hé MadMaster ....quote:
Tja wat is duur? Maar donaties zijn altijd welkom.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:03 schreef DevFreak het volgende:
had trouwens alleen nog nooit van Sena gehoord.... is zo'n muzieklicentie die jullie hebben nou duur eigenlijk?
https://www.sena.nl/quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:03 schreef DevFreak het volgende:
Avondquote:
Hoiquote:
Naja, gemiddeld luisteren er 5 mensen, dus ik gok zo'n 50 euro per jaar ofzo?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
https://www.sena.nl/
Wat noem je duur?
Noop we zijn sinds 2 uurtjes weer in Amsterdamquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Wellekome.
Ben je nog in het oosten des lands?
Uh, maak daar maar ietsjes veel meer vanquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:09 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Naja, gemiddeld luisteren er 5 mensen, dus ik gok zo'n 50 euro per jaar ofzo?
Klein topje geef ik het welquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:09 schreef Elfletterig het volgende:
WOOT is één van die Nederlandse bands die 3FM te weinig draait, omdat ze geen Kensington heten. "All My Life" is een track van hun recent verschenen EP.
Jezus facking christus.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, maak daar maar ietsjes veel meer van
Kleinste licentie is er een voor tot 500 luisteraars
Oh, wist niet dat het gevoelig lagquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
Ik weet niet of Muis al die informatie wel openbaar wil hebben, Dev...
quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:15 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een track die ik voor de gelegenheid even heb teruggebracht van bijna 7, naar minder dan 4 minuten
Er zit een complete trommelsolo in... maar die heb ik er even uitgehaald nuquote:
Gevoelig is het woord denk ik niet. Maar het gaat niet iedereen wat aan. Dit is een openbaar forum; iedereen kan alles lezenquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:15 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat het gevoelig lag
96,90euro volgens de site maar ik heb ook geen ideequote:Op dinsdag 13 december 2016 20:13 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Jezus facking christus.
Maar aan wat voor bedrag moet je dan denken? Zie het niet op de site staan
Misschien niet per se gevoelig, maar het zijn zaken die sowieso beter via PM besproken kunnen worden.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:15 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Gelukkigquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:17 schreef DevFreak het volgende:
Ik leer hier nog eens wat nieuwe artiesten kennen trouwens
Is op zich niet zo gevoelig maar de kosten zijn kosten voor zowel Buma als kosten voor Sena en wat administratiekosten. Uit mijn hoofd een kleine 80 euro per maand.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:15 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Ik vind dit geweldigquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:23 schreef Elfletterig het volgende:
Het blijft toch altijd raar klinken als Fransen proberen om Engels te zingen
Och verrek, dit is Engels?quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:23 schreef Elfletterig het volgende:
Het blijft toch altijd raar klinken als Fransen proberen om Engels te zingen
Tragisch Theaterquote:
ik denk erover om te kappen ben hier bijna nooit meer en draai ook nooit meer ik wil nog wel max een halfjaartje meebetalenquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is op zich niet zo gevoelig maar de kosten zijn kosten voor zowel Buma als kosten voor Sena en wat administratiekosten. Uit mijn hoofd een kleine 80 euro per maand.
Toftof!quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoi GothfatherBen met New Music Recap bezig
Jammerquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik denk erover om te kappen ben hier bijna nooit meer en draai ook nooit meer ik wil nog wel max een halfjaartje meebetalen
Beetje wel hè? Ik dacht eerst dat Mylène Farmer het had geschreven, maar daar heb ik geen bewijs voor kunnen vinden.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
Doet mij trouwens wel aan alizee denken
Of je moet gewoon weer vaker komen, en vaker draaien.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik denk erover om te kappen ben hier bijna nooit meer en draai ook nooit meer ik wil nog wel max een halfjaartje meebetalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |