Jammerquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik denk erover om te kappen ben hier bijna nooit meer en draai ook nooit meer ik wil nog wel max een halfjaartje meebetalen
Ditquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Of je moet gewoon weer vaker komen, en vaker draaien.
quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
nee dat zit er niet meer inquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
In die show mag hij dan nog wel een keer hoor.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:27 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna het enige nummer in de show dat ik nog niet eerder heb gedraaid
Ik had het eigenlijk klaarstaan voor deel 2 van de N-show, want het komt uit Noorwegen.
Luister eerst maar of je het mooi vindtquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:29 schreef Melting het volgende:
[..]
In die show mag hij dan nog wel een keer hoor.
Spijtig. Maar we hebben het te respecteren.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:30 schreef Karzai het volgende:
Het is klaar als ik eenmaal iets in m'n hoofd heb dan is het echt klaar, ik heb erover nagedacht en lang
Het zij zo.... jammer Karzai.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:30 schreef Karzai het volgende:
Het is klaar als ik eenmaal iets in m'n hoofd heb dan is het echt klaar, ik heb erover nagedacht en lang
nee dat denk ik niet, maja ik heb weinig binding meerquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Het zij zo.... jammer Karzai.
Maar je mag nog steeds wel langskomen in het topic hè, of stop je helemaal met Fok!?
kisses backquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt geen prijs verdienen als je raadt met welk nummer ik mijn show afsluit vandaag
Dank je wel voor de jaren dat je hier een vaste luisteraar en DJ was, en voor jouw reggaeshowsquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee dat denk ik niet, maja ik heb weinig binding meer
ik zal ongetwijfeld nog wel effe langskomen maar niet zoveel meerquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dank je wel voor de jaren dat je hier een vaste luisteraar en DJ was, en voor jouw reggaeshows
Piet heeft jouw morele support wel nodig, natuurlijkquote:Op dinsdag 13 december 2016 20:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zal ongetwijfeld nog wel effe langskomen maar niet zoveel meer
quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zal ongetwijfeld nog wel effe langskomen maar niet zoveel meer
Daarvoor hebben we allemaal begrip, maar we vinden het erg jammer.quote:Op dinsdag 13 december 2016 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben er op dit moment ook niet zo veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |