Ik haat die shit, ik word daar zo dronken van.quote:
quote:Op zondag 11 december 2016 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haat die shit, ik word daar zo dronken van.
Ik heb dat spul nooit gedronken, mij maak je alleen blij met een pilsje of een baco.quote:Op zondag 11 december 2016 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]Ik neem altijd de Brut (nature) .. die zoete shit hoef ik niet.
En altijd Cava geen Champagne.. dat is zo not done hier
Wat!!?? Nog nooit bubbels gedronken?quote:Op zondag 11 december 2016 21:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb dat spul nooit gedronken, mij maak je alleen blij met een pilsje of een baco.
Ik heb alles wel eens gedronken maar beperk me tot wat ik lekker vind.quote:Op zondag 11 december 2016 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat!!?? Nog nooit bubbels gedronken?
Ok .. Ik dacht al ... Ja ik vind alleen de droge bubbels lekker, niet dat zoetequote:Op zondag 11 december 2016 22:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb alles wel eens gedronken maar beperk me tot wat ik lekker vind.
die zingt valsquote:
ik klik nooit en dan zingt die valsquote:
Dust in the windquote:Zo dan.![]()
Ja kut is dat dan dat je dan verkeerd klikt.. Daarmee ga je nog minder klikkenquote:Op zondag 11 december 2016 22:24 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik klik nooit en dan zingt die vals
Ik fluit ze al vanaf ergens in de zomerquote:Op zondag 11 december 2016 22:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Die melodietjes komen me mijn oren uit.
Dan ben je een vroege vogel.quote:Op zondag 11 december 2016 23:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik fluit ze al vanaf ergens in de zomer
Morgen moet ik het verenigingsblad rond gaan brengen van de Historiche vereniging...quote:
welke regio?quote:Op zondag 11 december 2016 23:26 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Morgen moet ik het verenigingsblad rond gaan brengen van de Historiche vereniging...
wat dan op zich weer geschiedenis wordt enz.
Das toch niet een wekelijkse bezigheid neem ik aan.. Ik ga bij de dokter langs in de middagquote:Op zondag 11 december 2016 23:26 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Morgen moet ik het verenigingsblad rond gaan brengen van de Historiche vereniging...
wat dan op zich weer geschiedenis wordt enz.
Nee die andere .. Daar heb ik al een plaatje van tijdens WA inzegeningsintocht ooit ...quote:Op zondag 11 december 2016 23:36 schreef DrDDT het volgende:
[..]
Ik heb een zus op het Java eiland, telt dat ook?
Oost van de spoorbaan denk ik omgeving Veerplein.quote:
en een artikel over die spoorbaan erin?quote:Op zondag 11 december 2016 23:44 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Oost van de spoorbaan denk ik omgeving Veerplein.
quote:Op zondag 11 december 2016 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee die andere .. Daar heb ik al een plaatje van tijdens WA inzegeningsintocht ooit ...
En, alles kits?quote:
Alles kits ja, met jou ook? Inmiddels een beetje bijgetrokken van zaterdagavond?quote:Op maandag 12 december 2016 11:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En, alles kits?
Is het al lunchtijd?
Alles prima, ben weer helemaal bij, maar moet wel zeggen dat me dat op mijn lftd een dag kost.quote:Op maandag 12 december 2016 11:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alles kits ja, met jou ook? Inmiddels een beetje bijgetrokken van zaterdagavond?
Nee, het is nog geen lunchtijd, al heb ik best wel trek
Ja, dan kan je toch wel merken dat je niet meer zo heel jong bentquote:Op maandag 12 december 2016 11:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alles prima, ben weer helemaal bij, maar moet wel zeggen dat me dat op mijn lftd een dag kost.
Heb inmiddels ook weer normale trek.
Watskebeurt?quote:Op maandag 12 december 2016 11:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dan kan je toch wel merken dat je niet meer zo heel jong bent
En kijk, mijn kerstboom!![]()
[ afbeelding ]
Hij is alweer weg!quote:
Gisteren stond er nog zo mooi bij, wat jammer.quote:Op maandag 12 december 2016 11:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij is alweer weg!![]()
Donderdag rook hij heerlijk naar kerstboom, zaterdagmiddag kwam ik thuis en ik rook al een raar luchtje en toen ik gistermiddag thuis kwam stonk het gewoon, het was de kerstboom!
Dus weg met dat stinkding, Donald heeft de takken eraf gezaagd en in zakken afgevoerd. De boom wordt niet vervangen
Ja, hij was inderdaad zonder kluit en zeker een beetje jammer, want verder was het een mooie boom, behalve dat de onderste takken al gingen hangen.quote:Op maandag 12 december 2016 11:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gisteren stond er nog zo mooi bij, wat jammer.
Was zonder kluit toch?
Wat raar dat ie dan stinkt.
Als het ding meurt is het geen doen in huis.quote:Op maandag 12 december 2016 11:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, hij was inderdaad zonder kluit en zeker een beetje jammer, want verder was het een mooie boom, behalve dat de onderste takken al gingen hangen.
Misschien heeft er een eland tegenaan staan plassen in het bos
Zelfs Tom wilde de woonkamer niet meer inquote:Op maandag 12 december 2016 11:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als het ding meurt is het geen doen in huis.
quote:Op maandag 12 december 2016 11:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelfs Tom wilde de woonkamer niet meer in
jeetje zeg. Wel een leuk verhaal waar je nog jaren op kunt terenquote:Op maandag 12 december 2016 11:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij is alweer weg!![]()
Donderdag rook hij heerlijk naar kerstboom, zaterdagmiddag kwam ik thuis en ik rook al een raar luchtje en toen ik gistermiddag thuis kwam stonk het gewoon, het was de kerstboom!
Dus weg met dat stinkding, Donald heeft de takken eraf gezaagd en in zakken afgevoerd. De boom wordt niet vervangen
hier plaatsen! FEE / Show je kerstboom en andere kerstmeuk! #5quote:Op maandag 12 december 2016 11:34 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wel, ik zat op de bank al een tijdje naar die boom te kijken, ineens sprong ik op om alles eruit te trekken, binnen een kwartier was hij verdwenenquote:Op maandag 12 december 2016 12:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
jeetje zeg. Wel een leuk verhaal waar je nog jaren op kunt teren
Donequote:Op maandag 12 december 2016 13:11 schreef sacha het volgende:
[..]
hier plaatsen! FEE / Show je kerstboom en andere kerstmeuk! #5
Ik ben niet zo'n fan van mijn huisarts, het is een zeikerd, maar goed, ik zie die vent zelden, mijn internist zie ik vaker en dat is een aardige vrouw.quote:Op maandag 12 december 2016 16:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Moest voor controle langs de huisarts
Was ook een assistente die van alles vroeg.quote:Op maandag 12 december 2016 16:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van mijn huisarts, het is een zeikerd, maar goed, ik zie die vent zelden, mijn internist zie ik vaker en dat is een aardige vrouw.
Was alles oke?
Vandaag een feestmaaltijd?quote:Op maandag 12 december 2016 16:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Was ook een assistente die van alles vroeg.
Ja alles was wel goed, cholesterol kan wat minder en de bloeddruk was wat hoog. Maar alle andere bloed en urine dingen waren OK
Ik bak dat spul van mij als een soort foe yong hai, en stop het heel dik tussen broodjes met wat ketchup erop.quote:
Zelf heb ik het nog niet gelezen,quote:Op zondag 11 december 2016 23:45 schreef drakin het volgende:
[..]
en een artikel over die spoorbaan erin?
aan het bijlezen en dan zie ik ditquote:Op maandag 12 december 2016 11:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dan kan je toch wel merken dat je niet meer zo heel jong bent
[ afbeelding ]
Ohh het gaat maar door he? Nou ja beter, van harte Chuufquote:
Het houdt gewoon niet meer opquote:Op maandag 12 december 2016 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh het gaat maar door he? Nou ja beter, van harte Chuuf
Dat is de juiste instellingquote:
ik vond het écht sinds lange tijd weer een fijne uitzending, ik luister altijd alleen naar dat programma maar deze keer ging ik drie keer kijkenquote:
Ik heb het grotendeels gemist...quote:Op maandag 12 december 2016 20:29 schreef sacha het volgende:
[..]
ik vond het écht sinds lange tijd weer een fijne uitzending, ik luister altijd alleen naar dat programma maar deze keer ging ik drie keer kijken
Je heb niks te doen. En geen zin? Dan maak je maar zin.quote:
Ja hoor prima dag vandaagquote:Op maandag 12 december 2016 20:45 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ook niet, laat ik het anders vragen; heb je fijne dag?
Ja zoietsquote:Op maandag 12 december 2016 20:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weer voor een jaar door de APK.
Je weet nu waar je op moet letten, de rest is aan jezelf.quote:
Komt goedquote:Op maandag 12 december 2016 20:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je weet nu waar je op moet letten, de rest is aan jezelf.
Als je ze op onze leeftijd nog niet hebt krijg je ze ook nooit meer.quote:
quote:
Je bent nooit oud genoeg om te lerenquote:Op maandag 12 december 2016 21:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je ze op onze leeftijd nog niet hebt krijg je ze ook nooit meer.
Mooi rond getal.quote:Op maandag 12 december 2016 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat Mo vanochtend al wist te melden
Na een halve eeuw weet je het wel.quote:Op maandag 12 december 2016 21:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Owwwww nou jullie kunnen nog een hele hoop wijze woorden opdoen hoor.
Dus ik schiet opquote:Op maandag 12 december 2016 21:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Na een halve eeuw weet je het wel.
Ik zei niet dat er niet nog genoeg leuks te beleven is.quote:Op maandag 12 december 2016 21:08 schreef Ebinas het volgende:
Als je het zo ook zegt, ben gelijk droevig nu
Ik leer er elke dag nog wel wat bij hoor.. Ook al ben ik al over de helftquote:Op maandag 12 december 2016 21:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Na een halve eeuw weet je het wel.
Dat is waar, dat zei je niet.quote:Op maandag 12 december 2016 21:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zei niet dat er niet nog genoeg leuks te beleven is.
Dat heet met je tijd meegaan, dat is m.i. iets anders dan 'wijsheid'.quote:Op maandag 12 december 2016 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik leer er elke dag nog wel wat bij hoor.. Ook al ben ik al over de helft
Mijn opa zei dat in zijn laatste dagen nog, hij werd op een paar dagen na 100.quote:Op maandag 12 december 2016 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik leer er elke dag nog wel wat bij hoor.. Ook al ben ik al over de helft
Das een beste leeftijd...quote:Op maandag 12 december 2016 21:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mijn opa zei dat in zijn laatste dagen nog, hij werd op een paar dagen na 100.
Die oma van mij gaat waarschijnlijk eind deze maand de 105 jaar halen en de kans is groot dat ze volgend jaar gewoon 106 wordt.quote:
Jemig , dat is een leeftijd zeg.quote:Op maandag 12 december 2016 21:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die oma van mij gaat waarschijnlijk eind deze maand de 105 jaar halen en de kans is groot dat ze volgend jaar gewoon 106 wordt.
Voor mij ook niet, in redelijke gezondheid 80 worden, dat is tegenwoordig wel mogelijk, is prima.quote:
Tja, mijn moeder is 84, en nog goed in de bovenkamer.quote:
Dat is ook het allerbelangrijkste.quote:Op maandag 12 december 2016 21:19 schreef Ebinas het volgende:
Voor mij ook niet. Ik weet het niet.
Mijn lichaam laat mij nu al redelijk in de steek.
In deze tijd zou ik niet afhankelijk willen worden van anderen om mezelf te verzorgen.
Laat me dan maar gaan als het zover is.
Of dat nu is als ik 60 ben of 80.
Als de tijd die ik heb maar goed is.
Echt wonderlijk hoor je oma en je moeder nog. En fijn dat ze nog zo goed is.quote:Op maandag 12 december 2016 21:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tja, mijn moeder is 84, en nog goed in de bovenkamer.
Pffff bizar vind ik wel.quote:Op maandag 12 december 2016 21:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jeumig, op vlinderscrime staat een foto van een opgebaarde Kok.
ik mag daar niet kijkenquote:Op maandag 12 december 2016 21:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jeumig, op vlinderscrime staat een foto van een opgebaarde Kok.
Ik ook, ik zou er niet eens een foto van maken.quote:
Is overbelast.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijne avondquote:Op maandag 12 december 2016 21:41 schreef Ebinas het volgende:
ik ga Spoorloos lekker verder afkijken in bed.
Fijne avond nog!
Ik wist van het bestaan maar bezocht hem nooit, op de eerste keer na, en nu die moord in het nieuws is.quote:
Bye.quote:Op maandag 12 december 2016 21:41 schreef Ebinas het volgende:
ik ga Spoorloos lekker verder afkijken in bed.
Fijne avond nog!
quote:Op maandag 12 december 2016 21:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Is overbelast.
Ik heb een link van een andere site.nah, daar word ik niet blij van maar bedankt voor de linkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Mensen doen rare dingen.quote:Op maandag 12 december 2016 21:44 schreef sacha het volgende:
[..]
nah, daar word ik niet blij van maar bedankt voor de link
Ik vind het niks voor dat jonge kind dat zo'n foto in circulatie is.quote:
ik weet dat niet echt goed, als er mensen zijn die baat bij zo'n foto hebben voor wat voor reden dan ook, is het goedquote:
Misschien als bewijs voor de opdrachtgever...quote:Op maandag 12 december 2016 21:52 schreef sacha het volgende:
[..]
ik weet dat niet echt goed, als er mensen zijn die baat bij zo'n foto hebben voor wat voor reden dan ook, is het goed
Zoiets was ik ook aan het denken...quote:Op maandag 12 december 2016 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien als bewijs voor de opdrachtgever...
Misschien leeft ie nog gewoon en was het helemaal geen aanslagquote:Op maandag 12 december 2016 21:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zoiets was ik ook aan het denken...
Dat jonge kind heeft het waarschijnlijk al op facebook gezet.quote:Op maandag 12 december 2016 21:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind het niks voor dat jonge kind dat zo'n foto in circulatie is.
Denk dat dat tegen de policy van FB isquote:Op maandag 12 december 2016 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat jonge kind heeft het waarschijnlijk al op facebook gezet.
Is dat zo?quote:Op maandag 12 december 2016 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat dat tegen de policy van FB is
Ik vermoed dat hij inmiddels aan zijn schoonheidsslaapje begonnen is.quote:
De duvel is oud, wij niet.quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:28 schreef chufi het volgende:
En ik zie er natuurlijk nog jonger uit.
Jij ook al!quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:02 schreef chufi het volgende:
Ik heb gewoon weer eens geld gewonnen bij de Staatsloterij![]()
![]()
Ik win meestal wel wat maar bijna nooit meer dan ik aan de loten kwijt ben... Nu eindelijk weer eens een bedrag van 3 cijfersquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik win meestal wel wat maar bijna nooit meer dan ik aan de loten kwijt ben... Nu eindelijk weer eens een bedrag van 3 cijfers
Allemaal voor jezelf of geef je een feestje?quote:
Gefeli, ik win nooit iets, en ach, dat vind ik prima, ik ben gezond dat is ook wat waard.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:02 schreef chufi het volgende:
Ik heb gewoon weer eens geld gewonnen bij de Staatsloterij![]()
![]()
Speel je dan wel ergens aan mee?quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gefeli, ik win nooit iets, en ach, dat vind ik prima, ik ben gezond dat is ook wat waard.
De keren dat ik een lot kocht had ik zelden mijn inleg terug, op een gegeven moment dacht ik, pleur op, ik kap ermee.quote:
Nee was meer een grapjequote:Op dinsdag 13 december 2016 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Allemaal voor jezelf of geef je een feestje?
Ook jarenlang postcode gedoe, kreeg je soms een bon voor een bak B&J's, dat lust ik niet eens.quote:
Maar als je niet meedoet win je nooit iets hčquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De keren dat ik een lot kocht had ik zelden mijn inleg terug, op een gegeven moment dacht ik, pleur op, ik kap ermee.
Dat snap ik zelfs.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar als je niet meedoet win je nooit iets hč
Je speelt ook niet in de postcodeloterij?
Ja dat soort prijzen zijn bijzaak iedereen hoopt op de auto , de straatprijs of de Jackpot ....quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ook jarenlang postcode gedoe, kreeg je soms een bon voor een bak B&J's, dat lust ik niet eens.
Maar wat als de hele straat in de prijzen valt en jij niet?quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ook jarenlang postcode gedoe, kreeg je soms een bon voor een bak B&J's, dat lust ik niet eens.
Ja dat is het lullige...quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wat als de hele straat in de prijzen valt en jij niet?
Die valt hier niet, geloof me....quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarnaast zo je toch niet open doenquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die valt hier niet, geloof me....
Jij hebt een glazen bol?quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die valt hier niet, geloof me....
Dat ook nog eens, ik kan die Gerstanovitsch niet pruimen, vind het een eng mannetje.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarnaast zo je toch niet open doen
Nee, maar ik geloof er niet in, en op mijn postcode zijn 37 huisnummers.quote:
Geen idee hoeveel er op de mijne zijnquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, maar ik geloof er niet in, en op mijn postcode zijn 37 huisnummers.
Een beetje gladjes, maar als hij een koffer met geld zou komen brengen laat ik hem binnen hoorquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ook nog eens, ik kan die Gerstanovitsch niet pruimen, vind het een eng mannetje.
Op mijn vorige waren het maar 6 nummers.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel er op de mijne zijn
Ik heb volgnummers eind 20 begin 30.. Maar dat zegt natuurlijk niks meer want door de jaren heen zijn er mensen verhuisd en bijgekomen dus geen ideequote:Op dinsdag 13 december 2016 19:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op mijn vorige waren het maar 6 nummers.
Straatprijs is hier bijna 300 woningen.![]()
Alleen die koffer dan natuurlijk...quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje gladjes, maar als hij een koffer met geld zou komen brengen laat ik hem binnen hoor
Dat had mijn zus 2 jaar geleden.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier loop het van nr 1 tot 292 (geen even en oneven) dacht ik, er zijn meerdere. ingangen/trappenhuizen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb volgnummers eind 20 begin 30.. Maar dat zegt natuurlijk niks meer want door de jaren heen zijn er mensen verhuisd en bijgekomen dus geen idee
Straatprijs hoef je niet te delen, maar gaat per lotquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op mijn vorige waren het maar 6 nummers.
Straatprijs is hier bijna 300 woningen.![]()
Dat ik het koffertje uit zijn handen grist, "Bedankt en doei"quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen die koffer dan natuurlijk...
Hoe meer loten er in de buurt zijn, des te lager jouw deel...quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Straatprijs hoef je niet te delen, maar gaat per lot
Dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe meer loten er in de buurt zijn, des te lager jouw deel...
Ja zo werkt het volgens mij ookquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel zuurquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat had mijn zus 2 jaar geleden.
Was wat zuur, ze had niks, noppes, nada...
Ik lees:quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Alle deelnemers met de winnende postcode ontvangen een cheque van Ī 12.500 per lot.
Een gezellige leefomgeving is ook heel belangrijkquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze had wel een hoop blije buren...
Hmmm, kennelijk is dat dan anders geworden.quote:
Ze mocht een kop warme chocomel komen halen bij het feest in de buurt en heeft toch nog een postcodeloterij shawl gekregen...quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een gezellige leefomgeving is ook heel belangrijk
Dat snap ik zelfs nog welquote:
Ik zie niets, want ik vind Winston en Gaston engquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ik zie soms hogere prijzen per lot
Ik zapp er wel eens per ongeluk langs... Oh ja ik speel 1 tegen 100 hier ... maar zapp weg wanneer Gaston langskomtquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie niets, want ik vind Winston en Gaston eng
Dat is wel aardig, zat je zus er toch nog warmpjes bijquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze mocht een kop warme chocomel komen halen bij het feest in de buurt en heeft toch nog een postcodeloterij shawl gekregen...
Dat hebben we allemaal weleens, dat we per ongeluk langs iets zappenquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zapp er wel eens per ongeluk langs... Oh ja ik speel 1 tegen 100 hier ... maar zapp weg wanneer Gaston langskomt
Ik zapp veelquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hebben we allemaal weleens, dat we per ongeluk langs iets zappen
2008 bij de Burgerking Burger King, Lijnbaan 100, 3012 ER Rotterdamquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dat nu weer voor zelfportret Hut?
SPOILER: foto1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Treehut362 op 13-12-2016 22:09:26 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILER: foto2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Gezelligquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:11 schreef chufi het volgende:
Krijg ik tussen Kerst en Oud en Nieuw mn dochter op bezoek, met een vriendinnetje... Gezellig..
Eens kijken of ik al genoeg vakantiedagen heb
Wat een verassing.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:11 schreef chufi het volgende:
Krijg ik tussen Kerst en Oud en Nieuw mn dochter op bezoek, met een vriendinnetje... Gezellig..
Je hebt weer een job, begrijp ik.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:11 schreef chufi het volgende:
Yep Thanksquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt weer een job, begrijp ik.
Gefeliciteerd...
Nope.. Internationale telecomquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weer in het serverpark gebeuren?
Is dat tegenwoordig ook niet met een heleboel servers dan?quote:
Valt mee, meer PoPs overal en nergen.. Maar nee ik werk gewoon in Nederland op kantoor.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig ook niet met een heleboel servers dan?
Je zal geen stekkertjes in borden meer hoeven te prikken...
Different koek dus.quote:Op dinsdag 13 december 2016 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Valt mee, meer PoPs overal en nergen.. Maar nee ik werk gewoon in Nederland op kantoor.
Zo is dat.. Ja andere cake iddquote:Op dinsdag 13 december 2016 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Different koek dus.
Maar mooi dat je weer onder de pannen bent.
Niks doen is ook maar niks...
Urn me er niet op vast.quote:
Ja hoor.. Vrij gevraagd tussen Kerst en Oud en Nieuw.quote:
Oh maar ook gekregen?quote:Op woensdag 14 december 2016 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hoor.. Vrij gevraagd tussen Kerst en Oud en Nieuw.
En iemand had zelfgemaakte Franse chcolade truffels mee...
Ik heb niet meer gecheckt of ze al goedgekeurd zijn,maar het zou geen probleem moeten zijn.. Mijn Spaanse collega werkt gewoon..quote:Op woensdag 14 december 2016 17:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh maar ook gekregen?
Las dat je dochter komt, dus zou fijn zijn.
Ohhhh truffels ....heerlijk
Ja helaas welquote:Op woensdag 14 december 2016 17:32 schreef Ebinas het volgende:
Maar fijn hoor even een weekje dochter dicht(er)bij.
Werk je fulltime?
Da's pittig ja. Beetje minderen zou fijn zijn.quote:Op woensdag 14 december 2016 17:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja helaas welMaar wie weet later ....
Ben nog even niet in de juiste positie zal ik maar zeggenquote:Op woensdag 14 december 2016 17:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Da's pittig ja. Beetje minderen zou fijn zijn.
Nee, dus het moet nog op vol tempo door.quote:Op woensdag 14 december 2016 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben nog even niet in de juiste positie zal ik maar zeggen
Juist, maar ik ben blij dat weer een kans kreeg.. Dus ik zal niet zeurenquote:Op woensdag 14 december 2016 17:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, dus het moet nog op vol tempo door.
Minder wel.
Zeker in deze tijd.
Mot zoveel in zo weinig tijd,
Dat is ook weer zo.quote:Op woensdag 14 december 2016 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist, maar ik ben blij dat weer een kans kreeg.. Dus ik zal niet zeuren
Je ging toch vrijwilligeren met Bowlsquote:Op woensdag 14 december 2016 17:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo.
Maar zeuren is het niet hoor.
Het is gewoon behoorlijk pittig, en dan kan je toch ook dankbaar zijn.
Ik zelf werk sinds dit jaar helemaal niet meer, door gezondheid.
Is het ook niet. Heb sinds kort wel een soort van invulling gevonden.
Gelukkig maar, want helemaal niets is ook weer niets.
Heb net wat te ontdooien er uit gehaaldquote:Op woensdag 14 december 2016 17:56 schreef Ebinas het volgende:
Ik ga eens even in de vriezer gluren en zien wat er te eten ligt
Ja heb je goedquote:Op woensdag 14 december 2016 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Je ging toch vrijwilligeren met Bowls
Zelf nog nooit vrijwilligerswerk gedaan, maar Hut is hier de expert...Die heeft volgens mij aan 80 uur verschillende vrijwillegersbanenquote:Op woensdag 14 december 2016 17:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja heb je goed
Ik zit nu bij een dagbesteding voor oudjes.
Die Bowls gaan er wel komen.
Maar tot die tijd meekletsen, helpen, fröbelen.
Doet me echt goed
Nog wat gevonden?quote:Op woensdag 14 december 2016 17:56 schreef Ebinas het volgende:
Ik ga eens even in de vriezer gluren en zien wat er te eten ligt
Zuurkool met worst draait nu rondjes in de magnetronquote:
Ook een stamppot iets met worstquote:Op woensdag 14 december 2016 18:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zuurkool met worst draait nu rondjes in de magnetron![]()
Wat is het bij jou wat ligt te ontdooien?
Waar is Aap nu?quote:Op woensdag 14 december 2016 18:21 schreef sacha het volgende:
Aap school, school Aap, glazen bol kijken![]()
ja lekker vaag weer, sue me!
Uhhhhh, ik gis, gis, gis, gis.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:21 schreef sacha het volgende:
Aap school, school Aap, glazen bol kijken![]()
ja lekker vaag weer, sue me!
Ja Das idd moeilijk gezien de huidige leerplichtwet en zo...quote:Op woensdag 14 december 2016 19:18 schreef sacha het volgende:
dilemma: moet je een kind laten onderpresteren op school zodat iedereen het probleem kan negeren, of moet je een kind blijven uitdagen omdat je weet dat dat het beste is...
Ja beetje in kunnen leven .. Ho maarquote:Op woensdag 14 december 2016 19:29 schreef sacha het volgende:
wilt u weten hoe mijn kind de toekomst ziet? hij wordt molenaar, dat weet hij, oh, kan hij daar zijn geld niet mee verdienen, nee? nou meneer, misschien vindt hij dat helemaal niet belangrijk
ik mag er binnenkort ook aan!quote:Op woensdag 14 december 2016 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja beetje in kunnen leven .. Ho maar
Ik moest van het UWV een vragenlijst invullen... Denkt U snel werk te vinden, spreekt U Nederlands.
Lullig maar nood breekt wetten. Op een eiland wonen is misschien niet meer wat kanquote:
het is een bananenrepubliek, wat ik je bromquote:Op woensdag 14 december 2016 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Lullig maar nood breekt wetten. Op een eiland wonen is misschien niet meer wat kan
Geen ideequote:Op woensdag 14 december 2016 19:42 schreef sacha het volgende:
[..]
het is een bananenrepubliek, wat ik je brom
Dat was niet mijn puntquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |