Ja hoor prima dag vandaagquote:Op maandag 12 december 2016 20:45 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ook niet, laat ik het anders vragen; heb je fijne dag?
Ja zoietsquote:Op maandag 12 december 2016 20:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weer voor een jaar door de APK.
Je weet nu waar je op moet letten, de rest is aan jezelf.quote:
Komt goedquote:Op maandag 12 december 2016 20:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je weet nu waar je op moet letten, de rest is aan jezelf.
Als je ze op onze leeftijd nog niet hebt krijg je ze ook nooit meer.quote:
quote:
Je bent nooit oud genoeg om te lerenquote:Op maandag 12 december 2016 21:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je ze op onze leeftijd nog niet hebt krijg je ze ook nooit meer.
Mooi rond getal.quote:Op maandag 12 december 2016 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat Mo vanochtend al wist te melden
Na een halve eeuw weet je het wel.quote:Op maandag 12 december 2016 21:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Owwwww nou jullie kunnen nog een hele hoop wijze woorden opdoen hoor.
Dus ik schiet opquote:Op maandag 12 december 2016 21:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Na een halve eeuw weet je het wel.
Ik zei niet dat er niet nog genoeg leuks te beleven is.quote:Op maandag 12 december 2016 21:08 schreef Ebinas het volgende:
Als je het zo ook zegt, ben gelijk droevig nu
Ik leer er elke dag nog wel wat bij hoor.. Ook al ben ik al over de helftquote:Op maandag 12 december 2016 21:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Na een halve eeuw weet je het wel.
Dat is waar, dat zei je niet.quote:Op maandag 12 december 2016 21:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zei niet dat er niet nog genoeg leuks te beleven is.
Dat heet met je tijd meegaan, dat is m.i. iets anders dan 'wijsheid'.quote:Op maandag 12 december 2016 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik leer er elke dag nog wel wat bij hoor.. Ook al ben ik al over de helft
Mijn opa zei dat in zijn laatste dagen nog, hij werd op een paar dagen na 100.quote:Op maandag 12 december 2016 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik leer er elke dag nog wel wat bij hoor.. Ook al ben ik al over de helft
Das een beste leeftijd...quote:Op maandag 12 december 2016 21:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mijn opa zei dat in zijn laatste dagen nog, hij werd op een paar dagen na 100.
Die oma van mij gaat waarschijnlijk eind deze maand de 105 jaar halen en de kans is groot dat ze volgend jaar gewoon 106 wordt.quote:
Jemig , dat is een leeftijd zeg.quote:Op maandag 12 december 2016 21:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die oma van mij gaat waarschijnlijk eind deze maand de 105 jaar halen en de kans is groot dat ze volgend jaar gewoon 106 wordt.
Voor mij ook niet, in redelijke gezondheid 80 worden, dat is tegenwoordig wel mogelijk, is prima.quote:
Tja, mijn moeder is 84, en nog goed in de bovenkamer.quote:
Dat is ook het allerbelangrijkste.quote:Op maandag 12 december 2016 21:19 schreef Ebinas het volgende:
Voor mij ook niet. Ik weet het niet.
Mijn lichaam laat mij nu al redelijk in de steek.
In deze tijd zou ik niet afhankelijk willen worden van anderen om mezelf te verzorgen.
Laat me dan maar gaan als het zover is.
Of dat nu is als ik 60 ben of 80.
Als de tijd die ik heb maar goed is.
Echt wonderlijk hoor je oma en je moeder nog. En fijn dat ze nog zo goed is.quote:Op maandag 12 december 2016 21:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tja, mijn moeder is 84, en nog goed in de bovenkamer.
Pffff bizar vind ik wel.quote:Op maandag 12 december 2016 21:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jeumig, op vlinderscrime staat een foto van een opgebaarde Kok.
ik mag daar niet kijkenquote:Op maandag 12 december 2016 21:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Jeumig, op vlinderscrime staat een foto van een opgebaarde Kok.
Ik ook, ik zou er niet eens een foto van maken.quote:
Is overbelast.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijne avondquote:Op maandag 12 december 2016 21:41 schreef Ebinas het volgende:
ik ga Spoorloos lekker verder afkijken in bed.
Fijne avond nog!
Ik wist van het bestaan maar bezocht hem nooit, op de eerste keer na, en nu die moord in het nieuws is.quote:
Bye.quote:Op maandag 12 december 2016 21:41 schreef Ebinas het volgende:
ik ga Spoorloos lekker verder afkijken in bed.
Fijne avond nog!
quote:Op maandag 12 december 2016 21:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Is overbelast.
Ik heb een link van een andere site.nah, daar word ik niet blij van maar bedankt voor de linkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Mensen doen rare dingen.quote:Op maandag 12 december 2016 21:44 schreef sacha het volgende:
[..]
nah, daar word ik niet blij van maar bedankt voor de link
Ik vind het niks voor dat jonge kind dat zo'n foto in circulatie is.quote:
ik weet dat niet echt goed, als er mensen zijn die baat bij zo'n foto hebben voor wat voor reden dan ook, is het goedquote:
Misschien als bewijs voor de opdrachtgever...quote:Op maandag 12 december 2016 21:52 schreef sacha het volgende:
[..]
ik weet dat niet echt goed, als er mensen zijn die baat bij zo'n foto hebben voor wat voor reden dan ook, is het goed
Zoiets was ik ook aan het denken...quote:Op maandag 12 december 2016 21:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien als bewijs voor de opdrachtgever...
Misschien leeft ie nog gewoon en was het helemaal geen aanslagquote:Op maandag 12 december 2016 21:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zoiets was ik ook aan het denken...
Dat jonge kind heeft het waarschijnlijk al op facebook gezet.quote:Op maandag 12 december 2016 21:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind het niks voor dat jonge kind dat zo'n foto in circulatie is.
Denk dat dat tegen de policy van FB isquote:Op maandag 12 december 2016 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat jonge kind heeft het waarschijnlijk al op facebook gezet.
Is dat zo?quote:Op maandag 12 december 2016 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat dat tegen de policy van FB is
Ik vermoed dat hij inmiddels aan zijn schoonheidsslaapje begonnen is.quote:
De duvel is oud, wij niet.quote:Op dinsdag 13 december 2016 17:28 schreef chufi het volgende:
En ik zie er natuurlijk nog jonger uit.
Jij ook al!quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:02 schreef chufi het volgende:
Ik heb gewoon weer eens geld gewonnen bij de Staatsloterij![]()
![]()
Ik win meestal wel wat maar bijna nooit meer dan ik aan de loten kwijt ben... Nu eindelijk weer eens een bedrag van 3 cijfersquote:
quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik win meestal wel wat maar bijna nooit meer dan ik aan de loten kwijt ben... Nu eindelijk weer eens een bedrag van 3 cijfers
Allemaal voor jezelf of geef je een feestje?quote:
Gefeli, ik win nooit iets, en ach, dat vind ik prima, ik ben gezond dat is ook wat waard.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:02 schreef chufi het volgende:
Ik heb gewoon weer eens geld gewonnen bij de Staatsloterij![]()
![]()
Speel je dan wel ergens aan mee?quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gefeli, ik win nooit iets, en ach, dat vind ik prima, ik ben gezond dat is ook wat waard.
De keren dat ik een lot kocht had ik zelden mijn inleg terug, op een gegeven moment dacht ik, pleur op, ik kap ermee.quote:
Nee was meer een grapjequote:Op dinsdag 13 december 2016 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Allemaal voor jezelf of geef je een feestje?
Ook jarenlang postcode gedoe, kreeg je soms een bon voor een bak B&J's, dat lust ik niet eens.quote:
Maar als je niet meedoet win je nooit iets hčquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De keren dat ik een lot kocht had ik zelden mijn inleg terug, op een gegeven moment dacht ik, pleur op, ik kap ermee.
Dat snap ik zelfs.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar als je niet meedoet win je nooit iets hč
Je speelt ook niet in de postcodeloterij?
Ja dat soort prijzen zijn bijzaak iedereen hoopt op de auto , de straatprijs of de Jackpot ....quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ook jarenlang postcode gedoe, kreeg je soms een bon voor een bak B&J's, dat lust ik niet eens.
Maar wat als de hele straat in de prijzen valt en jij niet?quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ook jarenlang postcode gedoe, kreeg je soms een bon voor een bak B&J's, dat lust ik niet eens.
Ja dat is het lullige...quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar wat als de hele straat in de prijzen valt en jij niet?
Die valt hier niet, geloof me....quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarnaast zo je toch niet open doenquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die valt hier niet, geloof me....
Jij hebt een glazen bol?quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die valt hier niet, geloof me....
Dat ook nog eens, ik kan die Gerstanovitsch niet pruimen, vind het een eng mannetje.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarnaast zo je toch niet open doen
Nee, maar ik geloof er niet in, en op mijn postcode zijn 37 huisnummers.quote:
Geen idee hoeveel er op de mijne zijnquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, maar ik geloof er niet in, en op mijn postcode zijn 37 huisnummers.
Een beetje gladjes, maar als hij een koffer met geld zou komen brengen laat ik hem binnen hoorquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ook nog eens, ik kan die Gerstanovitsch niet pruimen, vind het een eng mannetje.
Op mijn vorige waren het maar 6 nummers.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel er op de mijne zijn
Ik heb volgnummers eind 20 begin 30.. Maar dat zegt natuurlijk niks meer want door de jaren heen zijn er mensen verhuisd en bijgekomen dus geen ideequote:Op dinsdag 13 december 2016 19:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op mijn vorige waren het maar 6 nummers.
Straatprijs is hier bijna 300 woningen.![]()
Alleen die koffer dan natuurlijk...quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje gladjes, maar als hij een koffer met geld zou komen brengen laat ik hem binnen hoor
Dat had mijn zus 2 jaar geleden.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier loop het van nr 1 tot 292 (geen even en oneven) dacht ik, er zijn meerdere. ingangen/trappenhuizen.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb volgnummers eind 20 begin 30.. Maar dat zegt natuurlijk niks meer want door de jaren heen zijn er mensen verhuisd en bijgekomen dus geen idee
Straatprijs hoef je niet te delen, maar gaat per lotquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op mijn vorige waren het maar 6 nummers.
Straatprijs is hier bijna 300 woningen.![]()
Dat ik het koffertje uit zijn handen grist, "Bedankt en doei"quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen die koffer dan natuurlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |