Ja hoor prima dag vandaagquote:Op maandag 12 december 2016 20:45 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ook niet, laat ik het anders vragen; heb je fijne dag?
Ja zoietsquote:Op maandag 12 december 2016 20:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weer voor een jaar door de APK.
Je weet nu waar je op moet letten, de rest is aan jezelf.quote:
Komt goedquote:Op maandag 12 december 2016 20:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je weet nu waar je op moet letten, de rest is aan jezelf.
Als je ze op onze leeftijd nog niet hebt krijg je ze ook nooit meer.quote:
quote:
Je bent nooit oud genoeg om te lerenquote:Op maandag 12 december 2016 21:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je ze op onze leeftijd nog niet hebt krijg je ze ook nooit meer.
Mooi rond getal.quote:Op maandag 12 december 2016 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat Mo vanochtend al wist te melden
Na een halve eeuw weet je het wel.quote:Op maandag 12 december 2016 21:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Owwwww nou jullie kunnen nog een hele hoop wijze woorden opdoen hoor.
Dus ik schiet opquote:Op maandag 12 december 2016 21:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Na een halve eeuw weet je het wel.
Ik zei niet dat er niet nog genoeg leuks te beleven is.quote:Op maandag 12 december 2016 21:08 schreef Ebinas het volgende:
Als je het zo ook zegt, ben gelijk droevig nu
Ik leer er elke dag nog wel wat bij hoor.. Ook al ben ik al over de helftquote:Op maandag 12 december 2016 21:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Na een halve eeuw weet je het wel.
Dat is waar, dat zei je niet.quote:Op maandag 12 december 2016 21:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zei niet dat er niet nog genoeg leuks te beleven is.
Dat heet met je tijd meegaan, dat is m.i. iets anders dan 'wijsheid'.quote:Op maandag 12 december 2016 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik leer er elke dag nog wel wat bij hoor.. Ook al ben ik al over de helft
Mijn opa zei dat in zijn laatste dagen nog, hij werd op een paar dagen na 100.quote:Op maandag 12 december 2016 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik leer er elke dag nog wel wat bij hoor.. Ook al ben ik al over de helft
Das een beste leeftijd...quote:Op maandag 12 december 2016 21:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mijn opa zei dat in zijn laatste dagen nog, hij werd op een paar dagen na 100.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |