Hoe meer loten er in de buurt zijn, des te lager jouw deel...quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Straatprijs hoef je niet te delen, maar gaat per lot
Dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe meer loten er in de buurt zijn, des te lager jouw deel...
Ja zo werkt het volgens mij ookquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel zuurquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat had mijn zus 2 jaar geleden.
Was wat zuur, ze had niks, noppes, nada...
Ik lees:quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Alle deelnemers met de winnende postcode ontvangen een cheque van ¤ 12.500 per lot.
Een gezellige leefomgeving is ook heel belangrijkquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze had wel een hoop blije buren...
Hmmm, kennelijk is dat dan anders geworden.quote:
Ze mocht een kop warme chocomel komen halen bij het feest in de buurt en heeft toch nog een postcodeloterij shawl gekregen...quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een gezellige leefomgeving is ook heel belangrijk
Dat snap ik zelfs nog welquote:
Ik zie niets, want ik vind Winston en Gaston engquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ik zie soms hogere prijzen per lot
Ik zapp er wel eens per ongeluk langs... Oh ja ik speel 1 tegen 100 hier ... maar zapp weg wanneer Gaston langskomtquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie niets, want ik vind Winston en Gaston eng
Dat is wel aardig, zat je zus er toch nog warmpjes bijquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze mocht een kop warme chocomel komen halen bij het feest in de buurt en heeft toch nog een postcodeloterij shawl gekregen...
Dat hebben we allemaal weleens, dat we per ongeluk langs iets zappenquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zapp er wel eens per ongeluk langs... Oh ja ik speel 1 tegen 100 hier ... maar zapp weg wanneer Gaston langskomt
Ik zapp veelquote:Op dinsdag 13 december 2016 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat hebben we allemaal weleens, dat we per ongeluk langs iets zappen
2008 bij de Burgerking Burger King, Lijnbaan 100, 3012 ER Rotterdamquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dat nu weer voor zelfportret Hut?
SPOILER: foto1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Treehut362 op 13-12-2016 22:09:26 ]🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILER: foto2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Gezelligquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:11 schreef chufi het volgende:
Krijg ik tussen Kerst en Oud en Nieuw mn dochter op bezoek, met een vriendinnetje... Gezellig..
Eens kijken of ik al genoeg vakantiedagen heb
Wat een verassing.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:11 schreef chufi het volgende:
Krijg ik tussen Kerst en Oud en Nieuw mn dochter op bezoek, met een vriendinnetje... Gezellig..
Je hebt weer een job, begrijp ik.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:11 schreef chufi het volgende:
Yep Thanksquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt weer een job, begrijp ik.
Gefeliciteerd...
Nope.. Internationale telecomquote:Op dinsdag 13 december 2016 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Weer in het serverpark gebeuren?
Is dat tegenwoordig ook niet met een heleboel servers dan?quote:
Valt mee, meer PoPs overal en nergen.. Maar nee ik werk gewoon in Nederland op kantoor.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig ook niet met een heleboel servers dan?
Je zal geen stekkertjes in borden meer hoeven te prikken...
Different koek dus.quote:Op dinsdag 13 december 2016 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Valt mee, meer PoPs overal en nergen.. Maar nee ik werk gewoon in Nederland op kantoor.
Zo is dat.. Ja andere cake iddquote:Op dinsdag 13 december 2016 23:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Different koek dus.
Maar mooi dat je weer onder de pannen bent.
Niks doen is ook maar niks...
Urn me er niet op vast.quote:
Ja hoor.. Vrij gevraagd tussen Kerst en Oud en Nieuw.quote:
Oh maar ook gekregen?quote:Op woensdag 14 december 2016 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hoor.. Vrij gevraagd tussen Kerst en Oud en Nieuw.
En iemand had zelfgemaakte Franse chcolade truffels mee...
Ik heb niet meer gecheckt of ze al goedgekeurd zijn,maar het zou geen probleem moeten zijn.. Mijn Spaanse collega werkt gewoon..quote:Op woensdag 14 december 2016 17:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh maar ook gekregen?
Las dat je dochter komt, dus zou fijn zijn.
Ohhhh truffels ....heerlijk
Ja helaas welquote:Op woensdag 14 december 2016 17:32 schreef Ebinas het volgende:
Maar fijn hoor even een weekje dochter dicht(er)bij.
Werk je fulltime?
Da's pittig ja. Beetje minderen zou fijn zijn.quote:Op woensdag 14 december 2016 17:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja helaas welMaar wie weet later ....
Ben nog even niet in de juiste positie zal ik maar zeggenquote:Op woensdag 14 december 2016 17:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Da's pittig ja. Beetje minderen zou fijn zijn.
Nee, dus het moet nog op vol tempo door.quote:Op woensdag 14 december 2016 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben nog even niet in de juiste positie zal ik maar zeggen
Juist, maar ik ben blij dat weer een kans kreeg.. Dus ik zal niet zeurenquote:Op woensdag 14 december 2016 17:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, dus het moet nog op vol tempo door.
Minder wel.
Zeker in deze tijd.
Mot zoveel in zo weinig tijd,
Dat is ook weer zo.quote:Op woensdag 14 december 2016 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist, maar ik ben blij dat weer een kans kreeg.. Dus ik zal niet zeuren
Je ging toch vrijwilligeren met Bowlsquote:Op woensdag 14 december 2016 17:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo.
Maar zeuren is het niet hoor.
Het is gewoon behoorlijk pittig, en dan kan je toch ook dankbaar zijn.
Ik zelf werk sinds dit jaar helemaal niet meer, door gezondheid.
Is het ook niet. Heb sinds kort wel een soort van invulling gevonden.
Gelukkig maar, want helemaal niets is ook weer niets.
Heb net wat te ontdooien er uit gehaaldquote:Op woensdag 14 december 2016 17:56 schreef Ebinas het volgende:
Ik ga eens even in de vriezer gluren en zien wat er te eten ligt
Ja heb je goedquote:Op woensdag 14 december 2016 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Je ging toch vrijwilligeren met Bowls
Zelf nog nooit vrijwilligerswerk gedaan, maar Hut is hier de expert...Die heeft volgens mij aan 80 uur verschillende vrijwillegersbanenquote:Op woensdag 14 december 2016 17:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja heb je goed
Ik zit nu bij een dagbesteding voor oudjes.
Die Bowls gaan er wel komen.
Maar tot die tijd meekletsen, helpen, fröbelen.
Doet me echt goed
Nog wat gevonden?quote:Op woensdag 14 december 2016 17:56 schreef Ebinas het volgende:
Ik ga eens even in de vriezer gluren en zien wat er te eten ligt
Zuurkool met worst draait nu rondjes in de magnetronquote:
Ook een stamppot iets met worstquote:Op woensdag 14 december 2016 18:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zuurkool met worst draait nu rondjes in de magnetron![]()
Wat is het bij jou wat ligt te ontdooien?
Waar is Aap nu?quote:Op woensdag 14 december 2016 18:21 schreef sacha het volgende:
Aap school, school Aap, glazen bol kijken![]()
ja lekker vaag weer, sue me!
Uhhhhh, ik gis, gis, gis, gis.quote:Op woensdag 14 december 2016 18:21 schreef sacha het volgende:
Aap school, school Aap, glazen bol kijken![]()
ja lekker vaag weer, sue me!
Ja Das idd moeilijk gezien de huidige leerplichtwet en zo...quote:Op woensdag 14 december 2016 19:18 schreef sacha het volgende:
dilemma: moet je een kind laten onderpresteren op school zodat iedereen het probleem kan negeren, of moet je een kind blijven uitdagen omdat je weet dat dat het beste is...
Ja beetje in kunnen leven .. Ho maarquote:Op woensdag 14 december 2016 19:29 schreef sacha het volgende:
wilt u weten hoe mijn kind de toekomst ziet? hij wordt molenaar, dat weet hij, oh, kan hij daar zijn geld niet mee verdienen, nee? nou meneer, misschien vindt hij dat helemaal niet belangrijk
ik mag er binnenkort ook aan!quote:Op woensdag 14 december 2016 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja beetje in kunnen leven .. Ho maar
Ik moest van het UWV een vragenlijst invullen... Denkt U snel werk te vinden, spreekt U Nederlands.
Lullig maar nood breekt wetten. Op een eiland wonen is misschien niet meer wat kanquote:
het is een bananenrepubliek, wat ik je bromquote:Op woensdag 14 december 2016 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Lullig maar nood breekt wetten. Op een eiland wonen is misschien niet meer wat kan
Geen ideequote:Op woensdag 14 december 2016 19:42 schreef sacha het volgende:
[..]
het is een bananenrepubliek, wat ik je brom
Dat was niet mijn puntquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |