Ja best koud!quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuke foto's Fann! Het ziet er zo lekker uit , maar het is koud he.
Is dat jouw Griek?
Leuk dat je geweest bent, die koningsvaart is leuk om te zien.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja best koud!![]()
Needat is niet mijn Griek, gewoon zomaar iemand, vond ik wel grappig al
die rare outfitjes....
Nee die zit op Javaeiland da's ergens anders....quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk dat je geweest bent, die koningsvaart is leuk om te zien.
Heb je sacha nog gezien?
Das aan de overkant... de eerste fotoquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee die zit op Javaeiland da's ergens anders....
ik ga zo wel effe zwaaien met mijn vlaggetje, die heb ik gekregen
Zal wel het kindermeisje zijn of zo..quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:18 schreef Bluezz het volgende:
Leuke foto's Fann!
Wie staat er op die boot bij Alex en Max? Zij in het rood?
En wij waren in Hlem vanmiddag (en eventjes in ons eigen dorp maar dat was saai)
De vrouw van Eberhard van der Laanquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:18 schreef Bluezz het volgende:
Leuke foto's Fann!
En wij waren in Hlem vanmiddag (en eventjes in ons eigen dorp maar dat was saai)
O je had het al gelezen daar, die vraag is daar ook maar 100 x gesteld, ze is dan ook niet echt een vrouw die je bij hem zou verwachtenquote:
Eberhard van der Laan stond in het begin nog niet op het achterdek , vandaar de verwarring denk ik zo ...quote:
Hij is lekker warm binnen gaan zitten natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Eberhard van der Laan stond in het begin nog niet op het achterdek , vandaar de verwarring denk ik zo ...
Ze moeten naar een feessiequote:Op dinsdag 30 april 2013 20:32 schreef Bluezz het volgende:
Hij vaart wel met een noodgang overal langs zeg
Oh jaquote:
Daar heb ik toch zo om gelachen! Laten ze eerst die prachtige Grace Jones-achtige kroonprinses van Kathar zien..... komt meteen daarna dat lillike hobbelpaard Camzilla!!!!quote:
Die dragqueen uit Qatar?quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Daar heb ik toch zo om gelachen! Laten ze eerst die prachtige Grace Jones-achtige kroonprinses van Kathar zien..... komt meteen daarna dat lillike hobbelpaard Camzilla!!!!
Schrikken was dat iddquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Daar heb ik toch zo om gelachen! Laten ze eerst die prachtige Grace Jones-achtige kroonprinses van Kathar zien..... komt meteen daarna dat lillike hobbelpaard Camzilla!!!!
quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:39 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Omdat het door draait en het kanquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:59 schreef Lienekien het volgende:
Armin 'ik sta maar wat met mijn armen in de lucht' van Buren.
Ik heb géén idee Bluezz!quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:18 schreef Bluezz het volgende:
Leuke foto's Fann!
ik was dus te laat en ook niet gehoord hierquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:08 schreef Bluezz het volgende:
Zo die straaljagers kwamen net over ons heen
Keigaaf Fann. Het lijkt me een hele belevenis om daar geweest te zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb géén idee Bluezz!![]()
Ik was nét op tijd terug om foto's te maken maar ik heb ze![]()
[ afbeelding ]
Ik zie nu pas goed op TV wat een mooie jurk ze aan heeft, ik stond
bovenop het randje van een plantenbak anders kon ik niks zien dus
ik heb een zooi foto's gemaakt toen iedereen begon te juichen en
met die vlaggetjes te zwaaien.
Ik stond recht tegenover dat grote scherm, die Griek liep ook ergens
rond en heeft foto's gemaakt met zijn telefoon, vast beter dan ik want die
is twee koppen groter, maar hij krijgt de foto's niet van zijn telefoon naar de
comp. hij pakt hem niet![]()
maar dit is de enige die goed gelukt is bij mij.
hier heb ik hem anders gesneden, dan zie je dat TV scherm.
[ afbeelding ]
Was toch wel effe geinig, begonnen ze allemaal keihard BIJ ONS IN DE
JORDAAAAAAAAAAN te zingen
vin ik leuk
Ja was toch wel gaaf!quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Keigaaf Fann. Het lijkt me een hele belevenis om daar geweest te zijn.
Leuk!!! Nu is net Andquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vin ik leuk
Je eigen vlaggetjes en de gay-bootquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja was toch wel gaaf!![]()
dit is ook nog wel een mooie foto... daar zie je het sfeertje wel vanaf...
[ afbeelding ]
Nee .. Meer verwacht dat je er niet bij zou zijn vandaarquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waarom niet? Dacht je dat ik geen foto's kon maken?
Tja, als het praktisch voor je deur is...quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee .. Meer verwacht dat je er niet bij zou zijn vandaar
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
sjezus André van Duin![]()
ik moet koffie!
Moet hij niet eens met pensioen?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
sjezus André van Duin![]()
ik moet koffie!
Nou! Dat was wel weer een aanfluitingquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, Andre van Duin met zijn Willempie
Kijk dan ook niet naar die rotzooi.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nou! Dat was wel weer een aanfluiting![]()
Ik heb het geluid al uit gezet en ik was effe op FOK aan het zappenquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Kijk dan ook niet naar die rotzooi.
Als Rieu wordt aangekondigd heb ik gelukkig nog genoeg andere zenders.
ziet er ook gezellig uitquote:
Ik dacht even dat zijn jouw fotos, maar toen dacht ik dat is G... Dat kan nietquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ziet er ook gezellig uit
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ziet er ook gezellig uit
Dacht ik alquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik had de verkeerde PI
![]()
sorry Bluezz moest duimpie omhoog zijn
Ik schrok er ook van, ik dacht even dat je anti-alchol was gewordenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik zag het ineens en ik schrok ervan![]()
stond wel heeeeeeeeel lullig![]()
maar was een foutje
Neequote:Op dinsdag 30 april 2013 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik schrok er ook van, ik dacht even dat je anti-alchol was geworden
Ik had het vanmorgen ook nog, soms komt het dan heel vreemd over, maar kan gebeuren.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neestond wel stom, maar ja ken gebeuren
Dat snap ik toch meteen!quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik zag het ineens en ik schrok ervan![]()
stond wel heeeeeeeeel lullig![]()
maar was een foutje
quote:
Volgend jaar heb je weer alleen de volledige aandacht voor jezelf zonder afleidende bijzaken als jarige Juliana's.quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:10 schreef ElizabethR het volgende:
Gaat de geschiedenisboeken in.
Ze hebben voor mij ook gezongen en ik kreeg taart en bloemen en sjokolade. En mijn laatste verjaardag op koninginnedag.
quote:Op woensdag 1 mei 2013 00:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgend jaar heb je weer alleen de volledige aandacht voor jezelf zonder afleidende bijzaken als jarige Juliana's.
30 april, die Koninginnedag, was nog altijd ter ere van haar geboortedatum.quote:
Echt??? En die was gewoon op de gok ergens daar in de buurtquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:24 schreef sacha het volgende:
en sjoef, die capture, daar sta ik dus echt op
echt waarquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt??? En die was gewoon op de gok ergens daar in de buurt![]()
![]()
Ooooh, je was ook jarig! Ik heb de hints niet onthoudenquote:Op woensdag 1 mei 2013 00:10 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gaat de geschiedenisboeken in.
Ze hebben voor mij ook gezongen en ik kreeg taart en bloemen en sjokolade. En mijn laatste verjaardag op koninginnedag.
Maak je net een foto dusquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:19 schreef sacha het volgende:
[..]
De langste met een wuppie op haar hoofd...
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vin ik leuk
Vandaag Rijksmuseum gedaan!quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je net een foto dus
Al weer thuis of nog steeds in de hoofdstad?
En?? genoten en hoe was de vloer als je binnen komt, die moet schitterend wezen met dat mozaïek, ik ga als het een beetje rustiger isquote:
Ik ga snel ook een keertje. Met een ex collega afgesproken, plaatjes kijkenquote:Op woensdag 1 mei 2013 18:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En?? genoten en hoe was de vloer als je binnen komt, die moet schitterend wezen met dat mozaïek, ik ga als het een beetje rustiger is
Dat is een lange planningquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:29 schreef tonja het volgende:
Ik ga in januari, ik hoop dat het dan wat rustiger is. Kan niet zo goed tegen drukte.
alleen de entree al moet indruk makenquote:Op woensdag 1 mei 2013 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga snel ook een keertje. Met een ex collega afgesproken, plaatjes kijken![]()
Ooit geweest met school, dan kijk je anders tegen dingen aan. Ik ben wel benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |