quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
sjezus André van Duin![]()
ik moet koffie!
Moet hij niet eens met pensioen?quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
sjezus André van Duin![]()
ik moet koffie!
Nou! Dat was wel weer een aanfluitingquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, Andre van Duin met zijn Willempie
Kijk dan ook niet naar die rotzooi.quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nou! Dat was wel weer een aanfluiting![]()
Ik heb het geluid al uit gezet en ik was effe op FOK aan het zappenquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Kijk dan ook niet naar die rotzooi.
Als Rieu wordt aangekondigd heb ik gelukkig nog genoeg andere zenders.
ziet er ook gezellig uitquote:
Ik dacht even dat zijn jouw fotos, maar toen dacht ik dat is G... Dat kan nietquote:Op dinsdag 30 april 2013 21:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ziet er ook gezellig uit
quote:Op dinsdag 30 april 2013 21:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ziet er ook gezellig uit
Dacht ik alquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik had de verkeerde PI
![]()
sorry Bluezz moest duimpie omhoog zijn
Ik schrok er ook van, ik dacht even dat je anti-alchol was gewordenquote:Op dinsdag 30 april 2013 22:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik zag het ineens en ik schrok ervan![]()
stond wel heeeeeeeeel lullig![]()
maar was een foutje
Neequote:Op dinsdag 30 april 2013 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik schrok er ook van, ik dacht even dat je anti-alchol was geworden
Ik had het vanmorgen ook nog, soms komt het dan heel vreemd over, maar kan gebeuren.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Neestond wel stom, maar ja ken gebeuren
Dat snap ik toch meteen!quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik zag het ineens en ik schrok ervan![]()
stond wel heeeeeeeeel lullig![]()
maar was een foutje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |