Pfff, vandaag nog 4 rapportages geschreven voor een energiebedrijf, naar de dierenarts geweest met een zieke matroos hond, boodschappen gedaan.quote:
Ohwquote:Op dinsdag 30 april 2013 17:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Pfff, vandaag nog 4 rapportages geschreven voor een energiebedrijf, naar de dierenarts geweest met een zieke matroos hond, boodschappen gedaan.
lekker rustig!quote:
Maar Java eiland is toch zeker ook wel druk? Op tv ziet het er daar wel geel leuk uit.quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:06 schreef sacha het volgende:
[..]
lekker rustig!
net nog stukje dapperstraat gedaan tot het te druk werd...
aap kon daar niet tegen
nu weer op java eiland, ze varen straks door de voortuin!
op de sumatrakade 4 hoog zit je eerste rang :-)quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar Java eiland is toch zeker ook wel druk? Op tv ziet het er daar wel geel leuk uit.
Je bent bij je zus?quote:Op dinsdag 30 april 2013 17:43 schreef sacha het volgende:
[..]
op de sumatrakade 4 hoog zit je eerste rang :-)
Madame Tussaudsquote:
Ik zag die foto, ik vind het een soort van creepyquote:
Als prins Albertquote:
Slaat nergens op iidquote:
Die meiden zijn wel grappig, je kan echt zo duidelijk zien dat het W&M de ouders zijn.quote:
Ik vind ze grappigen inderdaad wat lijken ze op papa en mama.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Die meiden zijn wel grappig, je kan echt zo duidelijk zien dat het W&M de ouders zijn.
Was daar nog twijfel over?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Die meiden zijn wel grappig, je kan echt zo duidelijk zien dat het W&M de ouders zijn.
en Omaquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind ze grappigen inderdaad wat lijken ze op papa en mama.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Geweldig sfeertje !![]()
Ga zo misschien nog effe terug tis best koud
Stiekem in Noord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Geweldig sfeertje !![]()
Ga zo misschien nog effe terug tis best koud
Leuke foto's Fann! Het ziet er zo lekker uit , maar het is koud he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat jouw Griek?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |